Spring naar bijdragen

Wedden op de Tour de France


DennMann

Aanbevolen berichten

De Tour de France is inmiddels alweer bezig aan de derde etappe en ik vroeg me af of er nog OneTimers zijn die een inzetje hebben geplaatst?

Ik wilde tijdens deze TDF maximaal $50 uit gaan geven aan bets, maar ben in het begin ietsje te hard gegaan. Helemaal omdat ik geen rekening gehouden had met het weer en het halve peloton gewoon lekker onderuit ging in de tijdrit.

  • $10 Promiz Roglic Top 3 finish Stage one (was een zekerheidje, maar hij viel) voor 1.55
  • $10 winst Promiz Roglic Stage 1
  • $10 Tony Martin Top 3 Finish voor 1,33. (Had na 8,1 KM netjes de eerste tijd maar gaf uiteindelijk 1 seconde teveel toe en werd 4de)
  • $10 Head To Head winner (kan zo niet meer zien we op mobile) voor 1,53 dus $15,53
  • $10 Sagan wint de Groene Trui voor 1,40 (Open)

Voor morgen weer een vlakke etappe, zal vanavond even wat hierover posten en ook voor de weddenschappen die ik ga plaatsen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfoe, Mijn scorito is ook al naar de Ju. Valverde naar huis, Sagan naar huis en Cavendish ook.

http://www.ad.nl/tour-de-france/sagan-verlaat-tour-kan-beslissing-enkel-aanvaarden-ik-accepteer-het-niet~af8b6cf9/

Short story: Sagan gaf een flinke elleboog aan Cavendish die zijn schouder brak en is uit de tour gezet. Mijn bet voor Sagan groene trui is dus dood. Dit is flink cashen voor de bookies.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeschouwing Etappe 5 - Vittel naar La Planche des Belles Filles

Vandaag staat een vrij korte etappe op het programma van Vittel naar La Planche des Belles Filles. De renners leggen hierin 160,5 kilometer af en het parcours is glooiend met één klim van de derde categorie en een slotklim van de eerste categorie. Het zal vooral spannend worden op de slotklim; 6km klimmen tegen een gemiddelde van 8,5%.

In 2012 wist Chris Froome hier als eerste boven te komen, dit is ook voor vandaag mijn favoriet.

Favorieten volgens Scorito:

***Chris Froome
** Fabio Aru, Romain Bardet, Alberto Contador, Nairo Quintana
* Esteban Chaves, Jakob Fuglsang, Rafal Majka, Daniel Martin, Louis Meintjes

Favorieten volgens Wielerflits:

**** Chris Froome
*** Richie Porte, Fabio Aru
** Jakob Fuglsang, Nairo Quintana, Alberto Contador
* Geraint Thomas, Louis Meintjes, Romain Bardet, Daniel Martin

Quoteringen Unibet

  1. Chris Froom 4.00
  2. Richie porte 4.25
  3. Fabio Aru 14.00
  4. Daniel Martin 14.00
  5. Thibaut Pinot 18.00
  6. Nairo Quintana 16.00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal één van mijn top tips met jullie delen. Kittel volle bak op groen. Beste odds rond de 2.5 als je goed zoekt.

Hij staat op dit moment 2de in het klassement met 27 punten achter Demare. Kittel is de betere sprinter dan Demare. Met de etappe van vandaag zijn er nog 4 die sprinters finish zijn, en 8 tussensprint punten te verdienen. Hij gaat Demare opeten, 100%. Die achterstand van 27 punten gaat ie geheid goed maken. Als je bv van die 4 sprint etappes zeg maar 3 pakt dat ie hoger zal eindigen dan Demare en één keer niet, is het verschil dus 2. De punten telling is 50 voor plek 1, 30 plek 2, 20 plek 3 etc. Daarin zal ie dus minimaal 40 punten gaan goed maken. En in de tussensprint zijn de punten voor de top 4 20,17,15,13, ook hierin zal ie wel wat punten verschil gaan maken. Zijn odds staat nu rond de 2.50x je inleg. Voor de etappe van vandaag si de kans weer groot dat Kittel gaat winnen. Indien hij wint, dan zakt de odds gelijk naar 2 of iets lager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Reno:

Welk rendement ga je garanderen en tot welk bedrag ? 

Garantie heb ik niet ;), maar ik denk dat wat ik vandaag verdiend heb, daar een hoop onetimers een maand voor moeten werken ;)

Je hebt zelf gezien hoe het gaat met de stappen poule. Zolang het in je koppie goed zit en je de juiste keuzes maakt is alles mogelijk.

Gisterenavond nog een gouden tip gedeeld met @SanderW die een paar honderd er volgens mij ermee verdiend heeft.

Tip op Betstars Froome geel en Kittel groen @2.10. Ook in combi met de witte trui Yates 4.65 en Meintjes 4.33.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Garantie heb ik niet ;), maar ik denk dat wat ik vandaag verdiend heb, daar een hoop onetimers een maand voor moeten werken ;)

Je hebt zelf gezien hoe het gaat met de stappen poule. Zolang het in je koppie goed zit en je de juiste keuzes maakt is alles mogelijk.

Gisterenavond nog een gouden tip gedeeld met @SanderW die een paar honderd er volgens mij ermee verdiend heeft.

Tip op Betstars Froome geel en Kittel groen @2.10. Ook in combi met de witte trui Yates 4.65 en Meintjes 4.33.

Ik weet wat je bedoeld, maar je hebt veel verdiend, maar welk risico heb je gelopen. 100.000 inzetten om bijvoorbeeld 2k te verdienen.

ik bedoel het niet verkeerd.

ik weet/denk dat je het wel juist aanpakt. Pareltjes zoeken, inzetten en soms het verkeerd uit, maar op de lange termijn winstgevend.  Eigenlijk is het gewoon beleggen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Frankyboy:

kan je dan leven van je weddenschappen @Dopey? En doe je dit ook met andermans geld, of puur voor jezelf met je eigen geld? je won met de laatste tip van kittel dus een dik maandsalaris, maar dat betekent dat je ook een maandsalaris in hebt moeten zetten? En wat doe je met het risico dat hij bijvoorbeeld vandaag van de fiets valt en niet meer door kan rijden....dan ben je je maandsalaris weer kwijt toch?

Is wel mogelijk, maar niet vanuit NL ;)
speel grotendeel voor mezelf, maar ook voor een groep OneTimers via de app. En sinds kort ook voor anderen. Ik zet vrijwel nooit veel in, denk dat mijn max misschien paar honderd is geweest.
Met dat soort weddenschappen als Kittel pak ik nooit één paard. Ik heb Mathews en Griepel achter de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-7-2017 om 11:20 zei Dopey:

Zal één van mijn top tips met jullie delen. Kittel volle bak op groen. Beste odds rond de 2.5 als je goed zoekt.

Bedankt voor de tip. Ik had nog $90 over op betfair na het wedden op de eredivisie debacle en daar deze mee kunnen pakken met odds 2.44. Zojuist maar even $25 bijgestort om tegen Kittel in te zetten en nu dus zo'n $100 winst gegarandeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 7/9/2017 at 11:47 AM, Dopey said:

Is wel mogelijk, maar niet vanuit NL ;)
speel grotendeel voor mezelf, maar ook voor een groep OneTimers via de app. En sinds kort ook voor anderen. Ik zet vrijwel nooit veel in, denk dat mijn max misschien paar honderd is geweest.
Met dat soort weddenschappen als Kittel pak ik nooit één paard. Ik heb Mathews en Griepel achter de hand.

Zonde dat Kittel gisteren uit moest stappen, hoewel Matthews ook wel serieus aan het terugkomen was. Maar denk dat zonder valpartij Kittel inderdaad had gewonnen met groen. Yates wordt denk ik ook nog spannend, maar Froome gaat niet meer fout denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.