Spring naar bijdragen

Eten in Las Vegas


ROELETTE

Aanbevolen berichten

September staat Vegas weer op de planning voor @Hillichance en mij, heerlijk wat een vooruitzicht. Ik ben gek op eten, veel, vet, vlees en goedkoop vooral. Wie heeft er goeie tips waar je echt maximaal waar krijgt voor je geld? Persoonlijke favorieten zijnL

- Panda Express

-Cravings buffet in Mirage

- Buffet in The Aria

Zijn er meer tips waar je voor een redelijk bedrag goed en veel kan eten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2+2 in de Las Vegas Lifestyles sectie is een thread Jimmy Eats Vegas waarin onder ander gobbo restaurants reviewed. Deze vallen misschien wat minder in het goedkope segment, maar je zult daar wel de pareltjes wat betreft lekker eten vinden. De laatste keer dat ik in Vegas was met hem en wat andere 2+2'ers naar een door hem uitgezocht restaurant geweest en daar heerlijk gegeten.

Edit: en nu met de WSOP vind je in dezelfde sectie tal van trip reports

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb in september in ieder geval elke dag het Wynn ontbijt buffet ( deze zat bij de reis inbegrepen )

Toch ben ik zelf in Vegas niet van het goedkope segment , als ik langs een luxe , goed restaurant loop spiek ik altijd even op de menukaart ;)

Heb toch al leuke tentjes op mijn lijstje staan waar ik inmiddels geweest ben

Stripsteak (mandalay bay) Tao ( Venetian ) Nobu ( Caesar Palace ) SW Steakhouse ( Wynn ) Lago ( Bellagio ) Fleur ( Mandalay Bay )

heb er nog wel wat meer bezocht , maar deze komen het eerste in me op , echter vind ik de buffetten ook geweldig , Dennys en etc vind ik ook allemaal prima !

Sowieso ga ik deze trip als tribute aan @ROELETTE de sweet orange chicken bestellen bij Panda express ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...