Spring naar bijdragen

Voor hoeveel euro vlieg jij een dag later?


Hillichance

Aanbevolen berichten

N.a.v. het voorval afgelopen week met United Airlines en de grof uit het vliegtuig verwijderde passagier i.v.m. overboeking...

 

Vliegmaatschappij verhoogt vergoeding voor overboeking tot 9.500 dollar

http://nu.nl/reizen/4622394/vliegmaatschappij-verhoogt-vergoeding-overboeking-9500-dollar.html

 

Ik denk dat ik bij 500 euro begin te twijfelen (hotel in A'dam en eten worden los betaald)... als ik samen met@Roelette ben, dan hebben we 1000 euro extra gokgeld in totaal verdeeld over 4 ipv 5 dagen. 250 euro extra per dag dus en van het zelf gespaarde gokgeld komt er ook 20% extra vrij die verdeeld kunnen worden over de 4 i.p.v. 5 dagen Vegas. Of@Roelette vliegt wel en ik volg een dag later, dat kan natuurlijk ook ;-)

 

Voor hoeveel euro vlieg jij een dag later naar je Vegas-weekje? Ben je bereid voor geld een dag vakantie in te leveren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

N.a.v. het voorval afgelopen week met United Airlines en de grof uit het vliegtuig verwijderde passagier i.v.m. overboeking...

 

Vliegmaatschappij verhoogt vergoeding voor overboeking tot 9.500 dollar

http://nu.nl/reizen/4622394/vliegmaatschappij-verhoogt-vergoeding-overboeking-9500-dollar.html

 

Ik denk dat ik bij 500 euro begin te twijfelen (hotel in A'dam en eten worden los betaald)... als ik samen met@Roelette ben, dan hebben we 1000 euro extra gokgeld in totaal verdeeld over 4 ipv 5 dagen. 250 euro extra per dag dus en van het zelf gespaarde gokgeld komt er ook 20% extra vrij die verdeeld kunnen worden over de 4 i.p.v. 5 dagen Vegas. Of@Roelette vliegt wel en ik volg een dag later, dat kan natuurlijk ook ;-)

 

Voor hoeveel euro vlieg jij een dag later naar je Vegas-weekje? Ben je bereid voor geld een dag vakantie in te leveren?


Ik zou altijd inzetten op minimaal 1500€... dan kun je altijd nog zakken naar max 1000€, voor minder doe ik t niet. Niet mijn probleem!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf 500/700 vind ik het wel prima. Een vriend van mij heeft wel eens 3500 gekregen omdat ze vertraging hadden opgelopen van 1 dag.


Wij kregen niets met uurtje of 14 vertraging.... 'nee meneer, het was slecht weer in Chigaco en dan kunt u dit verwachten. U zegt dat u op Schiphol al 3 uur vertraging had? Tja maar dat is nog geen 4 uur meneer, dus u krijgt geen compensatie. U start maar een rechtszaak.'


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei ROELETTE:


Wij kregen niets met uurtje of 14 vertraging.... 'nee meneer, het was slecht weer in Chigaco en dan kunt u dit verwachten. U zegt dat u op Schiphol al 3 uur vertraging had? Tja maar dat is nog geen 4 uur meneer, dus u krijgt geen compensatie. U start maar een rechtszaak.'


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zij waren met 4 personen, en wat ik mij daarover nog kan herinneren is dat ze uren vertraging hebben opgelopen bij het vertrek. Die vertraging hebben ze in het vliegtuig gezeten bij het vertrek en zijn pas uren later vertrokken, daardoor ook de aansluiting gemist. Dat bedrag is dus ongeveer 800/900 p.p geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrije tijd is me zo kostbaar dat ik pas voor een paar duizend dollar er over na zou willen denken om een Vegas-dag op te offeren :) Daarbij komt dat ik een moeizame ervaring heb met het redeemen van zo'n voucher. Wij hadden vanwege een vertraging of zo, twee vouchers van 400 dollar van American Airlines. En waar alles online en digitaal kan, kon met die vouchers ineens niets meer. Het waren papieren vouchers die we ofwel aangetekend op moesten sturen naar Amerika, ofwel aan de balie op Schiphol moesten inwisselen bij het boeken. Omdat we zoveel horrorverhalen lazen op internet over zoekgeraakte vouchers bij opsturen, zijn we onlangs maar op een zaterdagochtend naar Schiphol gereden (1,5 uur heen, 1,5 uur terug, om daar aan de balie de papieren vouchers in te leveren en te boeken. Hebben een uur bij balie gestaan (was wel gezellig hoor) maar zoveel tijd kostte het voor het personeel om uit te zoeken wat ze moesten doen. Hingen een half uur in de wacht met Amerika, niet te doen allemaal :) Maar goed, het lijkt gelukt te zijn, en we vliegen met de vouchers deze zomer business met American Airlines van Denver naar Miami. Althans, als alles goed gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn Pokerinfo tijdperk vlogen we ook regelmatig naar Las Vegas en toen hadden mijn zaken partner en ik altijd de grootste lol, we landen dan in Vegas en zeiden, ok wat is het je waard om nu terug te vliegen en weer terug te komen in Vegas (extra rondje) en ruim een dag kwijt en compleet brak. Wat een verwende nesten waren we toen zeg, ik zou er nu 5 x voor heen en weer vliegen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hangt er helemaal van af. Wat ik met de dagen ga doen die voor of na de reis zitten. Heb ik nog gewoon vakantie dan ben ik voor 350 Euro misschien wel te porren. Heb ik allerlei verplichtingen of kostbare/bijzondere trips geboekt dan zal het moeilijker zijn om mij over te halen. Ik heb ooit 600 Euro contant afgeslagen om terug van Singapore naar Milaan te vliegen i.p.v. van Singapore naar Amsterdam. Ik was gefixeerd op m'n verplichtingen en mijn werk. Later had ik spijt. Ik had het gewoon moeten doen en er later een mouw aan moeten passen....Dus om de vraag te beantwoorden; vanaf zo'n 600 Euro ga ik kwijlen, behalve als ik daardoor een hele dure/bijzondere vakantiedag moet missen. (verder op voorwaarde dat de rest ook vergoed wordt, hotel en eten dus....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...