Spring naar bijdragen

Skincoin, anyone?


Aanbevolen berichten

Nu over 14 uur en 22 minuten komt er nog een altcoin bij: Skincoin. Volgens de site is Skincoin een Universal cryptocurrency based on Ethereum
for instant trading CS:GO, Dota 2 skins, and making bets on eSports events
.

Ze willen tussen de 5000 en 100.000 ETH ophalen voor funding. De eerste 48 uur krijg je 20% extra, wat neerkomt op 7200 SKIN voor 1 ETH (zo'n $350). Ik ga morgen bij de start de pagina https://skincoin.org/ico/ gewoon even goed in de gaten houden en stel dat het hard gaat, dan zegt dat heeeeeeel misschien iets over de potentie en ga ik ook wel wat aanschaffen. Let op: Dit kan alleen vanaf een echte ETH wallet, niet een exchange. Extra info hier.

Wat denken jullie, top of flop?

Skincoin_-_Universal_cryptocurrency_for_eSports_industry.thumb.png.e2d08c41c9ca9c2e4e752686c510868f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet met al die nieuwe coins. Gezien de vele ICO's die gelanceerd worden krijg ik een beetje de indruk dat iedereen die enigszins technische onderlegt is zonder al te veel moeite een 'eigen' coin kan beginnen. Dit vaak met een dikke vette premine ten behoeve van de founders. Waar ik een beetje bang voor ben is dat de gevestigde orde zoals overheden en banken wanneer de tijd rijp is ook gewoon met eigen coins op de markt komen en de huidige coins met wet- en regelgeving de kop in drukken. 

Anyway..  In nieuwe coins investeren kan zeker lucratief zijn. Enkel het zinnetje 'Based on Etheurium' is voor veel mensen momenteel genoeg om er blindelings vol voor te gaan. Dus ook deze coin zal bij aan- en verkoop op het juiste moment wel veel geld opleveren.

Tipje: Om alle nieuwe ICO's in de gaten te houden is deze site erg handig.

https://www.icocountdown.com/

bewerkt door Gokje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update: Een uur geleden 3 ETH overgemaakt naar het Skincoin ICO adres ... en nu maar afwachten dat er inderdaad SKIN voor terugkomt. So far nog niks ...

Ze hebben inmiddels ruim 2400 ETH binnen, dus al over de helft van de minimale 5000 die ze willen ophalen.

(Ik wilde overigens ook nog Status.im kopen in de ICO periode, maar was net te laat - die hebben binnen 24 uur gewoon 100 fuckin miljoen dollar aan ETH opgehaald!!!11!! Hoe bestaat het haha) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skincoins binnen! En nu wachten tot er een exchange komt waar je op kan handelen ...

40 minuten geleden zei jordi22:

Ik snap van die hele online betaaldingen helemaal niks :P Zou je me eens mogen uitleggen via skype :P 

Ik snap het zelf nog maar half ? maar zal mn best doen om zoveel mogelijk kennis met jullie op het forum te delen. Beter dan Skype want hebben we allemaal er wat aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FiftyFifty:

(Ik wilde overigens ook nog Status.im kopen in de ICO periode, maar was net te laat - die hebben binnen 24 uur gewoon 100 fuckin miljoen dollar aan ETH opgehaald!!!11!! Hoe bestaat het haha) 

Wanneer je 5.000 euro investeert in een vliegticket naar Zuid Amerika en het bouwen van een mooie site met één of ander wazig verhaal en vooral maar vaak "built on Ethereum op de site zet. Dan weet ik 100% zeker dat je de rest van je leven als miljonair onder een palmboompje in de zon kan zitten.
 

 

6 minuten geleden zei TheGreatOne:

En ik heb buikpijn omdat ik vandaag voor 2500€ een BTC heb gekocht en 3 jaar geleden iedereen uitlachte die ze kocht voor 70$ ;-)


Zo ben ik er nog steeds ziek van dat ik al mijn voor 7$ gekochte Ethereum voor een tientje weggedaan heb omdat bij het installeren van de wallet het downloaden van de blockchain keer op keer vast liep. Overigens vind ik Bitcoin en Ethereum zwaar overgewaardeerd. In theorie kan het allemaal wel mooi zijn in de praktijk kun je nog steeds weinig mee en falen beide coins op cruciale momenten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Gokje:

Wanneer je 5.000 euro investeert in een vliegticket naar Zuid Amerika en het bouwen van een mooie site met één of ander wazig verhaal en vooral maar vaak "built on Ethereum op de site zet. Dan weet ik 100% zeker dat je de rest van je leven als miljonair onder een palmboompje in de zon kan zitten.

100% true. Ik heb ook weer helemaal hetzelfde hysterische gevoel over me als toen ik een jaar of 3 geleden zat te F5'en op Bitcointalk en de geboorte van tientallen altcoins voorbij zag komen. Met je verstand weet je dondersgoed dat het niet goed af gaat lopen. Maar toch ...

4 uur geleden zei Gokje:

Overigens vind ik Bitcoin en Ethereum zwaar overgewaardeerd. In theorie kan het allemaal wel mooi zijn in de praktijk kun je nog steeds weinig mee en falen beide coins op cruciale momenten.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. ETH wel, maar Bitcoin gaat blijvend ons financiële systeem veranderen verwacht ik. Over 10 jaar is het er nog, w.s. zwaar gereguleerd en is 1 BTC = $ 1.000.000. Ze moeten alleen wel het energie-probleem oplossen. En er zullen nog een aantal harde forks aan komen, met winnaars en verliezers ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeValsspeler ik zag dat er tot 4 juli nog status gekocht kan worden. Moet het even exact uitzoeken, maar heb daar toch wel erg oren naar. Is van de makers van Ethereum en alleen daarom al zal het bij lancering uit zijn voegen knallen. Ik zie net trouwens dat alles idd weg id ?? 

Voor wie t interessant  vinden

https://tokenmarket.net/blockchain/ethereum/assets/

 

 

Nog een paar tips: lisk, waves en natuurlijk digibyte ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Op 21-6-2017 om 15:59 zei FiftyFifty:

Update: Een uur geleden 3 ETH overgemaakt naar het Skincoin ICO adres ... en nu maar afwachten dat er inderdaad SKIN voor terugkomt. So far nog niks ...

Ze hebben inmiddels ruim 2400 ETH binnen, dus al over de helft van de minimale 5000 die ze willen ophalen.

(Ik wilde overigens ook nog Status.im kopen in de ICO periode, maar was net te laat - die hebben binnen 24 uur gewoon 100 fuckin miljoen dollar aan ETH opgehaald!!!11!! Hoe bestaat het haha) 

Hoeveel skincoins had je gekocht, voor die 3eth? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 21.06.2017 om 07:01 zei Gokje:

Ik weet het niet met al die nieuwe coins. Gezien de vele ICO's die gelanceerd worden krijg ik een beetje de indruk dat iedereen die enigszins technische onderlegt is zonder al te veel moeite een 'eigen' coin kan beginnen. Dit vaak met een dikke vette premine ten behoeve van de founders. Waar ik een beetje bang voor ben is dat de gevestigde orde zoals overheden en banken wanneer de tijd rijp is ook gewoon met eigen coins op de markt komen en de huidige coins met wet- en regelgeving de kop in drukken. 

Anyway..  In nieuwe coins investeren kan zeker lucratief zijn. Enkel het zinnetje 'Based on Etheurium' is voor veel mensen momenteel genoeg om er blindelings vol voor te gaan. Dus ook deze coin zal bij aan- en verkoop op het juiste moment wel veel geld opleveren.

Tipje: Om alle nieuwe ICO's in de gaten te houden is deze site erg handig.

https://www.icocountdown.com/

Bedankt. Ik gebruik ook deze website om ICO's te volgen https://icoratebox.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.