Spring naar bijdragen

Het grote ik heb geboekt topic


KevkeHMD

Aanbevolen berichten

Dat kan maar nog steeds is het te duur voor LV begrippen, maar dat is mijn mening.
Helemaal eens met@reno. Ticket prijzen zijn op dit moment relatief hoog. Advies om op Skyscanner en dergelijke wat alarmen te zetten voor die periode en als vluchtprijzen dalen zie je dat in je Expedia boeking meteen terug.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Gebruiker:

Helemaal eens met@reno. Ticket prijzen zijn op dit moment relatief hoog. Advies om op Skyscanner en dergelijke wat alarmen te zetten voor die periode en als vluchtprijzen dalen zie je dat in je Expedia boeking meteen terug.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
 

Ik wil er volgende week nog wel op terug komen. Ik denk dat je makkelijk 150-250 euro p.p kan besparen en ik denk eigenlijk  nog wel meer.

Ik maak wel ff een lijstje met tips.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-10-2017 om 11:00 zei Reno:

Ik wil er volgende week nog wel op terug komen. Ik denk dat je makkelijk 150-250 euro p.p kan besparen en ik denk eigenlijk  nog wel meer.

Ik maak wel ff een lijstje met tips.

Boek je via een reisbureau? Zo ja waarom en wat is de toegevoegde waarde?

Vanaf welke vliegvelden zou je willen vliegen? Alleen Amsterdam of is Dusseldorf/Brussel ook een optie?

Staan je reisdagen vast of kan het ook een dag eerder of later en een nachtje meer zijn?
Je kan soms nog wel wat besparen door dagje later te gaan of dag langer te blijven.

Stel een alarm in op skyscanner.nl voor vluchtprijzen.

Check vluchten via https://www.google.fr/flights/#search;f=AMS,BRU,DUS;t=LAS;d=2018-08-22;r=2018-08-29 

Zo vroeg van te voren boeken, betekent de volle pond betalen. Kamerprijzen zijn nog sky high en ook de vluchten zijn niet goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reno:

Boek je via een reisbureau? Zo ja waarom en wat is de toegevoegde waarde?

Vanaf welke vliegvelden zou je willen vliegen? Alleen Amsterdam of is Dusseldorf/Brussel ook een optie?

Staan je reisdagen vast of kan het ook een dag eerder of later en een nachtje meer zijn?
Je kan soms nog wel wat besparen door dagje later te gaan of dag langer te blijven.

Stel een alarm in op skyscanner.nl voor vluchtprijzen.

Check vluchten via https://www.google.fr/flights/#search;f=AMS,BRU,DUS;t=LAS;d=2018-08-22;r=2018-08-29 

Zo vroeg van te voren boeken, betekent de volle pond betalen. Kamerprijzen zijn nog sky high en ook de vluchten zijn niet goedkoop.

 

We boeken via een persoonlijke reisadviseur van Vakantie Experts. Goede ervaringen mee voor wat betreft het boeken van Europese stedentrips en een paar vakanties. Tevens heeft ze regelmatig mooie aanbiedingen en heeft ze op basis van reviews van eerdere boekers vaak goede adviezen. 

Vliegvelden --> Amsterdam, maar Dusseldorf is voor ons net zo ver. 

Reisdagen staan niet vast, dag eerder/later zeker een optie. 

Ik heb de rest er op basis van de feedback hier van overtuigd om nog te wachten met boeken, dat de verwachting is dat prijzen nog zullen dalen. Ik ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We boeken via een persoonlijke reisadviseur van Vakantie Experts. Goede ervaringen mee voor wat betreft het boeken van Europese stedentrips en een paar vakanties. Tevens heeft ze regelmatig mooie aanbiedingen en heeft ze op basis van reviews van eerdere boekers vaak goede adviezen. 
Vliegvelden --> Amsterdam, maar Dusseldorf is voor ons net zo ver. 
Reisdagen staan niet vast, dag eerder/later zeker een optie. 

Ik heb de rest er op basis van de feedback hier van overtuigd om nog te wachten met boeken, dat de verwachting is dat prijzen nog zullen dalen. Ik ben benieuwd!
Kijk eens of je vanaf Keulen kunt vliegen, Eurowings heeft een rechtstreekse vlucht naar Vegas. Oh ja, ga je vanaf Keulen, neem dan een uitdraai van je Esta mee, die willen ze daar zien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LMGB024 ben je flexibel met je data? scheelt soms honderden euro op een vlucht. met 6 personen betekent drie kamers of gaan jullie met drieen op twee kamers of vier & twee, etc. Een kamer extra is al 7 keer een resortfee van 30+ $. (nog afgezien van de kamerprijs)

en tja het is nog erg vroeg voor augustus, echt goede deals moeten nog komen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu afgesproken dat we nog even wachten met boeken. We pakken nu 2 kamers met 3 man. De vorige keer ook gedaan, en de kamers waren toen erg ruim en dat beviel prima. 

Vanuit Keulen vliegen zou wel een optie kunnen zijn, ik zal eens gaan bekijken of ik wat moois kan spotten. En mochten jullie mooie aanbiedingen tegenkomen online, delen wordt gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2-11-2017 at 8:17 AM, LMGB024 said:

Ik heb nu afgesproken dat we nog even wachten met boeken. We pakken nu 2 kamers met 3 man. De vorige keer ook gedaan, en de kamers waren toen erg ruim en dat beviel prima. 

Vanuit Keulen vliegen zou wel een optie kunnen zijn, ik zal eens gaan bekijken of ik wat moois kan spotten. En mochten jullie mooie aanbiedingen tegenkomen online, delen wordt gewaardeerd.

Is dit iets voor je? 700 pp voor acht nachten

 

image.thumb.png.0d2edc261b4bcc3805fe8f1e14d9cdbb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SubAqua:

Intussen heeft @Gebruiker mij ook nog weer verrast met een extra reisje naar Vegas.

Begin van de week nog een weekje geboekt voor mij alleen: 7-15 december, de hele week verblijf in Excalibur, waarvan 2 nachten gecomped door MyVegas....

Wow, in een volgend leven wil ik ook met @Gebruiker trouwen :-) Super snel is dat al. Hele dagen weer pokeren en genieten of wil je ook nog wat andere dingen gaan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei SubAqua:

Intussen heeft @Gebruiker mij ook nog weer verrast met een extra reisje naar Vegas.

Begin van de week nog een weekje geboekt voor mij alleen: 7-15 december, de hele week verblijf in Excalibur, waarvan 2 nachten gecomped door MyVegas....

Wat is het toch een schatje die Gebruiker. Heel veel plezier in Vegas @SubAqua

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intussen heeft[mention=26]Gebruiker[/mention] mij ook nog weer verrast met een extra reisje naar Vegas.

Begin van de week nog een weekje geboekt voor mij alleen: 7-15 december, de hele week verblijf in Excalibur, waarvan 2 nachten gecomped door MyVegas....

Ik krijg Lisanne maar niet weg thuis voor een weekje met m’n vrienden ;-)

 

Gaaf vooruitzicht [mention=31]Subaqua[/mention]!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern:

Yes, vanavond de reis naar Las Vegas geboekt! 1f600.png

Vertrek zaterdag 28 april 2018 vanaf Keulen. Eerste nacht Downtown, 2e nacht vlakbij de Grand Canyon, 4 nachten op de Strip in Excalibur, laatste nacht in een off Strip resort. Zaterdag 5 mei weer terug naar huis.

Gezellig, dan zie ik jullie daar wel verschijnen ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-11-2017 om 23:34 zei Gertjan_De_Meern:

Yes, vanavond de reis naar Las Vegas geboekt! 1f600.png

Vertrek zaterdag 28 april 2018 vanaf Keulen. Eerste nacht Downtown, 2e nacht vlakbij de Grand Canyon, 4 nachten op de Strip in Excalibur, laatste nacht in een off Strip resort. Zaterdag 5 mei weer terug naar huis.

Leuke vooruitzichten !!! :)

 

zelf nog 90 dagen te gaan ;)

bewerkt door KevkeHMD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...