Spring naar bijdragen

Onetimer van de eeuw: Steem, Steemit.com


Gast Gokje

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik zit in app groepjes waar ik zo 100 man kan enthousiasmeren en kunnen we allemaal onze zakken vullen. Nu moet ik even de energie vinden om uit mijn hangmatje te gaan in de tuin :-) 

Zo easy is het ook weer niet omdat deze mensen maar weinig  votingpower hebben.

Maargoed nu even met mijn vriendin onderweg naar de bingo bij Jacks Sassenheim. Na al dat gereageer hier ben ik wel toe aan wat ontspanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DennMann:

Lijkt me handig.

Ik vind het overigens geen probleem om wat geld te investeren om wat voting power te kopen.. Maar kom er nog niet echt uit hoe dat werkt?

 

 

Hou er wel rekening mee dat de coin recent ongeveer 10x gestegen is. Dit om gulden perikelen te voorkomen.

Tipje: de meeste power voor je geld krijg je door Steemcoins buiten het platform te kopen op bijvoorbeeld Bittrex of Poloniex. Deze coins stuur je dan naar je wallet op het platform waar je ze kan omzetten in Steempower. Op deze manier krijg je de beste wisselkoers helemaal als je in een dipje je coins koopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FiftyFifty:

Jezelf upvoten? Haha okee daar gaat mijn fragiele vertrouwen in Steem, lol dat zou natuurlijk noooooit mogen meewegen.

btw, wat betekent dat getal-in-een-cirkeltje achter je naam, bv 25?

Je hoeft jezelf niet up te voten maar als je je eigen content goed vind waarom niet. :)

Dat getal in het cirkeltje is je reputatie en groeit ook naarmate je meer energie in het platform steekt. Hoe dit precies allemaal werkt weet ik ook (nog) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei FiftyFifty:

Jezelf upvoten? Haha okee daar gaat mijn fragiele vertrouwen in Steem, lol dat zou natuurlijk noooooit mogen meewegen.

btw, wat betekent dat getal-in-een-cirkeltje achter je naam, bv 25?

Jee, zie dat je al 0.20$ verdiend hebt, nice one en die teller loopt gewoon door. Come on wanneer wordt mijn account geactiveerd. Heb al sexy foto's erbij gezocht ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gokje:

Je hoeft jezelf niet up te voten maar als je je eigen content goed vind waarom niet. :)

Ach, het mag natuurlijk wel, maar als dit mee zou wegen in de beoordeling van een eigen post - ik dacht dat je dat bedoelde, vanwege de extra votingpower - dan zou dat de biggest epic fail voor een cryptocurrency zijn. Maar ik vermoed dat het niet meeweegt, en terecht ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei DennMann:

Wat ik jammer vind, is dat je maar één account mag hebben.

Ik zou best losse accounts willen hebben om meerdere dingen te proberen. Zie ook accounts met alleen maar leuke plaatjes die elke keer wel wat opleveren.

Wie zegt dat je maar één account mag hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gokje:

Wie zegt dat je maar één account mag hebben?

Am I allowed to create more than one account?

Each user is allowed only one paid-for account created via Steemit.com, however users are allowed to create multiple accounts on the blockchain. Creating additional accounts on the blockchain requires users to pay their own account creation fee for any additional accounts.

------

Het mag dus wel, maar dit kost geld?

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...