Spring naar bijdragen

2018.....The Year Onetime Goes LV!


Rmnd78

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei rhellevo:

@hotshot123 geloof me , ook al komt er geen bus dan neemt Armijn je nog mee met een cabrio of iets anders, je zal je ogen uitkijken

ja dat geloof ik ook,het schijnt allemaal heel extreem te wezen....

ik heb er zo veel zin,.....maar eerst nog in oktober 15 dagen met het gezin naar Lanzarote,...15 dagen helemaal niks doen,,jah genieten van het mooie weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rmnd78:

Als ik een Whale wil zien ga ik wel de zee op. Aangezien de zee nog ver weg ligt van Vegas...is dat een utopie emoji16.png


Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

De Vegasliefhebber waarover wordt gesproken geen Whale. Dit zijn echt de hele grote gokkers die minimaal 100K opmaken. Bellagio is zijn stekkie maar geen idee waar hij nu gaat slapen. PH gaat het niet worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei hotshot123:

voorpret is al begonnen,ik zit nu ook wat filmpjes te kijken van bigwins in Las Vegas....heerlijk...dat wil ik ook

Hoop dat je beginners geluk hebt. Slechts enkele lukt het om een Handpay te krijgen, winst boven 1.200 dollar. . Waarschijnlijk doe je het ook voor 10 winsten van 200$ ;-)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei LasVegasNic:

De Vegasliefhebber waarover wordt gesproken geen Whale. Dit zijn echt de hele grote gokkers die minimaal 100K opmaken. Bellagio is zijn stekkie maar geen idee waar hij nu gaat slapen. PH gaat het niet worden. 

als we S..... bedoelen ,die was vorige week bij mij thuis,...die zit vanaf de 20ste in Bellagio daar had hy het over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei hotshot123:

voorpret is al begonnen,ik zit nu ook wat filmpjes te kijken van bigwins in Las Vegas....heerlijk...dat wil ik ook

Mijn broertje had vorig jaar november twee lekkere winsten op één dag. Net geen handpay. Kan maar zo. Op de foto de eerste. Bij de tweede waren @jordi22 en @ROELETTE bij.

IMG_1238.PNG

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...