Spring naar bijdragen

Shir gaat weer eens naar Vegas!


Shir

Aanbevolen berichten

Ja ja, ik ga weer eens die kant op! Het is ondertussen alweer 10 maanden geleden dat ik er voor het laatst was.

Op 31 mei vlieg ik al vroeg naar Londen, dan mag ik een paar uurtjes met m'n petekind doorbrengen voordat ik weer naar het vliegveld ga om door te vliegen naar Las Vegas! Dit gaat mijn eerste keer worden dat ik voor zo'n lange periode blijf, want ik blijf namelijk tot 17 juli! En met een kans dat ik nog langer blijf om de FT van het Main Event mee te maken en misschien ook wat pooltoernooien ga bezoeken. Als ik dat doe dan ga ik denk ik rond de 30e weer terug naar Malta.

Ik heb $ 1.169,66 betaald voor m'n vlucht, ietsjes duur maar ik stap liever over op een vliegveld in Europa dan Amerika. Ik zit in een leuk huisje met nog wat anderen tot 17 juli: http://www.lasvegasretreats.com/vacation-rental-home.asp?PageDataID=78574 ik heb de kleinste kamer maar betaal ook het minst ervoor. Ik laat de grotere kamers wel over aan de rijke poker spelers haha!

Van 5 juni tot en met 15 juli zal ik pokernews en wsop.com helpen met de live-reporting terwijl ik dan ook nog part-time blijf werken voor Jackpotjoy Group. Dus het gaat sowieso wel een drukke periode worden maar ik heb er heel veel zin in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WoW @Shir Wat gaaf en zo'n langere periode. Werken en genieten in Vegas, dat zijn mooie vooruitzichten. Kan je live reporting doen (van Hollanders)? En wat ga je doen voor Jackpotjoy daar?

 

Heerlijk om in een huis te zitten, heb je dan ook een auto tot je beschikking of gewoon met Uber?

 

Geniet er van en keep us posted (misschien met foto's). Ik ben er weer eind september :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

live reporting in het Engels. Ben er een beetje huiverig voor, heb het namelijk nog nooit eerder gedaan!

Voor Jackpotjoy Group blijf ik eigenlijk gewoon m'n huidige baan doen maar dan niet op kantoor en met minder uren. Dus ik blijf gewoon Country Manager - The Netherlands ;)

Geen auto want heb nog steeds geen rijbewijs (en ook nog steeds geen moeite voor gedaan). De jongens hebben een auto dus kan vaak met hun meerijden naar het Rio en veel Ubers of Lyfts

Facebook, twitter, instagram en snapchat zullen veel updates op komen denk ik :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste vlucht ging soepel vandaag, vrienden van me die vanochtend ook vlogen (naar Amsterdam en Eindhoven) hebben beiden hun koffers niet binnengehad. Hopelijk is alles met mijn koffer wel gewoon goed gegaan en staat deze nu ook op Heathrow te wachten op de volgende vlucht!

Over minder dan 3 uurtjes zit ik in het vliegtuig naar Vegas, ik heb hier nu al zo lang naar uitgekeken, ben het wachten wel weer zat! De jongens in mijn huisje zijn al aangekomen en sommigen hebben ook al een beetje ingespeeld. Ik ga zo nog maar eens wat rondlopen, nu het nog kan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn koffer is gewoon veilig aangekomen hier in Vegas, Kenny haalde me op van het vliegveld dus het ging allemaal heel makkelijk! Snel even naar het huisje om de koffers te dumpen en toen naar het Rio. Even een tourtje gedaan van alle zalen, morgen weer terug voor meer info en m'n pers pas!

Net even wat gepooled en gekaart met de jongens en daarna wat werk gedaan voor Jackpotjoy ivm allerlei dingen die opeens dringend moeten gebeuren. Nu maar eens slapen want morgen weer vroeg op om te proberen in een normaal ritme te komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.