Spring naar bijdragen

Kansloze crypto currencies (of toch niet ;-)


FiftyFifty

Aanbevolen berichten

OMGWTFLOL

Na de absurde Dogecoin (die toch een succes werd) en Shitcoin (hopelijk ook succesvol ooit) is er nu ook: Useless Ethereum Token. En ja, er zijn mensen die hier daadwerkelijk geld in steken: http://coinmarketcap.com/assets/useless-ethereum-token/ ?

De teksten op de site zijn hilarious: "You're going to give some random person on the internet money, and they're going to take it and go buy stuff with it. Probably electronics, to be honest. Maybe even a big-screen television. Seriously, don't buy these tokens." Whahaha.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel serieus of deze 'coin' veel kanslozer is als Bitcoin op dit moment.

Vanavond probeerde ik een kleine 1.500 euro aan Bitcoin uit te cashen via Bitonic na twee pogingen met time-out uiteindelijk tegen een 'miners fee' van 5 euro wel gelukt. Inclusief de fee van de twee mislukte pogingen in totaal wel meer dan een tientje aan 'fees' kwijt.

De achterliggende techniek zal ongetwijfeld revolutionair zijn maar in de praktijk werkt het allemaal voor geen ene meter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei JackPot:

Op dit moment lijken alle cryptocurrencies even van god los met verliezen van 20% vandaag. Je ziet zo dat Bitcoin de enige currency is die er echt toe doet en minder volatiel is dan de rest.

Bij iets verdere daling koop ik weer een plukje muntjes bij.

Ik denk aan:

Gulden

Steem

Ripple

Ik heb net mijn 10.000 tokens Funfair teruggekocht voor half geld op 490 Satoshi. :)
Ripple zou ik afblijven, Steem altijd goed en Gulden wil ik eerdaags ook instappen.

Ik volg momenteel met buitengewone interesse: ARK, MobileGo en PIV-X.
Skincoin waar jij het over had wil ik ook wel kopen niet in de ICO want ik vind 1 Ethereum voor 6000 tokens relatief duur.
Ik koop deze liever zodra die op de exchanges te koop is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...