Spring naar bijdragen

TheGreatOne

Aanbevolen berichten

https://www.kofferbakverkoop-assen.nl/

Op zondag 13 mei zal ik meedoen met de kofferbak verkoop in Assen (centrum) en zal ik alles wat ik uit de koffer veilingen over hebt aan de man gaan brengen. Heel veel klein spul (1€, 2€ en 5€ werk)

 

Nu al zin in en dan kan ik met dit geld weer nieuwe koffers kopen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

https://www.kofferbakverkoop-assen.nl/

Op zondag 13 mei zal ik meedoen met de kofferbak verkoop in Assen (centrum) en zal ik alles wat ik uit de koffer veilingen over hebt aan de man gaan brengen. Heel veel klein spul (1€, 2€ en 5€ werk)

 

Nu al zin in en dan kan ik met dit geld weer nieuwe koffers kopen :-)

Je vergeet Koningsdag! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei TheGreatOne:

https://www.venduhuisdeeland.nl/index.php/catalogus/schiphol.html

 

Maandag is het weer zover, samen met o.a. @Rick007 en @Dannyboy kopen kopen kopen, uitzenden, uitpakken en winst maken (althans dat is het plan) maar vooral veel plezier maken.

Ben er bij! :-) Weet nog niet of de koffers te betalen zijn, maar we gaan het zien! 

bewerkt door Rick007 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die dozen met elektronica etc zien er ook interessant uit, of dozen met parfummetjes en zo.
Virtual reality dingen
En deze hieronder
5ad0c126d262e_ScreenShot2018-04-13at16_38_50.png.88320f90225d4665d3a09d1e29d7754c.png

Daar was ik ook ff naar aan het kijken... maandag eerst maar eens zien hoe hard de prijzen oplopen en wat er nog bijkomt aan provisie voor het veilinghuis, dat kan ik nl negens terugvinden...misschien weet TGO daar meer van


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie ervaring weer. Al zag ik wel een heel ander publiek als de vorige keer. Waar er voorheen zeer voorzichtig geboden werd, bleven de bodnummers nu als paddenstoelen uit de grond schieten. Mensen deden er alles aan om een lot te scoren ongeacht de prijs. ?Zelfs de indicatie prijs van het veilinghuis werd zelfs ver overboden. De mensen die we gesproken hebben Deden het bijna allemaal voor die kik die ze er van krijgen. Ze hopen nartuurlijk wel op iets moois maar de spanning is onbetaalbaar. Ik hoop dat de lots de volgende keer weer voor minder weggaan want dan wil ik er zeker weer 1 hebben ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 hours ago, ROELETTE said:

Wil jij zo een koffertje? Dan maken we er zo eentje open namelijk;) 

Tja, dit is een kwestie van nieuwsgierigheid en gezond verstand. Want wie wil er nu de vuile onderbroeken van een ander?

Ga vooral niet op kofferjacht als mijn koffer zoekgeraakt is op Schiphol. Ik neem altijd alleen maar goedkope vakantiekleren mee, paar tijdschriftjes, flodderboekjes en absoluut geen dure toiletspullen. De muizen op Schiphol hebben meer plezier van mijn vakantiekoffer dan iemand die op zoek is naar waarde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Gaan er nog mensen maandag naar de veiling ?.
Kan je daar trouwens in/uitlopen of moet je echt op de aangegeven tijd binnen zijn ?
 

De veiling begint om 14.00 uur zie ik. Als je mee wil doen moet je wel tevoren een nummer halen. Je mag wel gewoon inlopen om te kijken bij de veiling voor zover ik weet. Ik ga deze keer niet :-(
Hou ons vooral op de hoogte van hoe de prijzen dit keer zijn! Vorige keer gingen de lots voor de hoofdprijs weg, dus ben benieuwd hoe het deze keer is!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...