Spring naar bijdragen

Staatsloterij Bijzondere trekking


driekwart

Aanbevolen berichten

Iedereen die meedoet met die extra trekking Ziet wel automatisch af van enige verdere compensatie dat weet je?

V indt het ene beetje vreemde gang van zaken ik kan nu dus ook gewoon zeggen dat ik een lot heb al is dat niet zo

kunnen ze niet beter iedereen die kan bewijzen dat ie een lot heeft gekocht een x bedrag geven per lot of het geld toevoegen aan toekomstige trekkingen

dalijk doen er 15 miljoen mensen mee haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou die kans is dus ook aanwezig.. iedereen kan gratis aan een loterij meedoen omdat er geen bewijzen nodig zijn. En ik heb geen belang bij andere compensaties. Heb nooit een abbonement of online een lot aangeschaft. Wel sporadisch een los lot gekocht. Maar dit is ook meer als tip bedoeld voor iedereen die nooit een lot gekocht heeft. Je kunt nu mooi gratis kans maken op grote prijzen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen doet half Nederland mee en zullen er zo'n 1.000.000 loten in de pot gaan.  Dit geeft elk lot een waarde van zo'n 13€ per stuk. Nu hebben de meeste er 2 en betekent dus een vergoeding van de Staatsloterij (met deze bijzondere trekking) van 25€ de man!  Een gegeven paard niet in de bek kijken is natuurlijk ons motto maar hier komen ze goedkoop weg.

Gisteren mijn schoonouders maar even opweg geholpen die ook geen bewijs hadden maar wel regelmatig (en in het verre verleden) een Staatslot kochten, ze wisten niet dat het kon zonder bewijs dus dat gefixt voor ze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg net mail van de Staatsloterij over de bijzondere Trekking. (waarschijnlijk omdat ik meespeel met de Groepsspelen van Onetime)

 

Sinds 1726 maken we bij de Staatsloterij graag mensen blij met mooie geldprijzen. Maar in de jaren 2000 t/m 2007 en de Koninginnedagtrekking 2008 hebben we misleidende teksten gebruikt over hoge prijzen. Dat spijt ons, had nooit mogen gebeuren en past niet in de 291-jarige historie van de Staatsloterij.

 

En daarom gaan we het overdoen. Samen met Stichting Staatsloterijschadeclaim zijn we tot een oplossing gekomen: een Bijzondere Trekking exclusief en eenmalig voor alle spelers van toen.

 

De Bijzondere Trekking

 

De totale prijzenpot van de Bijzondere Trekking is maar liefst € 13,5 miljoen, belastingvrij! Met 5 hoofdprijzen van € 1.000.000,- en meer dan 11.000 hoge prijzen, is uw kans op zo’n mooie prijs extra groot. Alle prijzen vallen gegarandeerd!

Meld u nu aan!

 

In die periode speelde u niet mee als abonneespeler, maar heeft u mogelijk wel een lot in de winkel gekocht. Ook dan kunt u zich aanmelden voor de Bijzondere Trekking. Voor deelname hoeft u niet te betalen. Dit betekent wel dat u definitief afziet van vorderingen en juridische procedures tegen de Staatsloterij in deze kwestie. Aanmelden kan tot en met 20 mei 2017.

 

Sinds januari 2008 vallen alle prijzen op verkochte lotnummers en in 2015 hebben we 6 garanties geïntroduceerd, waar u ons aan mag houden. Samen met Stichting Staatsloterijschadeclaim hebben we ook afspraken gemaakt over een betere bescherming van het klantbelang. Zo wordt de klachtenafhandeling verbeterd en stellen we een interne ombudsman/vrouw aan.

 

Wij hopen u als deelnemer van de Bijzondere Trekking te mogen verwelkomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-4-2017 om 14:32 zei TheGreatOne:

Ondertussen doet half Nederland mee en zullen er zo'n 1.000.000 loten in de pot gaan.  Dit geeft elk lot een waarde van zo'n 13€ per stuk. Nu hebben de meeste er 2 en betekent dus een vergoeding van de Staatsloterij (met deze bijzondere trekking) van 25€ de man!  Een gegeven paard niet in de bek kijken is natuurlijk ons motto maar hier komen ze goedkoop weg.

Gisteren mijn schoonouders maar even opweg geholpen die ook geen bewijs hadden maar wel regelmatig (en in het verre verleden) een Staatslot kochten, ze wisten niet dat het kon zonder bewijs dus dat gefixt voor ze. 

Zat ik even mis ;-)

http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2017/04/run-op-gratis-goedmakertjes-van-staatsloterij

De klantenservice van de Staatsloterij draait overuren. In een week tijd hebben ruim 800.000 mensen zich aangemeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me nog mee hoe weinig het er tot nu toe zijn.

Kun je nagaan. Bij de sigarenboer worden ze aan de lopende band verkocht voor €15(?) per stuk, en een overgroot deel van NL is dus blijkbaar te lui om gelijk hun gratis loten te claimen als dat kan. 1 week tijd, nog geen 1/4 van het normale aantal spelers... hmmm.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Net gehoord, twee en een half miljoen deelnemers aan de speciale trekking. Heb zelf jaren automatisch mee gedaan en weiger aan deze trekking mee te doen. Iedereen kan aan deze trekking meedoen, ook degene die nog nooit van z'n leven een staatslot hebben gekocht. Ik laat mij niet op deze manier afkopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Alida:

Net gehoord, twee en een half miljoen deelnemers aan de speciale trekking. Heb zelf jaren automatisch mee gedaan en weiger aan deze trekking mee te doen. Iedereen kan aan deze trekking meedoen, ook degene die nog nooit van z'n leven een staatslot hebben gekocht. Ik laat mij niet op deze manier afkopen

Als ik de totale prijzenpot van 13.500.000€ deel door het aantal deelnemers 2.500.000 (en zullen er meer worden) dan is het maar 5,40€ compensatie per persoon en dat is wel bar weinig en snap dan ook helemaal je punt @Alida

Ze hebben het slim gespeeld, als je nu meedoet (zoals wij) dan verspil je ook meteen je eventuele rechten. Ben je aangesloten bij een stichting of wil je zelf hier een zaak van maken tegen de Staatsloterij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...