Spring naar bijdragen

Allemaal de hoofdprijs in de "compensatietrekking"


Hillichance

Aanbevolen berichten

Ben je gedupeerd en heb je 2 loten geclaimd voor de "compensatietrekking" en wil je meedoen aan de Onetime "met z'n allen winnen we meer dan ik alleen" actie?

 

Leg je 2 loten in en deel mee in de uiteindelijke winstpot! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

 

Dit topic is er vooral om interesse te polsen. Bij daadwerkelijk draagvlak; time for some action en iedereen een dikke geldprijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Hoppa, het zijn er 4 geworden.

 

U heeft zich onlangs aangemeld voor de Bijzondere Trekking van de Staatsloterij. U heeft aangegeven dat u in de periode 2000-2007 en/of de Koninginnedagtrekking in 2008 uw loten in de winkel kocht. Uit onze deelnemersadministratie blijkt dat u in deze periode (ook) met een abonnement heeft meegespeeld. Daarom kent de Staatsloterij u (in totaal) 4 loten toe voor de Bijzondere Trekking met een totale prijzenpot van maar liefst € 13,5 miljoen, belastingvrij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat checken ze dus wel betdoth?
voor mij hetzelfde verhaal voel me ook zwaar benadeeld
 

Klopt, bij het invullen van het formulier moet je je geboortedatum opgeven. Indien je destijds jonger dan 18 was komt dat in je scherm te staan en kun je het formulier niet afronden.
Jammer voor ons, maar dat we destijds illegaal meegespeeld hebben geeft ons nog geen recht op deze compensatie haha... wij zijn een andere keer aan de beurt!

--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28236123/__Animo_gratis_trekking_Staatsloterij__extreem__hoog__2_8_miljoen_spelers__.html

2.8 spelers nu al met meer dan 8 miljoen loten, dat wordt nog geen 1.50€ waarde per lot met de prijzenpoule van 13.5M €. Of we hier nu zo blij over mogen zijn. Maar een goede zet van de Staatsloterij, wel played sir.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.telegraaf.nl/binnenland/28236123/__Animo_gratis_trekking_Staatsloterij__extreem__hoog__2_8_miljoen_spelers__.html
2.8 spelers nu al met meer dan 8 miljoen loten, dat wordt nog geen 1.50€ waarde per lot met de prijzenpoule van 13.5M €. Of we hier nu zo blij over mogen zijn. Maar een goede zet van de Staatsloterij, wel played sir.


Mijn opa&oma heb ik expres geadviseerd niet mee te doen aangezien je dan afziet van verdere procedure. En aangezien er nog wel doorgeprocedeerd word - valt er misschien aardig wat meer te halen dan die gemiddelde €1,50. ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.