Spring naar bijdragen

Sunday Storm op Stars


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag ben ik niet alleen actief op Bwin maar ook op Stars :-) Na meer dan 7 jaar afwezigheid stamp ik de tafels weer aan :-)

 

Mijn oog viel op een advertentie an de verjaardagseditie van de Sunday Storm. Op zondag 19 maart om 13:00 ET is de eerste prijs minimaal 100.000$ (eerste plaats) met een prijzenpot van ruim 1 miljoen :-)  Voor maar 11$ kunnen we al meedoen.

Wie heeft er tijd wie zou dit graag willen spelen en waarom. Let me know en ik ga er wat moois van brouwen.

 

 

 

Schermafbeelding 2017-03-09 om 14.59.34.png

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een leuk toernooi, maar als je diep gaat moet je er rekening mee houden dat je van 18:00 tot 12:00 kan gaan duren. 

Dat is gewoon niet te plannen en ik vindt het niet zoveel waard om er een vrije dag voor te nemen. 
In het slechtste geval speel je tot 3.00 's nachts en eindig je als bubbleboy of speel je tot 8:00 en win je $40.00
De payouts zijn echt top heavy en de kans om dat te halen is gewoon erg klein. 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.