Spring naar bijdragen

Gokkast voor thuis


Aanbevolen berichten

Goedeavond leden van dit forum,

Ik ben patatman4 en ben op zoek naar de simply wild gokkast voor thuis. alleen kan nergens een website vinden die die verkoopt aan particulieren. iemand die hier ervaring mee heeft? 

wil hem gewoon in de schuur zetten om met vrienden naast het darten een beetje te gokken, dan 2x per maand hem legen om een leuke activiteit te doen met de vrienden.

 

Groeten Patatman4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond leden van dit forum,

Ik ben patatman4 en ben op zoek naar de simply wild gokkast voor thuis. alleen kan nergens een website vinden die die verkoopt aan particulieren. iemand die hier ervaring mee heeft? 

wil hem gewoon in de schuur zetten om met vrienden naast het darten een beetje te gokken, dan 2x per maand hem legen om een leuke activiteit te doen met de vrienden.

 

Groeten Patatman4




Ik ben zo'n vriend die er geen euro insteekt, om vervolgens op jullie kosten mee te gaan stappen

Maareuh ontopic: voor hoever ik weet kun je die dingen alleen particulier kopen via marktplaats en veilingen etc. Overigens is naar mijn weten dit niet toegestaan (je heb immers geen vergunning voor een kansspelautomaat neem ik even aan)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.gokkastenshop.nl/gokkasten.php?catid=2

 

 

in 1990 mijn eerste gokkast gekocht en een jaar meegespeeld (woonde op kamers). Een gokkast bezitten was altijd wel een dingetje op mijn bucketlist :-). @DFM kan je er alles over vertellen. 

 

Een warm welkom op Onetime Patatman en houdt ons op de hoogte van je avonturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor 350,- ga je deze zeker niet vinden, de Simply Wild draait nog steeds goed in de exploitatie, er is (nog) geen opvolger voor en onduidelijk of er uberhaupt één komt. Met als gevolg dat de Simply Wild in trek is bij de exploitanten, en de waarde van de kast is dus gebaseerd op omzetverwachting. Reken op een 2000 euro of meer die je moet neertellen voor een Simply Wild. Tevens zullen de meeste exploitanten niet aan een particulier willen verkopen, ook al ga je accoord met het verwijderen van de TH-sticker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei DFM:

Voor 350,- ga je deze zeker niet vinden, de Simply Wild draait nog steeds goed in de exploitatie, er is (nog) geen opvolger voor en onduidelijk of er uberhaupt één komt. Met als gevolg dat de Simply Wild in trek is bij de exploitanten, en de waarde van de kast is dus gebaseerd op omzetverwachting. Reken op een 2000 euro of meer die je moet neertellen voor een Simply Wild. Tevens zullen de meeste exploitanten niet aan een particulier willen verkopen, ook al ga je accoord met het verwijderen van de TH-sticker.

Ja dat was mijn probleem ook wil best wel wat neerleggen voor een mooie kast alleen snap ik niet goed hoe het zit met TH sticker, wat is het? wat doet het? ze zijn helaas nog heel erg in trek dus kan er heel erg moeilijk aan komen volgens mij. als iemand anders een andere manier heeft om er aan te komen hoor ik het graag!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei patatman4:

Ja dat was mijn probleem ook wil best wel wat neerleggen voor een mooie kast alleen snap ik niet goed hoe het zit met TH sticker, wat is het? wat doet het? ze zijn helaas nog heel erg in trek dus kan er heel erg moeilijk aan komen volgens mij. als iemand anders een andere manier heeft om er aan te komen hoor ik het graag!

 

De TH-sticker is de keuringssticker die door de kansspelautoriteit wordt verstrekt aan een speelautomaat nadat deze door hun goedkeuring is gekomen. Alleen met een TH-sticker op een automaat mag deze ter exploitatie worden neergezet.

Als je bereid bent om te betalen kun je er vrij snel aankomen, maar als je wacht komen ze vanzelf op marktplaats, ik verwacht dat dat nog wel een paar jaar duurt. Maar als de trend wordt dat ze uit exploitatie gaan dan wordt mp overspoeld en ze zullen uiteindelijk voor een prikkie te kopen zijn dan, er zijn er dik 5000 van geproduceerd meen ik. Wel is dat Pluto-bord (mpu) wat erin zit lastig, deze gaan weleens stuk en zijn lastig tot niet te repareren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-3-2017 om 11:59 zei DFM:

Overigens voor 2ehands gokkasten kan ik met stip op 1 aanraden: Topgokkasten

Eén van de weinige aanbieders op de 2ehands gokkastmarkt die echt kwaliteit en service aanbieden! Bezorgen ook.

site ziet er goed uit alleen helaas geen simply wild te koop, u zei dat het best om gewoon te wachten en dat de prijs lager gaat worden? wil hem eigenlijk nu al hebben voor in de mancave maarja had zelf er 800 euro voor over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei patatman4:

site ziet er goed uit alleen helaas geen simply wild te koop, u zei dat het best om gewoon te wachten en dat de prijs lager gaat worden? wil hem eigenlijk nu al hebben voor in de mancave maarja had zelf er 800 euro voor over.

Simply Wild krijg je nergens voor 800 euro ,....laats stond er 1 op marktplaats die ging weg voor 1550 euro,...en dan heb je nog een koopje

ik denk dat 2000 euro nu nog een reële prijs is

gokkast Black Light lijkt kwa spel wel aardig op een Symply Wild en deze kan je rond de 200 euro wel kopen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ziet er trouwens netjes uit die Reel cash. Ja Topgokkasten is een toppertje. Misschien wat duurder dan bij ome Sjon op marktplaats die z'n schuur opruimt maar de gokkasten worden helemaal nagekeken en getest voordat deze de verkoop in gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
1 minuut geleden zei TheMikeyx:

Zou standaard dezelfde gokkast thuis niet gaan vervelen op den duur? Lijkt me dat je er na een paar maanden veel op spelen wel op uitgekeken ben...

Dat denk ik ook maar zie het ook als een meubelstuk en waarschijnlijk staat die na 90 dagen weer op Marktplaats. Soms moet je dromen waarmaken om te zien dat ze in je hoofd mooier waren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat denk ik ook maar zie het ook als een meubelstuk en waarschijnlijk staat die na 90 dagen weer op Marktplaats. Soms moet je dromen waarmaken om te zien dat ze in je hoofd mooier waren. 



Haha fair enough, en dan toch 90 dagen lol gehad. Als je m heel houd blijft zelfs de prijs nog aardig gelijk. Freeplaaay!

Doet me denken - mijn vader had heel vroeger een gokkast op de zaak. Gewoon in een hoekje achter, niet voor klanten ofzo. Altijd als ik een paar muntjes in gooide wist ik door het verstandig vasthouden van de rollen (geen kleine win te halen) de 'trail' echt standaard naar 128 of soms zelfs 200 punten te werken. Ik was toen al een onetimertje haha.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...