Spring naar bijdragen

TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Mochten jullie onverhoopt toch ruimte tekort komen ik woon daar twee auto minuten vandaan en heb een stationwagen en een bestelbus voor de deur staan. Mocht ik toevallig thuis zijn ben zeker niet te beroerd om even te helpen voor de goede zaak. :)

Indien ik tijd heb kom ik ook wel even checken de 19e..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei TheGreatOne:

Maandag 18 september om 14:00 uur is er weer een kofferveiling en we hebben ons oog laten vallen op 4 prachtige lots met koffers dankzij @ROELETTE  Samen met @DeValsspeler gaan we de hele auto(busje) vol gooien met allemaal mooie spulletjes. 

Dit doet mij echt pijn in mijn hart, ik ga vanavond kijken voor een combi busje zodat ik meer spullen kan ophalen bij de mensen en dus meer geld kan verdienen. Ik wou zou graag naar die veiling, alleen valt dat in mijn 2de week stage en kan ik dat beter niet doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Vandaag een heerlijke dag gehad samen met @DeValsspeler en 2 mooie lots gekocht voor in totaal 1200€ (incl) Wat zullen we allemaal vinden. Via het ons facebook kanaal kan je al een mooi voorproefje zien van vandaag.

 

Binnenkort weer op Youtube en Facebook, live uitzendingen waarin we hopelijk weer mooie schatten kunnen vinden.

IMG_5419.JPG

IMG_5408.JPG

IMG_5406.JPG

IMG_5400.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Vorige keer was het 1600 euro voor 2 containers en denk ik dat er voor de helft ongeveer is verkocht. Dus behoorlijk verliesje maar wel geniale filmpjes emoji41.png

Marketing en promotie kost ook geld, 800 euro voor al die duizenden hits en reclame voor de website is natuurlijk niks.
Goed idee geweest!

Bovendien vind ik de samenwerking met Roelette en The Great One top.

 

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei LMGB024:

Wanneer kunnen we het filmpje verwachten? Of zijn jullie inmiddels naar een tropische bestemming met de winst?;) 

 

 

Op Facebook staan al 2 leuke filmpjes en de rest van de koffers en vele tasjes liggen nog in de schuur te wachten op filmpjes en nieuwe eigenaren :-) Aankomende maanden zullen er weer nieuwe filmpjes komen maar voornamelijk via Facebook Live en Youtube live.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.