Rockokko Geplaatst februari 23, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst februari 23, 2017 Bij inzetten bij live rouletteHD bij Polder Casino is mij vanmiddag drie keer niet uitbetaald en hoorde ik geen ping ondanks dat het nummer viel het gebeurde met het cijfer 3, 20 en 8 met een inzet van 1 euro, heb gelijk contact opgenomen met de Chat en deze zou dit nakijken, na een tijdje kreeg ik een uitdraai van het ingezette geld maar zonder uitbetaling en zeiden ze dat ze geen onregelmatigheden hadden ondekt. Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat voor oplossing is hiervoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LuukFOD Geplaatst februari 23, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst februari 23, 2017 Dan zijn je inzetten niet aangekomen. Wat dus betekent dat je internetconnectie niet voldoende is geweest. Als je inzetten niet aankomen worden deze logischerwijs ook niet uitbetaald. Mijn advies is regelmatig je internet checken en zorgen dat al je systemen up to date zijn!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst februari 23, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst februari 23, 2017 Ik heb dit ook wel eens moet ik zeggen, niet specifiek bij Polder Casino, maar bij Unibet ook regelmatig en ligt inderdaad aan matige internet connectie en dat de inzet gewoon niet goed is doorgekomen bij het inzetten. Het vervelende is uiteraard dat dit 'altijd' gebeurt als je nummers ook vallen. Of lig die onthoud je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rockokko Geplaatst februari 23, 2017 Auteur Rapporteren Delen Geplaatst februari 23, 2017 De inzet werd wel van tegoed afgetrokken, bij de uitdraai van Polder Casino was dit te zien maar niet de uitbetaling in totaal 4 keer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst februari 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst februari 25, 2017 Hmm, dit laatste is inderdaad dan erg vreemd, als op een manier wel de inzet wordt ontvangen (gezien de verlaging van het saldo) en als dan een juist nummer valt er geen uitbetaling plaats vindt. Je krijgt wel je inzet terug mag ik aannemen, oftewel het wordt op een of andere manier toch niet goed ontvangen? Het is overigens wel zo als je inzetten doet dat deze van je saldo worden afgetrokken en dan als er geen inzetten meer geplaatst kunnen worden er altijd een bets accepted achtige kreet moet verschijnen. Mocht dit niet zo zijn krijg je vaak meteen je inzetten weer terug bij je saldo en is de bet niet geaccepteerd. Je hebt contact gehad met Polder Casino, maar men kon je hier niet verder bij helpen? Niet dat het van groot belang is, maar waren de inzetten groot? Fijn dat jullie deze ervaringen met het online casino willen delen op het forum, zo kunnen we oplossingen vinden en misschien uitleg krijgen waarom bepaalde zaken gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheMikeyx Geplaatst maart 7, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 7, 2017 Ik heb dit ook wel eens moet ik zeggen, niet specifiek bij Polder Casino, maar bij Unibet ook regelmatig en ligt inderdaad aan matige internet connectie en dat de inzet gewoon niet goed is doorgekomen bij het inzetten. Het vervelende is uiteraard dat dit 'altijd' gebeurt als je nummers ook vallen. Of lig die onthoud je.Het leek bij mij bij polder iig wel vaker te gebeuren dan bij andere sites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.