Gast Gokje Geplaatst maart 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 25, 2017 (bewerkt) Ik ben het afgelopen jaar aanmerkelijk minder online gaan spelen en heb mij praktisch bij elk online casino uitgeschreven. Echter had ik nog wel een account bij Nobonuscasino.com voor als ik mij een avondje verveelde. Nou schijnt het dat je bij hun het tijdens de aanmelding gebruikte mailadres niet kan wijzigen. Omdat ik het mailadres waarmee ik mij ooit heb inschreven niet meer gebruik heb ik hemel en aarde bewogen om dit toch gewijzigd te krijgen. De enige oplossing die Nobonuscasino.com had voor dit probleem is dat ik mij opnieuw zou aanmelden met een kleine aanpassing in mijn naam. Dit weiger ik echter omdat ik de bui al zie hangen wanneer ik onverhoopt een dikke jackpot win. Nu na de zoveelste keer vragen om een oplossing heb ik aangegeven dat het misschien beter was mij maar helemaal uitgeschreven bij dit casino. Waar ik verwacht had dat de helpdesk misschien enige inspanning zou doen mij als speler te proberen te behouden vond men dit allemaal prima . Dus heb ik me daar maar uitgeschreven, scheelt weer een hoop geld. Wat mij echter zeer verbaast is dat waar andere online casino's hemel en aarde bewegen je op hun site te laten spelen. Laat nobonuscasino.com je gewoon lopen omdat de helpdeskmedewerkers te beroerd zijn om een oplossing te zoeken voor relevant een probleem. maart 25, 2017 bewerkt door Gokje (bekijk bewerkingshistorie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jordi-414 Geplaatst maart 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 25, 2017 @jackpot kom er maar in volgens mij speel jij geregeld bij dit casino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst maart 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 25, 2017 Dat is toch wel bijzonder dat je inderdaad niet gewoon je e-mail adres kan wijzigen. @JackPot heeft contacten daar, ben benieuwd wat ze hierover te zeggen hebben. Dit is nou niet echt meedenken met de speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Gokje Geplaatst maart 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 25, 2017 Ik was hier ook erg verbaast maar vind het verder prima. Had het hier meer gepost als zijn de feedback voor mij persoonlijk hoeft het ook niet opgelost te worden. Tot eerste (legale) Nederlandse online casino's op het toneel verschijnen speel ik toch niet meer online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JackPot Geplaatst maart 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 25, 2017 Ik kan helaas niet in detail kijken over accounts die niet via Onetime zijn aangemaakt. Extra tip dus bij het aanmaken van een account bij een online casino, doe dit via Onetime. Op die manier kunnen we je specifiek helpen bij eventuele problemen, maar ook mooie Onetime aanbiedingen doen in de toekomt, zoals mooie trips, prijzen en meer! Ik kijk ook iets genuanceerder naar dit verhaal, en ik denk dat @Gokje met zijn opmerking de spijker op zijn kop slaat. 'De enige oplossing die Nobonuscasino.com had voor dit probleem is dat ik mij opnieuw zou aanmelden met een kleine aanpassing in mijn naam.Dit weiger ik echter omdat ik de bui al zie hangen wanneer ik onverhoopt een dikke jackpot win.' Deze zin laat naar mijn inziens zien dat je het casino niet vertrouwt en dan is er maar een mogelijkheid, speel er niet. Ik zie overigens geen enkele reden om dit casino als niet betrouwbaar te bestempelen en was simpelweg in de methode die men aangaf mee gegaan. Je hebt altijd de conversatie als bewijslast mocht t in de toekomst tot een probleem komen. Ik ben dan ook iets genuanceerder, hoewel het misschien niet zo'n probleem moet zijn om een mailadres aan te passen vind ik dit toch wel een enorme aanpassing! Ik kan ze ook mailen en zeggen dat het mailadres van @Gokje 's account aangepast moet worden naar mijn net aangemaakte emailadres. Ik kan dan ineens allerlei aanpassingen doen in iemand anders account. Mijn mening hierbij, onafhankelijk, is dat dit casino in mijn opinie juist heeft gehandeld en meegedacht heeft met je om tot een oplossing te komen. Dat ze je niet koste wat kost willen houden zie ik ook niet als zwaktebod, maar eerder als de eigen koers varen en vasthouden aan de voorwaarden = betrouwbaarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Gokje Geplaatst maart 25, 2017 Rapporteren Delen Geplaatst maart 25, 2017 (bewerkt) Ik trek hun betrouwbaarheid vooralsnog niet in twijfel. Ik was alleen verbaast over hun oncoöperatieve houding en het feit dat ik mijn emailadres alleen kan wijzigen door HUN VOORWAARDEN op hun verzoek te overtreden. Ze zijn bij mij verder nooit onbetrouwbaar gebleken. Ik heb wel eens een x.xxx bedrag uit laten betalen en dat stond keurig netjes binnen 24 uur op mijn rekening. Conversaties met Nobonuscasino en andere online casino's kan mogelijk dienen als bewijstlast maar je zal eventuele juridische stappen dan wel moeten ondernemen in het belastingparadijs waar ze gevestigd zijn. Met betrekking tot dat het aanpassen van een mailadres een enorme aanpassing zou zijn ben ik het niet met eens. Er zijn legio voorbeelden dat een mail adres kan wijzigen. Bijvoorbeeld, een nieuwe baan, nieuwe internet provider, UPC overgenomen door Ziggo, Je wil de domeinnaam waar je e-mail server op draait opzeggen, ect. ect. ect. Maargoed het is hun eigen keuze hoe ze met dit soort zaken om te gaan. Ze kunnen mijn verlies ongetwijfeld prima missen en ik hun ook op mijn Credit Card afschriften. Dus alleen maar winnaars in deze. maart 25, 2017 bewerkt door Gokje (bekijk bewerkingshistorie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.