Spring naar bijdragen

Wat is jouw gokgedrag?


Chantal_uva

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik weet dat ik hiermee een oud topic uit de sloot haal, maar met goede intenties. Ik vind het namelijk wel zo netjes om jullie op de hoogte te houden van de voortgang in dit onderzoek ( @Chantal_uva heeft inmiddels het onderzoeksteam verlaten). 

Hoewel het onderzoek nog niet is afgerond (we zoeken nog deelnemers, zie hieronder), zijn de eerste resultaten al wel gepresenteerd op een internationaal wetenschappelijk congres in Berlijn deze zomer (WCBCT 2019). De interesse was groot, dank dus voor jullie hulp. Zoals gezegd: het onderzoek is nog niet afgerond, maar het lijkt erop dat het programma deelnemers helpt hun wedgedrag beter in de hand te hebben (verder in de toekomst zal ik hier ook de definitieve bevindingen posten).

Het onderzoek loopt nog steeds, deelnemen kan ook nog steeds via https://www.lab.uva.nl/lotus/AATGambling_Canada2/registration?_language=nl-NL

Met vriendelijke groet,

Leroy

Onderzoeker, Universiteit van Amsterdam

 

@Fosgate excuses dat de reactie zo lang heeft moeten wachten maar deelname is helaas alleen mogelijk wanneer je woonachtig bent in Nederland (of Canada). Dit in verband met de compensatie voor deelname (in de vorm van Nederlandse BOL.com vouchers).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...