Spring naar bijdragen

Fortuin casino oplichters


lennymb

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met Fortuin casino (fortuincasino.com)? Ik  zou je zeker niet aanmelden daar. Ik heb het geprobeerd en flink opgelicht. De eerste keer heb je heel veel winst maar wanneer je dat probeert uit te betalen maken ze het onmogelijk om je te verifiëren. Uiteindelijk halen ze je binnen een dag al je bonusgeld weg. Geen aanrader. winnen is hier onmogelijk. Verder zeer slechte service. Ze antwoorden alleen als het in hun voordeel is.. Fortuin casino is een big no!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @lennymb jammer te horen dat je bent 'opgelicht' door een casino. Zou je iets meer details kunnen geven over je ervaringen met Fortuin Casino want wij hebben deze ook uitgebreid getest en hier kwamen eigenlijk met uitbetalen en storten geen problemen naar voren. Je geeft aan dat je bent opgelicht wat een forse klacht is, en ik ben ook blij dat je deze met ons wilt delen. Zo weten we wat er gaande is en waar er verbeterpunten zijn voor Onetime maar ook zeker voor de online casino's die we testen en waar Onetimers spelen.

Ik weet persoonlijk niet wat de voorwaarden zijn van de bonus, maar is dat een 24 uurs bonus of is er een andere reden dat de bonus is weggehaald?

Verificatie is toch niet heel lastig zou je zeggen? Je stuurt je paspoort kopie en een kopie bankafschrift en alles is geregeld? Waarom lukte dit bij jou niet @lennymb?

Kreeg je geen respons van de klantenservice?

Blijf dus vooral jullie ervaringen met de verschillende online casino's met ons delen zodat we uiteindelijk ook een mooie database hebben om de verkiezing voor het beste online casino van Nederland goed onderbouwd uit kunnen voeren. Jullie meningen zijn dus super waardevol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verificatie kan eigenlijk twee kanten op: 

1. Je hebt je documenten op orde. In zo'n geval moet een casino zonder te zeuren uitbetalen. Doen ze dat niet, dan zegt dat veel over het casino.

2. Je hebt je documenten niet op orde. In zo'n geval moet je niet 'zeuren'. Een casino is simpelweg verplicht om jou te identificeren als je boven een x-bedrag wint. 

De free spins zijn 2 dagen geldig, dus mogelijk dat dat het is?

Al met al: begrijpelijk dat je geïrriteerd bent dat je je centen nog niet hebt, maar door maar wat te roepen en te fieren, weten we nog niet wat er precies is gebeurd en of je echt opgelicht bent of dat je je te snel druk maakt / zelf de voorwaarden niet goed hebt gelezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een onafhankelijke review gemaakt van dit casino en mijn ervaringen waren goed met dit casino! In mijn geval hoefde ik geen gegevens aan te leveren. Waarschijnlijk omdat deze bij één van hun partners bekend zijn. In eerste instantie was ik er al op voorbereid deze gegevens wel te moeten aanleveren. Zelf heb ik er een mapje voor op mn computer en gedeeld via google drive. Zo kan ik er altijd bij. Kortom: het is heel gebruikelijk dat ze hierom vragen. Volg je netjes de instructies op dan is er niets aan de hand. Misschien heb ik mis en gaat er wel degelijk wat fout.

Zie hier mijn review: https://www.onetime.nl/online-casino/fortuin-casino-onze-ervaringen-en-review

Iemand anders slechte/goede ervaringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2017-5-15 om 06:33 zei Cazimir:

Je tweede punt klopt naar mijn ervaring niet heb zelf al meegemaakt dan ik bij een kleine winst(95)al moest verifieren

Dat is dan vanuit het casino bedacht, niet vanuit regelgeving. Persoonlijk vind ik voor 95 euro laten verifieren wel wat flauw, als het wettelijk niet verplicht is. In bv. België is het bij in ieder geval elke eerste uitbetaling verplicht, dus dan kan het casino ook weinig anders doen dan daar maar aan gehoorzamen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd die opgelicht verhalen.

Casinos lichten je nooit op als ze aangesloten zijn bij de MGA. Casinos willen namelijk hun license niet kwijtraken.

Sommige casinos vragen bij de 1e uitbetaling altijd om documenten. Andere casinos pas bij 2k of hoger. (MGA verplicht)

Overigens moet elke account geverifieerd zijn dus je zal t op den duur altijd moeten toesturen.

Daar ga je voor akkoord als je je account opent.

Net als dat je akkoord gaat dat je merderjarig bent. je correcte gegevens ingevuld hebt, je eigen betaalmethodes gebruikt.

Het is allemaal heel simpel hoor casino spelen en je geld krijgen.

Tis alleen soms jammer als je verifieert dat je een tijd moet wachten. Daartegenover is mijn ervaring dat als je alles volgens t boekje doet je documenten

binnen een aantal werkdagen bekeken worden. Als het veel langer duurt en er moeten meer documenten gestuurd worden is dat met en reden.

Ik snap ook nooit het issue van mensen om wat op te sturen. Je maakt en foto en stuurt het op. 5 minuten werk op zijn meest!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@lennymb hij zijn post gedaan en daarna niet meer ingelogd. Je ziet het ook aan reviews (in onze casino database) Als mensen ervaringen hebben dat delen ze graag de negatieve en dat is natuurlijk ook prima. Echter termen als oplichterij ken ik al 17 jaar sinds ik in deze business zit en altijd (nou ja laten we zeggen 99.5%) van de gevallen ligt het altijd maar dan ook altijd aan de speler!  Ooit eens grootste poker community geleid waarbij we dagelijks klachten probeerden op te lossen voor spelers die bij pokerroom dachten opgelicht te zijn. Of het nu ging om de random verdeling van de kaarten of hun geld niet kregen. Dat ze maar niet zeiden dat ze de creditcard gebruikte van hun partner of meerdere account hadden, ooit minderjarig zijn geweest en toch gespeeld, samenspel fraude, verkeerde (onjuiste) gegevens invullen werd vergeten om te zeggen terwijl en netjes een dossier op aan het bouwen waren.

 

Als er iets niet klopt, horen we dat natuurlijk graag en duiken we er ook vol in. Als spelers gepakt worden door casino's hangen we ze op aan de virtuele boom. Vaak ging het  bijvoorbeeld mis met bonusgeld en dat mensen ervoor (voordat het rondgespeeld is) willen uitbetalen of andere zaken die gewoon in de algemene voorwaarden staan. Probleem is natuurlijk dat bijna niemand die leest. En ja het is soms ook onduidelijk hoe alles gaat (en per casino is het anders).

Ik heb in mijn leven meer dan 150 accounts aangemaakt en zeg bij 145 een uitbetaling gedaan (ook om te testen) en dit werkte altijd! Ik praat over een periode van 20 jaar. Casino's zijn niet in het leven geroepen om je te naaien dat doen ze wel met het wiskundige huisvoordeel ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Cazimir:

Toch zelf meegemaakt dat casino vroeg om ook die BSN nummers open te laten, geprobeerd ze uit te leggen wat die nummers wel niet betekenen maar werd niet goed begrepen door de live chat

Inderdaad is het nog wel eens onduidelijk voor de afdelingen doordat die verantwoordelijk zijn voor meerdere landen. Echter is het de Nederlandse wet die zegt dat we ze mogen afdekken en de casinos moeten zich daar aan houden.

 

MRZ codes moeten uiteraard wel altijd zichtbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei LuukFOD:

Dat is niet aanvaardbaar zonder pasfoto.

Indien er geen wettelijke verplichting is, dan is een kopie zonder pasfoto aanvaardbaar. De pasfoto geeft namelijk informatie over het ras van iemand en mogelijk de religie en dat mag niet zomaar geregistreerd worden. Enkel indien hiertoe een wettelijke verplichting bestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.