Spring naar bijdragen

Hoe werkt een clubmeter op de roulette nou precies


against the odds

Aanbevolen berichten

Op het forum hier zie ik dat er vaak over de clubmeter gesproken wordt maar desondanks snap ik nogniet hoe het nou precies werkt en mischien hebben meer mensen dat

zelf heb ik weleens gespeeld in een speelhal maar dan voor kleine bedragen en in hc loop je er niet tegenaan

Kan iemand me uitleggen wat een clubmeter precies is en hoe het werkt in de praktijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De clubmeter is een meter waar je winsten naartoe worden geschreven. In een speelhal heb je hiermee te maken en heeft het nog een functie: je kunt deze meter aanspreken op het moment dat je op een hogere limiet wilt spelen. In het geval van de roulette kun je vanaf je creditmeter maximaal 20 punten (€4) spelen. Als je hoger wilt spelen dien je punten hebben staan in de clubmeter. Alles wat je na winst in de clubmeter hebt staan kun je dan inzetten. Bv. Je wilt 4 nummers zetten a 10 plein. De roulette zet 20 punten uit de creditmeter in en de andere 20 punten uit de clubmeter. Uiteindelijk kun je je clubmeter innen naar de creditmeter om ze vervolgens uit te betalen. Bij kasten werkt het op dezelfde manier echter is het zo dat je dan de clubmeter aanspreekt bij een inzet hoger dan 20 cent. En dan heb ik het over kleine kasten (videoslots). Meerspelers is anders geregeld.

bewerkt door TheGallant (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een goed onderwerp.
Ik ben zelf ook niet heel bekend met de clubmeter en vind het soms nog lastig omdat ik niet weet wat de automaat doet. Na even spelen in een speelhal kom je er wel achter dat je met het bedrag in de club hogere inzetten kan plaatsen. Wat ik nooit snap is dat als ik een gedeelte uit m'n club haal om een volgende inzet te doen, ik gewoon niet meer kan inzetten terwijl de tijd nog niet verlopen is. Dit is erg hinderlijk en snap niet waarom dit is.

Al met al, als je club goed gevuld is kun je lekker blijven spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...