Spring naar bijdragen

Klavertje 4 kraslot spel 181, niet meer kopen (4/4 Hoofdprijzen)


DennMann

Aanbevolen berichten

***Advies: Klavertje 4 kraslot spel 181 NIET meer kopen. De vier hoofdprijzen van de jackpots zijn allemaal al geclaimed***

Spel 191 is ook in omloop, hiervan zijn nog geen hoofdprijzen geclaimed.

Zoals jullie weten ga ik drie maanden lang krassen en ik heb gelijk de beginnersfout gemaakt: Ik heb 5 klavertje 4 krasloten gekocht waarbij de vier hoofdprijzen al zijn gevallen. Ik maak daarbij dus geen kans meer op €25.000. Spel 181 is geldig tot 31 mei 2018.

Het klavertje 4 kraslot

klavertje 4 kraslot.PNG

Het Klavertje 4 is een oud en bekend kraslot, met een mooie lage prijs van €1! Je krast één symbool open en het is de bedoeling dat je onder de andere klavers ook het zelfde symbool hebt. Is dat gelukt? Dan win je het bedrag wat onder de klaver staat. Ook maak je kans op een gratis kraslot

Kopen jullie dit kraslot vaak en heb je er wel eens een leuke prijs mee gewonnen?

Ik zal binnenkort updaten wat ik heb gewonnen met mijn 5 krasloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 1 jaar later...

Primera heeft heel de maand 3+1 actie, de status van gewonnen prijzen uit de omloop serie dateert van 4-9-18.

1 van de 2 hoofdprijzen waren er toen al uit, heb voorgevoel dat de 2e er al uit is en ze niet updaten.... 

Zijn er regels voor de interval van aanpassen van de lijst met vergeven hoofdprijzen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mandarijneendje:

Zijn er regels voor de interval van aanpassen van de lijst met vergeven hoofdprijzen?

Een hele goede vraag, ik heb zelf totaal geen idee. Hopelijk is hier iemand met het antwoord. Ik kan wel even mijn Primera man vragen die weet veel en kan dit waarschijnlijk navragen. Kom er op terug als ik meer weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...