Spring naar bijdragen
KevkeHMD

Het grote ik heb geboekt topic

Recommended Posts

13 minuten geleden zei LMGB024:

Treasure Island geboekt met 6 man voor de som van 4800 van 22 - 29 november. 

Whoop Whoop Vegas here we come! 

Wow de kogel is door de kerk ! Nu kan de countdown beginnen. 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Altijd lekker! Het leuke is dat we de reis en het verblijf al apart hebben gezet op een rekening, dus financieel voel ik er weinig meer van. Nu nog de kunst om uiteindelijk met geld terug te komen, dat is de vorige keer niet gelukt haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, de eerste zaken zijn weer op orde. Geld en paspoort liggen klaar.

Ik ga dit keer alleen met handbagage, zit namelijk alleen een limiet aan de afmetingen en niet het gewicht 😀.  Dus de trolley en laptoptas liggen ook al gereed. Net alle papieren afgedrukt.

Dus nu alleen nog de trolley pakken, online inchecken komende woensdag en dan is het al bijna zo ver....

• Like 8

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-11-2017 om 11:47 zei LMGB024:

Altijd lekker! Het leuke is dat we de reis en het verblijf al apart hebben gezet op een rekening, dus financieel voel ik er weinig meer van. Nu nog de kunst om uiteindelijk met geld terug te komen, dat is de vorige keer niet gelukt haha

Het lukt maar weinige om Las Vegas winstgevend te verlaten. Ik ben allang blijf als het verlies beperkt blijft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
On 21-12-2017 at 6:52 PM, Hillichance said:

Nog maar 320 dagen... Bellagio, here we come!!

hoe lang gaan jullie deze keer en wat natuurlijk belangrijk is in dit draadje: quanta costa?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hoe lang gaan jullie deze keer en wat natuurlijk belangrijk is in dit draadje: quanta costa?

Dinsdagmorgen weg, dinsdagavond thuis. Ruim een week en dus 6 nachten verblijf in hotel Bellagio. 1000 euro de neus voor vlucht via Londen en queensize bedden in standaard Bellagio kamer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minutes ago, Hillichance said:

Dinsdagmorgen weg, dinsdagavond thuis. Ruim een week en dus 6 nachten verblijf in hotel Bellagio. 1000 euro de neus voor vlucht via Londen en queensize bedden in standaard Bellagio kamer.

inclusief resort fees a 40 dollar per nacht?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee is exclusief resort fees. Ik heb nu 4.070 euro betaald (4 personen). En moet daar nog 450 extra betalen. Maar die resort fees proberen we te waiven :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden