Spring naar bijdragen

Vraag over uitbetalen bij Royal Panda casino


KattenPisTV

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nu ongeveer een weekje lid van Royal Panda casino. Ik heb een storting erop gedaan van 2x 25 euro dus totaal 50 euro.
Nou heb ik een leuke winst gepakt van 275 euro alleen wilde ik deze uitbetalen. Echter kon dat niet want moest foto's versturen van mijn bankpas,ID en iets waar mn adress opstond.
Eenmaal dat allemaal gedaan te hebben kreeg ik een mail dat mijn account permabanned is omdat mijn gegevens niet kloppen met de gegevens die ze van mij hebben. Ik heb de live support gevraagd over hoe en wat en het is nu dus zo dat mijn adres verkeerd geschreven staat bij hun.. Mijn adres begin met Sleep.. Alleen had Slep gedaan.. Nu ben ik dus mijn geld kwijt volgens de live support, maar ben het daar niet mee eens.. 

Mijn vraag is;
Wat kan ik hier tegen/aan doen?

Groetjes Pascal, Kattenpistv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei dobbelsteen:

terugbetalen blijkt toch telkens een probleem te zijn op internet. Waarom niet gewoon terug betalen naar de rekening waarvan gestort is. De persoonsgegevens zijn daarvan toch bekend! 

Dit is ook een van de redenen waarom die markt gereguleerd moet worden (ligt nu bij de Senaat). Ieder casino kan met dit soort dingen weg komen maar als er dadelijk vergunningen komen door de KSA dan is dit probleem snel verholpen omdat er dan de Nederlandse regels gelden. Uiteraard zijn er de kleine lettertjes maar als @KattenPisTV aangeeft dat het bovenstaande gebeurd is, zakt mijn broek van af en wil ik hier het naadje van de kous weten en zullen we er alles aan doen om dit tot een goed einde brengen. Een klein foutje is snel gemaakt maar om een perma ban te geven en doen niet in contact te treden is natuurlijk waanzin. Royal Panda gaat voor een vergunning in Nederland, gisteren nog op de beurs met een panda beer op de foto gegaan ;-) @jackpot kom er maar in met die foto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het verhaal exact zo is als @KattenPisTV aangeeft en het gaat puur om een typefout bij het adres dan ben ik het volledig eens. Persoonlijk kan ik het me niet voorstellen en ben ik benieuwd hoe het verder zal aflopen. Dat je je gegevens moet toesturen met paspoort etc vind ik een zeer goede zaak en zal als de Nederlandse markt gereguleerd wordt alleen maar meer worden. Je BSN nummer zal gecheckt worden en het zou me niet verbazen als ook de BKR check ingevoerd zal gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei JackPot:

Als het verhaal exact zo is als @KattenPisTV aangeeft en het gaat puur om een typefout bij het adres dan ben ik het volledig eens. Persoonlijk kan ik het me niet voorstellen en ben ik benieuwd hoe het verder zal aflopen. Dat je je gegevens moet toesturen met paspoort etc vind ik een zeer goede zaak en zal als de Nederlandse markt gereguleerd wordt alleen maar meer worden. Je BSN nummer zal gecheckt worden en het zou me niet verbazen als ook de BKR check ingevoerd zal gaan worden.

Klopt, er wordt maandag na gekeken en Panda Casino geeft aan dat dit zeker niet de procedure is hoe ze werken. Even afwachten dus of er niet iets anders speelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties, ik heb nog contact gehad met de livesupport en moest de afschriften naar hun toe sturen van dat er geld van mijn rekening was afgegaan naar hun toe.. Ben benieuwd of het zin heeft.

Leuke foto trouwens Armijn! Haha

bewerkt door KattenPisTV (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei KattenPisTV:

Bedankt voor de reacties, ik heb nog contact gehad met de livesupport en moest de afschriften naar hun toe sturen van dat er geld van mijn rekening was afgegaan naar hun toe.. Ben benieuwd of het zin heeft.

Leuke foto trouwens Armijn! Haha

Dit heeft zeker zin, ze hebben in ieder geval nog contact met de klant. Keep us posted en als ik wat hoor laat ik het je ook weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een mail terug gehad, documenten die ik heb gestuurd met mijn naam erop keuren ze niet goed.. Ze willen documenten van mijn bank met mijn naam erop hebben. Deze heb ik echter niet aangezien ik bijna geen post krijg van de bank.. Ze hebben mijn bankpas ook al als foto gekregen dus snap het niet helemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei KattenPisTV:

Vandaag weer een mail terug gehad, documenten die ik heb gestuurd met mijn naam erop keuren ze niet goed.. Ze willen documenten van mijn bank met mijn naam erop hebben. Deze heb ik echter niet aangezien ik bijna geen post krijg van de bank.. Ze hebben mijn bankpas ook al als foto gekregen dus snap het niet helemaal..

Even een screen shot van je bankaccount maken en deze opsturen (bijna niemand krijgt meer post van de bank). Denk dat dit voldoende is, succes en houdt ons op de hoogte. Er is gewoon weg veel fraude bij casino's en ze willen dingen goed weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedere bank is verplicht bankafschriften te geven. Hiervoor kan je voor digitale of een papieren versie kiezen.

Dat je geen papieren afschriften krijgt is geen probleem, want dan kan je ze digitaal downloaden alls PDF formaat en opslaan op je computer.

Deze verstuur je naar Panda. 

Ik vind het normaal dat Panda de check goed uitgevoerd. Er zijn een aantal eisen waar je aan moet voldoen, maar dat is nog geen 5 minuten werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reno Dit is wat ik zojuist heb gedaan. Ik zeg niet dat het fout is dat ze dit allemaal controleren, het is juist goed. Alleen als ze het in een keer goed beschrijven en vragen is er niets aan de hand. Vind het bizar hoe ze het nu doen. Word van het kastje naar de muur gestuurd zonder dat ze er duidelijk in zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wegens de MGA zijn er maar een aantal document types die goedgekeurd mogen worden.

Indien een bewijs van adres geleverd moet worden geef ik altijd als advies download een bankafschrift.

Deze voldoet namelijk altijd aan de eisen , Niet ouder dan 3 maanden, leesbaar etc.

Het is allemaal niet zo moeilijk imo correcte documenten te sturen. Helaas neemt niemand de tijd er voor de juiste dingen

te zoeken en gaan ze er maar van uit dat alles goed is.

Overigens lijkt een perma ban om een verkeerd adres me grote nonsens. In geval van verkeerde naam, Geboortedatum etc kan ik mij daar wel wat bij voorstellen.

Niet bij verkeerd adres!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...