Spring naar bijdragen

wedtips


wauzzzzz

Aanbevolen berichten

Officieel mag ik dit topic van @wauzzzzz niet kapen maar ik was toch wel nieuwsgierig. Haal je je tips ergens vandaan of zoek je deze allemaal zelf op? Kan je hier iets van achtergrond geven hoe je de tips selecteert en bijvoorbeeld hoeveel tijd hier in gaat zitten? De belangrijkste vraag is dan natuurlijk of deze tijd het ook waard is, oftewel ben je een winnende sportsbettor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei JackPot:

Officieel mag ik dit topic van @wauzzzzz niet kapen maar ik was toch wel nieuwsgierig. Haal je je tips ergens vandaan of zoek je deze allemaal zelf op? Kan je hier iets van achtergrond geven hoe je de tips selecteert en bijvoorbeeld hoeveel tijd hier in gaat zitten? De belangrijkste vraag is dan natuurlijk of deze tijd het ook waard is, oftewel ben je een winnende sportsbettor?

Oeps....,dat was nou net de reden dat we niet mochten reageren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei JackPot:

Officieel mag ik dit topic van @wauzzzzz niet kapen maar ik was toch wel nieuwsgierig. Haal je je tips ergens vandaan of zoek je deze allemaal zelf op? Kan je hier iets van achtergrond geven hoe je de tips selecteert en bijvoorbeeld hoeveel tijd hier in gaat zitten? De belangrijkste vraag is dan natuurlijk of deze tijd het ook waard is, oftewel ben je een winnende sportsbettor?

Mag wel, alleen heeft Armijn nog steeds die zin daarover nog steeds niet uit OP verwijderd:P

En nee, ik haal de tips uiteraard nergens vandaan, dan zou dit topic namelijk geen nut hebben, ik zoek ze allemaal zelf uit. Dit topic heb ik geopend om wat overzicht te krijgen over het aantal winnende bets, en om tegelijkertijd tips aan de lezers te geven.

In het uitpluizen van hoofdzakelijk statistieken gaat uiteraard wel wat tijd zitten, maar ik zoek vooral naar quoteringen die te hoog zijn t.o.v de statistiek, deze vind je het meeste in de wat kleinere competitie's, meestal buiten europa.

En wat betreft de vraag of ik winnend ben, dan gaan we dus zien hier in de loop der tijd;)

bewerkt door wauzzzzz (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...