Spring naar bijdragen

KPN nieuwe tarieven (pak dit moment)


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Super bespaar tip voor je KPN Abonnement.

 

Zit je bij de KPN en je bijvoorbeeld een Alles-in-1 Standaard van KPN abonnement dat zal de prijs per 1 juli stijgen (tariefwijziging) En zal je deze mail (brief) gehad hebben.

U hebt Alles-in-1 Standaard van KPN. Vanaf 1 juli 2017 wijzigen de tarieven. Zo kunnen wij blijven investeren in onze producten en dienstverlening. Daarnaast wijzigt ons zenderaanbod en verhogen wij de internetsnelheid van uw abonnement. In deze e-mail leest u wat er voor u verandert. 

Wijziging tarieven per 1 juli 2017

  Huidige tarief Nieuwe tarief 
Alles-in-1 Standaard  € 62,50 per maand  € 65,00 per maand 


Tarieven voor bellen naar Nederlandse vaste en mobiele nummers 

  Huidige tarieven Nieuwe tarieven 
Starttarief  € 0,11 per gesprek  € 0,12 per gesprek 
Gesprekstarief  € 0,11 per minuut  € 0,12 per minuut 
Door een versimpeling van de tariefzones wijzigen ook de tarieven voor bellen naar het buitenland. Kijk hier voor het volledige overzicht van alle tarieven. 


Verhoging van de internetsnelheid van uw abonnement
Wij verhogen per 1 juli ook de internetsnelheid van uw abonnement. De huidige snelheid tot 60 Mbit/s wordt aangepast tot 80 Mbit/s. U hoeft hier niets voor te doen. 

Verandering zenderaanbod Interactieve TV
Per 4 juli 2017 wijzigen de zenders in het Basispakket. Daarnaast zullen de regionale zenders vanaf dan alleen beschikbaar zijn in de desbetreffende en omliggende regio’s. Een overzicht van alle veranderingen in het zenderaanbod vindt u hier. 

Meer keuze met de nieuwe abonnementen van KPN 
Vanaf 1 juli 2017 introduceren we nieuwe abonnementen. Uw huidige abonnement blijft bestaan. U hoeft niets te doen, maar mogelijk kunnen de nieuwe abonnementen interessant voor u zijn. Bij de nieuwe abonnementen hebt u nog steeds onze betrouwbare basis, namelijk internet met of zonder tv. Vervolgens kiest u zelf uw extra diensten. Dit kan gaan om vaste telefonie, meer internetsnelheid en diensten zoals Spotify, FOX Sports en het Pluspakket. U kiest zelf wat bij uw situatie past! Benieuwd of dit ook interessant voor u is? Kijk hier voor meer informatie. 

Hebt u vragen?
Kijk voor een overzicht van alle veranderingen en antwoorden op de meestgestelde vragen hier. U kunt hier ook chatten met een medewerker. Wilt u vanwege deze veranderingen uw abonnement kosteloos wijzigen of opzeggen? Dan kan dat tot 4 juli 2017 via: 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week gratis bereikbaar. 

 

Nu krijg je vaker wel te horen dat er een tariefswijziging plaats vindt en dat is het moment om te gaan schakelen. 98% laat dit aan zich voorbij gaan en gaat per 1 juli meer betalen en denkt als snel, ok this is life dat je meer moet betalen. Maar je kan nu ook kosteloos van je KPN contract af (en dat wil je misschien helemaal niet) maar een belletje zal er voor zonder dat je niet 2.50€ meer betaald maar dat je zelfs minder gaat betalen dat je nu betaald. Je zegt dat je je abonnement op wilt zeggen omdat ze nieuwe voorwaarden (tarief) je niet bevalt en ze zullen je doorverbinden met de afdeling retentie :-)  Daar doe je nogmaals je verhaal en ze zullen je een betere speciaal voor jou op maat aanbieding gaan doen. Makkelijker kunnen we het niet maken. Wie je weten wat voor aanbieding ik gekregen heb, dan wil ik eerst jou aanbieding horen ;-)

 

Succes met bellen naar 0800-0402 en gaan met die banaan. Als je een echte Onetimer bent is dit met 2 vingers in de neus geklaard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie tip idd, ik maak er echter altijd een jaarlijks daagje onderhandelen van. Eigenlijk alle contracten die ik afsluit zijn jaarlijks. De energie, telefoon, internet/tv en eventueel andere pakketen. Die lopen allemaal in november bij mij af, ik ga dan jn oktober er even voor zitten en zoek uit waar ik goedkoper uit ben, daarna bel ik mijn huidige leverancier en dan doe ik hen een aanbod ipv zij mij. Gaan ze niet akkoord met mijn akkoord zeg ik op en ga ik per november over naar de andere leverancier die goedkoper was. 

Heerlijk daagje, vooral om achteraf uit te rekenen wat je bespaard hebt. Tja en sommige mensen zeggen dan dat er van alles mis kan gaan en dat het gedoe is etc, maar voor een paar honderd euro wil ik best wat gezeur hebben. Daarnaast heb ik niets met mensen die zeggen 'vaste klant' te zijn. Wat doet het bedrijf voor jou terug? Behalve de tarieven verhogen? 

Ik zeg lekker onderhandelen, het kan (bijna) altijd goedkoper! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Honderd procent eens, ik heb dit ook bij mijn Ziggo abonnement.

Ik heb recent ook gebeld en mijn vaste periode liep nog enkele maanden waardoor men nu niets aan mijn kosten kon doen.

Wel konden ze mijn Fox Sports abonnement (25 euro per maand) nu gratis geven voor 6 maanden. Over 6 maanden loopt ook mijn vaste periode af en dan konden ze wel iets doen aan mijn abonnement. Moest ik wel zelf even terugbellen tegen die tijd.

Ik betaal nu volgens mij iets van 80 euro pm voor mijn tv en internet, en krijg daar waarschijnlijk 40-50% korting op.

Twee jaar geleden kreeg ik totaal zo'n 300-400 euro korting op mijn abo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ok het is weer zover voor het jaarlijkse belletje. KPN tarieven gaan op 1 juni omhoog met 1€ (voor mijn basis abo) naar 62,50€ en dat wil ik niet, dus even gebeld met de afdeling KPN en gezeurd dat ik Max niet kan zien en bla bla bla. Doorgestuurd naar de afdeling retentie( die de kortingen kan regelen) en daar een lieve vrouw die mij een mooie aanbieding deed, ingekopt, bedankt en tot het volgende belletje volgend jaar. Moet alleen niet vergeten om over 3 maanden Ziggo Sport uit te zetten 😉

 

Product(en)

Maandelijkse kosten

Internet en TV

61,50

Vast telefoonnummer

1,00

Ziggo Sport Totaal Pakket

14,99

Ziggo Sport 3 mnd 50% korting

-7,50

Eerste 6 maanden korting

-22,50

Totaal

77,49

Totaal incl.kortingen

47,49

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TheGreatOne:

 


Net een speed test gedaan (nog nooit eerder gedaan. We doen met ze drieën alles erop van streamen tot aam gokken 🙂 nooit problemen en daarom zo blij met mijn oude werkgever KPN 🙂
IMG_0849.jpg
 

 

Ik zie het al . Goeie snelheden ( vooral voor dat prijs hoor  ) . 

Ik do ook soms vid’s in 4K streamen en daar heb je idd een stabiel contection met hoge snelheid nodig . Maar ik zit voor internet bij andere provider en ik betaal meer .

thx . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@LuukFOD

ik heb geen ervaring met KPN maar ik denk dat hangt er van je adres af  ( waar je woont ) . Ik dacht dar KPN alleen maar ADSL / VDSL in aanbieding heeft . 

Ik heb zelf Kabel  maar van een andere provider . Vroeger was idd een groot verschil tussen fiber /glasvezel en kabel . Tegenwoordig maakt niet zoveel uit hoor . Je kan ze allebei in hoge snelheden krijgen en beide zijn zeer stabiel . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Het is weer zover, verhoging van de prijzen en bellen maar voor een mooie halfjaarlijkse korting, ben benieuwd wat ik er dit keer kan uitslepen.

 

U hebt Internet en TV van KPN. Elk jaar veranderen prijzen als gevolg van inflatie. Daardoor verandert per 1 juli 2020 ook de prijs van uw abonnement met een inflatiecorrectie. Zo kunnen wij voor u het netwerk en onze service blijven optimaliseren. Daarnaast verandert ons zenderaanbod. Hieronder leest u wat er precies voor u verandert.

Verandering abonnementskosten

Internet en TV

Huidige prijs

Nieuwe prijs

€ 62,50 per maand

€ 64,12 per maand

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Het is weer zover, verhoging van de prijzen en bellen maar voor een mooie halfjaarlijkse korting, ben benieuwd wat ik er dit keer kan uitslepen.

 

U hebt Internet en TV van KPN. Elk jaar veranderen prijzen als gevolg van inflatie. Daardoor verandert per 1 juli 2020 ook de prijs van uw abonnement met een inflatiecorrectie. Zo kunnen wij voor u het netwerk en onze service blijven optimaliseren. Daarnaast verandert ons zenderaanbod. Hieronder leest u wat er precies voor u verandert.

Verandering abonnementskosten

Internet en TV

Huidige prijs

Nieuwe prijs

€ 62,50 per maand

€ 64,12 per maand

 

Je kunt toch altijd als je contract afloopt ze contacteren voor een nieuwe aanbieding? Daarom hebben ze retentie afdelingen. Indien je een jaar contract afsluit kun je dit elk jaar doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...