Spring naar bijdragen

Unibet Multiple Monday


DennMann

Aanbevolen berichten

Omdat de tip van @TheGreatOne dit weekend niet veel opleverde, heb ik het restant van het saldo maar op Juventus en de Superbowl ingezet. Met succes.

Vanmorgen logde ik in op Unibet en elke maandag hebben ze een leuke aanbieding:

Double your luck by placing a 3-fold multiple every Monday with Unibet. Win or lose - we will give you a €5 Live Risk Free Bet the very next day!

How does it work?

  1. Opt-In below
  2. Place a 3-fold multiple bet on any events that will be played and settled on Monday (6th February 2017)
  3. Pre-match 1X2 bets only. Choose 3 sport events. Minimum stake €10. Minimum odds per game must be 1.40
  4. Whether you lose or win your 3-fold, you will receive a €5 Live Risk Free Bet


Je krijgt dus sowieso €5 gratis als je een combi van 3 maakt, met een inzet van minimaal €10. Als het misgaat verlies ik €5, als ik win pak ik €51,77.

Dit is de bet die ik heb gemaakt vandaag:

3way.PNG

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-2-2017 om 11:25 zei DennMann:

Omdat de tip van @TheGreatOne dit weekend niet veel opleverde, heb ik het restant van het saldo maar op Juventus en de Superbowl ingezet. Met succes.

Vanmorgen logde ik in op Unibet en elke maandag hebben ze een leuke aanbieding:

Double your luck by placing a 3-fold multiple every Monday with Unibet. Win or lose - we will give you a €5 Live Risk Free Bet the very next day!

How does it work?

  1. Opt-In below
  2. Place a 3-fold multiple bet on any events that will be played and settled on Monday (6th February 2017)
  3. Pre-match 1X2 bets only. Choose 3 sport events. Minimum stake €10. Minimum odds per game must be 1.40
  4. Whether you lose or win your 3-fold, you will receive a €5 Live Risk Free Bet


Je krijgt dus sowieso €5 gratis als je een combi van 3 maakt, met een inzet van minimaal €10. Als het misgaat verlies ik €5, als ik win pak ik €51,77.

Dit is de bet die ik heb gemaakt vandaag:

 

Leuke actie, die ga ik ook maar eens volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een van de mindere acties van UB. Ze hebben wel eens betere aanbiedingen. Volgens mij geldt  bij deze aanbieding het volgende ....

Stel je hebt 10 euro in je account en je hebt 10 euro ingezet en je verliest je weddenschap.
Dan heb je nog 0 euro over in je account en mag je een risicovrije weddenschap van 5 euro spelen.

Die 5 euro moet echter wel van jezelf komen, je zult dus opnieuw moeten storten, want die 5 euro krijg je niet van UB. Op het moment dat je die risicoloze bet van 5 euro speelt en je verliest hem, dan krijg je die 5 euro terug in je account als bonusgeld en dan moet je dat bedrag 1x rondspelen.

Correct me if I am wrong!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Unibet heeft op de website af en toe best aardige acties...Enkele voorbeelden van de afgelopen weken....

1. Bet 50 euro op over / onder totaal aantal goals in een wedstrijd en krijg een freebet van 25 euro. Ik heb toen op een PL wedstrijd over 2,5 gespeeld voor 50 euro tegen een quote van 1,95 en daarna meteen 50 euro gespeeld op diezelfde wedstrijd op onder 2,5 goals tegen een quote van 1,90. Uiteindelijk kostte het me 2,50 en kreeg ik in ruil daarvoor een freebet van 25 euro. 

2. Afgelopen zaterdag. Chelsea - Arsenal. Minimale inzet 20 euro. Voorspel de winnaar en als jouw team wint dan krijg je voor elk gescoord doelpunt van jouw team een freebet van 5 euro. Ik had 20 euro op Chelsea gezet tegen 2,00 en 11 euro op gelijkspel en 10 euro op winst Arsenal. Uiteindelijk dus 1 euro verlies, maar wel 3 freebets van 5 euro.

3. Op vrijdag is het freebet Friday. Afgelopen week in totaal 20 euro live inzetten op HSV - Leverkusen. Dat mag in 1 weddenschap, maar ook in 20 weddenschappen (quote minimaal 1,50 dacht ik) als je die 20 hebt ingezet ontvang je een freebet van 5 euro. Week hiervoor was deze actie bij dartswedstrijd tussen Barney en Chisnall.

Al deze acties lijken me beter dan Multiple Monday.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.