Spring naar bijdragen

Wiet kopen voortaan legaal in Las Vegas


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Past prima in Las Vegas, waar ook prostitutie nog illegaal is, maar je het binnen 18 seconden hebt.
Benieuwd naar de ervaringen van [mention=213]ROELETTE[/mention] en [mention=240]Hillichance[/mention] die dit ongetwijfeld gaan uittesten voor ons en op het Youtube kanaal een hit laten worden.

Ape-zat en knetterend-stoned op de Strip... ik durf niks te beloven, maar zet 23-28 sept. maar alvast in de agenda!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Cannabis Lounges Looking More Likely in Las Vegas

Nevada is moving forward on consumption lounges after a letter from its legislative council bureau to State Sen. Tick Segerblom last weekend said such businesses would not violate state law.

https://www.leafly.com/news/politics/cannabis-lounges-looking-more-likely-in-las-vegas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=5]JackPot[/mention], [mention=487]Rmnd78[/mention], [mention=419]hotshot123[/mention], [mention=437]bethdoth[/mention], [mention=438]DraaiPiloot[/mention], [mention=4]TheGreatOne[/mention] dat wordt een groot feest in Las Vegas. Alles wat god verboden heeft  What happens at Vegas stays at Vegas ! 
We hebben geen tijd om te roken bonusgames wachten op ons.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 jaren later...

Heeft iemand ervaring met dispensarys in Vegas? Ik vraag dit voor een vriend.

Ben zelf bij Planet13 geweest, hele mooie ervaring. Net een museum, en wat je krijgt was bij mij top (Head Cheese 😋). Zij zijn wat ik hoor ook 1 van de duurste. Iemand goede ervaringen? Of rewards programs (kortingsprijzen) die ook voor toeristen gelden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...