Spring naar bijdragen

Monteur stars 'nd Bars gokkast particulier gezocht


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Dit is de reden dat ik maximaal 1 minuut spendeer aan een nieuwe gebruiker die zich registreert en als eerst post hun gokkastprobleem plaatst. je hoort er vaak niks meer van.

Mensen kopen een afgetrapte gokkast voor < 100 euro, want meer geld uitgeven voor een fatsoenlijke kast vinden ze "te duur". Vervolgens wordt er gebedeld om informatie. Het is mijn ervaring dat het compleet zinloos is om advies uit te wisselen, een storing is op deze manier niet op te lossen zelfs al zou de informatie beide kanten op correct zijn. Teveel variabelen waar het mis gaat. En hoe gaan ze dat dan repareren? Met een zaag en een hamer?

Tevens is Stars en Bars een dermate extreem saaie gokkast dat ze deze beter naar de sloop kunnen kruien.

Iemand een kop koffie? ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DFM:

Dit is de reden dat ik maximaal 1 minuut spendeer aan een nieuwe gebruiker die zich registreert en als eerst post hun gokkastprobleem plaatst. je hoort er vaak niks meer van.

Mensen kopen een afgetrapte gokkast voor < 100 euro, want meer geld uitgeven voor een fatsoenlijke kast vinden ze "te duur". Vervolgens wordt er gebedeld om informatie. Het is mijn ervaring dat het compleet zinloos is om advies uit te wisselen, een storing is op deze manier niet op te lossen zelfs al zou de informatie beide kanten op correct zijn. Teveel variabelen waar het mis gaat. En hoe gaan ze dat dan repareren? Met een zaag en een hamer?

Tevens is Stars en Bars een dermate extreem saaie gokkast dat ze deze beter naar de sloop kunnen kruien.

Iemand een kop koffie? ;-)

Over een paar jaar als ik een eigen huis heb dan heb ik jou nodig ! Gaan we samen winkelen om mijn zolder gevuld te krijgen met gokkasten, wordt een echte mancave. Misschien wel een roulette ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei jordi22:

Over een paar jaar als ik een eigen huis heb dan heb ik jou nodig ! Gaan we samen winkelen om mijn zolder gevuld te krijgen met gokkasten, wordt een echte mancave. Misschien wel een roulette ??

Komt helemaal goed! Alleen ik zou 3 keer nadenken voordat je gokkasten naar een zolder gaat sjouwen, gemiddelde gokkast weegt 100-120 kilo. Ik ken er die het doen, en ik heb zelf weleens een gokkast over 2 gedraaide trappen naar beneden gesjouwd. 1 ding krijg je er zeker van: brede neusgaten haha ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

@DFM

je bent iets te snel met conclusies trekken.

je hoort er niks meer van? Ik ben op vakantie geweest en zie nu pas alle reacties.

een afgetrapte gokkast is het niet, maar deze is aangeschaft voor een thema-feest.. dus nee geen kastje waar ik jaren achter ga zitten spelen. Heb gelukkig andere leuke dingen te doen.

Heb er inderdaad weinig verstand van. En wilde gewoon wat informatie van de liefhebbers. Blijkbaar niet interessant genoeg voor jou? Jammer.. was een goed bedoelde vraag.

gelukkig heeft een vriend er al na gekeken. En kan hij zijn werk doen op ons feest.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 3 jaren later...

Ik heb een gokkast Santana uit 1994. Tijdens het spelen viel de stroom uit, niet door kortsluiting van de machine . Nu branden alleen de lampen van de roller nog maar. De rest doet niks meer. Ook het display niet waar de punten staan. De glas zekeringen zijn niet kapot. Zou het kunnen dat de hoofd zekering kapot is.

0648622211

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.