Spring naar bijdragen

Release Red Dead Redemption


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Het beste spel wat ik ooit gespeeld heb op de Playstation is toch wel Red Dead Redemption. Hier zit toch wel meer uur in dan in Clash Royale en Plants vs Zombies in totaal en de serie Breaking Bad ;-)

 

Ik kijk al jaren uit naar een eventueel vervolg van dit machtig spel en werd daar ook in beloond. Red Dead Redemption zou in het najaar op de markt komen met deel 2.

Red Dead Redemption deel 2 is nu uitgesteld naar het voorjaar van 2018. Ik heb er zelf geen enkel probleem mee, maar speel graag games in de winter i.p.v. het voorjaar/zomer. http://www.telegraaf.nl/digitaal/28220653/__Release_Red_Dead_Redemption_2_uitgesteld__.html

Heb ook liever dat Rockstar Games met een compleet goed product op de markt komt en daar wat langer de tijd voor neemt. Wie kent RDR ook en kijkt hier ook naar uit? En ja ik kijk natuurlijk ook uit naar GTA6, iemand daar misschien wat nieuws over? Heb wel mijn Playstation 4 verkocht vorig jaar dus die moet ik waarschijnlijk wel weer gaan kopen aangezien PS5 waarschijnlijk nog lang niet uitkomt?

 

Ik verwacht persoonlijk dat RDR 2 ook als e-sports gedaan gaat worden en ik ga mij aanmelden met het Old Team RDR ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
30 minuten geleden zei DennMann:

Ik weet nog goed dat dit dé game is waardoor ik heel erg getwijfeld heb om een PS te kopen. Op PI zaten ze hele dagen onder leiding van the great one dit spel te spelen.

Uiteindelijk een PS gekocht voor GTA 5. Deze ga ik zeker kopen als ie uitkomt!

We gaan dit absoluut over doen als dit spel uitkomt. Lekker met een groepje van 8 man over de mooie prairies zoeken naar tegenstanders die we gaan uitschakelen. Beginnen weer met een pony en met een beetje mazzel zijn we na een paar maanden geupgrade naar een zebra :-)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Wel super gave beelden zeg, geen idee hoe zo'n gameplay is. Met alle nieuwe ontwikkelingen omtrent games zal dit wel weer super de luxe zijn. Ik zag beelden van Fifa 18 en dat zag er ook geniaal gemaakt uit. Helaas te weinig tijd om zoveel spellen te spelen, eerst eens een nieuw huis zoeken waar ook een aparte gamekamer in gemaakt kan worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 2 weken later...

Even een game store ingelopen in New York waar ik van de week was. Je merkt dat de buzz er echt al is, als je de reacties leest onder de trailers van deze game kan je niks anders dan concluderen dat het een hele grote gaat worden. Laten we hopen dat Rockstar Games het kan waarmaken maar daar heb ik alle vertrouwen in.

89000772-1B7E-4B44-BBCB-0909DA3F277B.jpg

IMG_3721.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
11 uur geleden zei DennMann:

@TheGreatOne Heb jij hem al als preorder? Ik zit nog te twijfelen, je krijgt nu bijvoorbeeld ook GTA geld er bij als je een duurdere variant neemt. Dat speel ik echter niet meer. Je krijgt wel extra dingen, maar niet zo zeer iets wat je "beter" maakt.

Ik ga samen met mijn game vriend die vrijdag en het hele weekend los. Hij heeft inderdaad de pre order besteld zodat we meteen los kunnen gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Een frisse start met een nieuw PS account. Only RDR2.

 

Vandaag 60€ kapot geslagen om een jaar lang online te kunnen spelen op de PS4. In November kunnen we los met online RDR2 en kunnen we ons eigen Onetime Posse laten rijden over de prairie.

Wil je dat ik je toevoeg laat dan even je PS naam achter (of stuur mij een PM) dan voeg ik je toe en kunnen heersen over deze online wereld binnenkort.

 

Mijn account is: TGO11_11 (en je kan ook mij toevoegen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...