Spring naar bijdragen

Rijk worden met Bitcoin?


FiftyFifty

Aanbevolen berichten

Mijn eerste aankoop van Bitcoins was in 2017 toen hij $70 deed. Daarna kocht ik er nog een paar voor $100. Toen de koers rond $250 stond heb ik weer een aantal verkocht zodat ik mijn eerste inleg weer terug had en verder met de winst kon spelen. Het was 'maar' een handjevol bitcoins dat resteerde, maar wel genoeg om tot de dag van vandaag als play money te gebruiken voor de crypto avontuurtjes ?

Gisteren zaten @TheGreatOne en ik wat te dagdromen over de Bitcoin en het ook in een perspectief plaatsen van "stel dat dit over 10 jaar dé wereldwijde currency is". Met (op dit moment) 7.5 miljard mensen op aarde en tzt maximaal 21 miljoen bitcoins (zullen er in de praktijk altijd minder zijn vanwege crashende computers en verloren private keys e.d.) betekent:

Citaat

Bij een eerlijke verdeling heeft elke wereldburger recht op op 0,0028 bitcoin.

Als je dus 1 Bitcoin of meer bezit ben je dus eigenlijk een rijke stinkerd ?

Nu staat hij momenteel rond de $2700 en speel ik toch met het idee om er nog eentje te kopen ... Het is natuurlijk fokking veel geld (zeker als het eerst $70 kostte) maar de kans dat hij later het veelvoudige waard is, is ... best groot toch?

Spelen jullie ook met die gedachte, en wat zijn jullie afwegingen hierbij? Ben benieuwd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de hoogtij-dagen van de gulden Satoshi wise, stond ik omgerekend op 120 BTC.. Wat nu een waarde zou hebben van $324.000. Dat bedrag heb ik met de Gulden nog niet aangetikt;)

Mijn grootste fout? In de piek niet voor $10.000 BTC gekocht van mijn NLG. Dan had ik nog wel een enorme klapper kunnen maken. 

Maar fouten maken mag je eigenlijk niet van spreken. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die wel voor €100 wilden investeren maar de wallet niet goed kregen en dachten van laat maar. En ja, dat was toen de prijs nog véééééér onder de $1 zat.

Hier in Arnhem is iemand die er enorm rijk van is geworden (Bitcoinstad Arnhem).

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.