Jump to content
KattenPisTV

Vraag over uitbetalen bij Royal Panda casino

Recommended Posts

En alweer een afkeuring dat mijn bank niet goed is. Iemand ideeen hoe ik een afschrift digitaal van FEB kan krijgen? Rabobank laat hem alleen van JAN zien.. Heb al screenshots meegestuurd dat het van mijn account is afgegaan ( 3e keer pas ) en daar staat ook mijn naam/adres/rekeningnummer en bedrag bij..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minuten geleden zei KattenPisTV:

En alweer een afkeuring dat mijn bank niet goed is. Iemand ideeen hoe ik een afschrift digitaal van FEB kan krijgen? Rabobank laat hem alleen van JAN zien.. Heb al screenshots meegestuurd dat het van mijn account is afgegaan ( 3e keer pas ) en daar staat ook mijn naam/adres/rekeningnummer en bedrag bij..

Er is nog geen digitaal afschrift van febr beschikbaar......, want de maand is nog niet voorbij.......dan moet je wachten tot het einde van maand.

Maar als je bij het internetbankieren van de rabobank intikt: downloaden afschriften. Dan vind je een mooi antwoord.

In het kort:

Klik op downloaden transactie.

Selecteer transacties op datum van specifieke rekeningen

Selecteer Bestandsformaat PDF

Selecteer je periode

Selecteer je rekening

En klaar! 

 

Je hebt een PDF document met NAW, rekeningnummer, TITEL: rekeningafschrift, bij- en afschrijvingen van de betreffende periode.

Dit is dan een document de ik zelf ook persoonlijk gebruikt hebt om verschillende zaken af te handelen. Niet voor casino's, maar als bewijs van inkomen en andere zaken. 

Edited by Reno
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet soms even de tijd nemen en goed nadenken. Wat is er mogelijk.

Je had ook de bank kunnen bellen. Vraag: kan ik een overzicht krijgen van een bepaalde periode van bij-afschrijvingen. Dan had je waarschijnlijk bovenstaand antwoord gekregen.

Makkelijk thuis te regelen en je hebt het direct digitaal.

Ik begrijp best dat het casino niet akkoord gaat met screenshots. Foto shoppen is zo uitgevoerd. Kan natuurlijk ook nog steeds met een PDF documentje.
Heb vroeger weleens documenten voorbij zien komen, zo slecht veranderd, maar ook documenten waarbij je niet kan zien fake or real.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uur geleden zei LuukFOD:

Wegens de MGA zijn er maar een aantal document types die goedgekeurd mogen worden.

Indien een bewijs van adres geleverd moet worden geef ik altijd als advies download een bankafschrift.

Deze voldoet namelijk altijd aan de eisen , Niet ouder dan 3 maanden, leesbaar etc.

Het is allemaal niet zo moeilijk imo correcte documenten te sturen. Helaas neemt niemand de tijd er voor de juiste dingen

te zoeken en gaan ze er maar van uit dat alles goed is.

Overigens lijkt een perma ban om een verkeerd adres me grote nonsens. In geval van verkeerde naam, Geboortedatum etc kan ik mij daar wel wat bij voorstellen.

Niet bij verkeerd adres!!

En @LuukFOD kan het weten !

Toch kunnen de online casino's de FAQ verbeteren door duidelijke voorbeelden te geven wat wel en niet kan en waar de documenten aan moeten voldoen.
 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Reno Bedankt voor de uitleg! Heb indd te sne gehandeld.. Beetje stressen omdat het toch om een aardig bedrag gaat en wil het snel afhandelen.. Ik heb net de bank gebeld en heb het digitaal netjes in de mail gekregen, dus kan hem zo doorsturen! Super bedankt :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zojuist zei KattenPisTV:

@Reno Bedankt voor de uitleg! Heb indd te sne gehandeld.. Beetje stressen omdat het toch om een aardig bedrag gaat en wil het snel afhandelen.. Ik heb net de bank gebeld en heb het digitaal netjes in de mail gekregen, dus kan hem zo doorsturen! Super bedankt :)

Nu weet ik niet wat je per mail hebt ontvangen. Een screenshot of een duidelijk overzicht bij en afschrijvingen + NAW.

De omschrijving die ik je heb gegeven via internetbankieren is de makkelijkste en voor 99% zeker voldoet het aan de eis. (Of panda moe wel hele rare regels erop na houden)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb netjes een PDF bestand gekregen, alleen wel van alle rekeningen van die dagen, maar dat geeft niet! Ze staan er iig duidelijk tussen + mijn naam adres en alles staat erop.
Nogmaals bedankt voor de info!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei Reno:

En @LuukFOD kan het weten !

Toch kunnen de online casino's de FAQ verbeteren door duidelijke voorbeelden te geven wat wel en niet kan en waar de documenten aan moeten voldoen.
 

Ik ben het hier volledig mee eens hoor. Ik zit er natuurlijk midden in en heb hier zo 80 keer per dag mee te maken maar de uitleg is vaak karig.

Indien je ooit weer een bankafschrift van de Rabobank wilt downloaden of voor andere geintresseerden kan je dat op de volgende manier doen:

https://www.rabobank.nl/particulieren/klantenservice/uw_dagelijkse_bankzaken/administratie_inzicht_en_overzicht/digitale_afschriften_downloaden_en_printen

 

 

Als het goed is krijg je dan je statement tot vandaag!!

Nog wat extra tips:

Maak altijd fotos van je ID (voor en achterkant) scans worden vaak niet geaccepteerd. Je BSN nummer mag je volgens de Nederlandse wet onzichtbaar maken en daar moeten de casinos zich ook aanhouden in principe.

Zorg dat je altijd heldere duidelijke fotos maakt van het gehele document.

Persoonlijk zou ik als ik een nieuw casino account aanmaak preventief mijn documenten opsturen. Mocht je dan de jackpot hitten is de verificatie al gedaan.

Heb je t snel op je account ipv de hele papierwinkel in te moeten!!

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@KattenPisTV

Ik volg deze discussie, maar ik heb ook zaken met Royal Panda gedaan. In eerste instantie was ik ook verrast door hun handelswijze. Echter door het correct aanleveren van gegevens hebben de betalingen zeer snel plaatsgevonden. En dat ging over betaling van ruim 42K.

Verder vind ik het wel vreemd dat je de uitbetaling van  een online casino zo snel mogelijk wilt laten plaatsvinden. Het wekt bij mij de indruk dat je enerzijds geen vertrouwen in het online casino hebt of anderzijds afhankelijk bent van de uitbetaling, c.q. geld.

Royal Panda wikkelt de zaken keurig netjes af. Zelfs een onjuiste digitale beoordeling van het gevallen nummer op roulette is achteraf gecorrigeerd en uitbetaald.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FopSmurf1 Dat mag dan wel blijken, want ze hebben moeite met mijn bedrag uit te betalen? Ze sturen een mail dat ze wat willen hebben en als ik datgene opstuur keuren ze het af. Dus geen idee hoe en wat. En dat ik het zo snel eraf haal heeft zo zijn prive redenen ;) Niet iedereen kan doorspelen tot 42k.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat deze discussie zo serieus gevoerd word hier op het forum. Ik weet niet of @FopSmurf1 een connectie heeft met Royal Panda, maar we willen in de toekomst graag dat afgevaardigden van de online casino's ook actief zijn op het onetime forum om vragen van Onetimers snel te kunnen beantwoorden.

Hou ons dus op de hoogte van de ontwikkelingen met betrekking tot je uitbetaling @KattenPisTV, ik kan me niet voorstellen dat dit niet snel wordt afgehandeld.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste @KattenPisTV. Ik heb contact gehad met Royal Panda en het kan niet zo zijn dat je account wordt geblokkeerd als er alleen 1 letter verschil zit in de adresgegevens. Er moeten meer 'bewuste' fouten zijn gemaakt tijdens de inschrijving om een account te blokkeren. 

De ervaringen met Royal Panda zijn prima so far, persoonlijk, en waarschijnlijk zullen ze als je nu alle juiste gegevens hebt overlegd (inclusief documenten) gewoon je winsten uitbetalen, zeker ook omdat het om 'kleine bedragen' gaat. Maar wel een goede les en ervaring om in de toekomst altijd dubbel te controleren dat je de juiste gegevens invult tijdens je aanmelding bij een online casino :)

Stel je had de jackpot gewonnen zoals @LuukFOD aangaf dan wil je deze ook wel uitbetaald krijgen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi @jackpot ,

Het gaat serieus over een foutieve adres.. Maargoed, net een goedkeuring van mijn documenten gehad. Maar ze betalen mijn winst niet uit maar alleen hetgene wat ik gestort heb. Is dat altijd zo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je hebt gespeeld met een bonus dan moet je deze eerst vrijspelen voordat je je winsten uit kunt betalen. Als dat het geval is dan klopt het waarschijnlijk. Dat is een van de redenen waarom ik persoonlijk geen liefhebber ben van bonussen. Ik wil gewoon spelen, en niet afhankelijk zijn van rondspeelvoorwaarden. Als ik win dan wil ik alles kunnen uitbetalen.

Kan het dat je inderdaad een bonus hebt gekregen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik stort bewust zonder bonussen omdat ik dan ieder moment kan uitbetalen als ik dat wil..
Net maar weer een mail geschreven hoezo ik mijn andere geld niet krijg en wat daar de reden van is.
Ben benieuwd weer..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contact gehad. Winst word niet uitbetaald, als straf dat mijn adres niet klopt krijg ik mijn winst niet. 
Denk dat dit wel einde topic is dan.. Heel kl*te dit..

Iedereen bedankt voor de hulp/tips en reacties..

Groetjes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de mensen met interesse, het valt onder deze regel:

5.2
The player is not allowed to participate in a real-money game unless he/she is registered as a player and holds a full Royal Panda member account. Every player must submit an application for registration and provide Royal Panda with the following mandatory information:

  • Identity
  • Address
  • Contact e-mail
  • Personal telephone number

All of which must be true and correct. It is the player’s sole responsibility to ensure that the information provided is true, complete and correct. The player hereby decorates and warrants to Royal Panda that the information provided is true, complete and correct.
The player is hereby notified that Royal Panda carries out verification procedures on players depositing money. The player may be requested to provide Royal Panda with documents, such as but not limited to a copy of their passport.

Edited by KattenPisTV
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bevesting terug gehad dat ze hun besluit NIET meer gaan terugdraaien. Kleine foutjes zijn ook foutjes bij hun. Opzich begrip dat ze streng zijn om scams te verkomen.. Maar vind dit wel heel ver gaan.. Alles klopte verder..
 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei KattenPisTV:

Bevesting terug gehad dat ze hun besluit NIET meer gaan terugdraaien. Kleine foutjes zijn ook foutjes bij hun. Opzich begrip dat ze streng zijn om scams te verkomen.. Maar vind dit wel heel ver gaan.. Alles klopte verder..
 

Gaat er om of het een bewuste keuze is geweest of niet. Ik vind het meer dan normaal dat men in dit geval goed heeft gehandeld. Je adres en plaatsnaam komt niet overeen wat op je ID/bankgegevens etc staat, logisch toch?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je het verhaal niet helemaal gevolgd @Dopey. Het gaat erom dat mijn adres verkeerd opgeschreven is, verder was alles in orde. Plaats was in orde, bank gegevens maar mijn adres was niet CORRECT opgeschreven, er mist namelijk een E in mijn straatnaam.

Edited by KattenPisTV

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Allen.

Het ging om ruim 4.2K  Punt vergeten. Excuus,

Nee, ik werk niet bij Royal Panda of heb er enige connectie mee.

@KattenPisTV: Eén enkele typefout in een van de gegevens kan nimmer leiden tot het niet uitbetalen van winsten. Zoals eerder gezegd: Royal Panda werkt zorgvuldig m.b.t.persoonsgegevens en uitbetaling van gelden. De eerste uitbetaling verliep bij mij ook moeizaam door de verificatie. Nadat alles conform hun wensen was aangeleverd (zelfs verzocht om een selfie met ID bewijs aan te leveren), geen enkel probleem meer ervaren met opdrachten tot uitbetaling. Verzoek is op zaterdag 19-11-2016 ingediend........

1.jpg

Bijschrijvingen op 21-11-2016, maandag dus

2.jpg

M.a.w. keurig en snel afgehandeld.

Bij uitbetalingsverzoeken die op bijvoorbeeld dinsdagavond voor 20.00 uur zijn ingediend, staan de gelden woensdagmiddag op je rekening.

Edited by FopSmurf1
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...