Spring naar bijdragen

Fopsmurf's Blog


FopSmurf1

Aanbevolen berichten

De heren van OT hebben een idee van mij opgepikt, namelijk om elke OT-mer de mogelijkheid te bieden om een blog op het forum te starten bij te houden.

In dit blog ga ik geen uitgebreid verslag doen van mijn avonturen (immers de tijd niet voor en ik ben geen typegeit), wel post ik hier de nodige screenshots  van online slots, en hetgeen ik aan het doen ben zolang het gerelateerd is aan "Enjoying the good llfe". Een ander doet dit middels facebook, ik op One Time.  Kortom: mijn wereld, mijn leven en verder natuurlijk een groot fop topic waarin een smurf voorkomt :)

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, eerste update....... verblijf voor volgend jaar juli i.v.m. met North Sea Jazz is geboekt. Nu nog op 17 november a.s. de kaartjes boeken. Ik kijk er nu al naar uit. Zin in!!!!!!!!!!!!!!
 

300.jpg

Uiteraard kan dit alles betaald worden door de dubbel 32.........

100.thumb.jpg.35f12775436ec2c35890c11e90804db1.jpg

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer even een update............. Zo gewonnen, zo geronnen.

De mooie winst van afgelopen vrijdag is als sneeuw voor de zon verdwenen. Reden: als je in een flow zit, dan moet je ook doordrukken qua inzetten. Helaas vielen mijn favorieten nummers bij roulette niet en met € 100,00 plein gaat het dan hard. Hard feelings? Nope.

Dus gisteren weer een nieuwe poging gewaagd. € 250,00  gestort en na een moeizame start toch wel een mooie prijs te pakken04.thumb.jpg.0912b7e1c1a515cc5df62bd49d3bfa45.jpg

Daarna nog een mooie win op roulette gehad (helaas geen screenshot) waarmee ik op iets meer dan € 700,00 kwam. Ik vind Joker Pro een leuke kast. zeker met de sticky wilds. Opmerkelijk genoeg bij een inzet van € 5,00 per draai vallen prijzen en bonussen aanzienlijk minder. Dit had ik ook al afgelopen vrijdag ondervonden.

Som zit het mee, soms zit het tegen. Zelfs met nog een extra € 500,00 gestort te hebben, bleef het geluk op de slots als de roulette uit :(

Per saldo: -/- € 1.000,00 in enkele dagen .Sinds 1 juli resteert een kleine winst van € 450,00. Volgend weekend pas weer nieuwe pogingen ter voorkoming om mezelf niet "kapot" te spelen. Over een klein half uurtje naar het Kneistfestival in Knokke.

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei ROELETTE:

maarrrrr over je hele gokleven winst of verlies? :P

Winst ?Ik heb mijn "One Timer" als gehad.

Maar jaarlijks lijd ik gewoon verlies, al jaren achtereen. Hobbies kosten immers geld, maar mijn gok-hobby kost gelukkig niet zoveel als een vrouw of een gezin met kinderen.......whahhahahaha. (en dat levensgeluk is eigenlijk niet in geld uit te drukken. Dus Fopsmurf-grap)

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

15 uur geleden zei Hotrunner:

Als je langdurig op gokkasten en roulette speelt is het onmogelijk om plus te staan.

Dat is natuurlijk betrekkelijk. Je zult de jackpot op bijvoorbeeld de mega moolah pakken...........knappe jongen als zo´n bedrag vergokt. Mocht je daartoe wel in staat zijn, dan ben je naar mijn mening ronduit de knip voor je neus niet waard dat je zo´n bedrag wint.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGallant:

Ik heb ooit het verhaal gehoord van een gokker die een vriend had die een mega moolah won. Ik kan je vertellen dat hij alles heeft vergokt en daarbij een leuke aanslag kreeg van de belastingdienst over het gewonnen bedrag. En die paar ton kon hij niet betalen, want die had hij netjes vergokt. Alles kan....

Naar mijn weten is er geen Nederlander die ooit de miljoenen jackpot van de Mega Mollah heeft gewonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei TheGallant:

Ik heb ooit het verhaal gehoord van een gokker die een vriend had die een mega moolah won. Ik kan je vertellen dat hij alles heeft vergokt en daarbij een leuke aanslag kreeg van de belastingdienst over het gewonnen bedrag. En die paar ton kon hij niet betalen, want die had hij netjes vergokt. Alles kan....

Ik heb (via-via) meer dan eens verhalen gehoord over mensen die door het winnen van de 'Mega Millions' uiteindelijk alleen maar dieper in de problemen kwamen. Het geld is voor veel gokkers slechts secundair.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Gokje:

Ik heb (via-via) meer dan eens verhalen gehoord over mensen die door het winnen van de 'Mega Millions' uiteindelijk alleen maar dieper in de problemen kwamen. Het geld is voor veel gokkers slechts secundair.

Ik kan t me voorstellen. Ik krijg nu een 'thrill' van 50€ winst, omdat dat dat serieus geld is om in 2 seconden te winnen. Ik speel om ooit een onetimer te winnen en financieel onafhankelijk te zijn. Als ik dan ooit een onetimer win zal ik geen thrill meer krijgen van 50 ekkies, dat is dan namelijk niet zoveel geld meer voor mij... dan krijg k wellicht een thrill van 1 miljoen winst, maarja dan zul je ook minimaal een miljoen verliezen;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei FopSmurf1:

Winst 1f607.pngIk heb mijn "One Timer" als gehad.

Maar jaarlijks lijd ik gewoon verlies, al jaren achtereen. Hobbies kosten immers geld, maar mijn gok-hobby kost gelukkig niet zoveel als een vrouw of een gezin met kinderen.......whahhahahaha. (en dat levensgeluk is eigenlijk niet in geld uit te drukken. Dus Fopsmurf-grap)

 

Op 18-7-2017 om 19:33 zei ROELETTE:

Leuk om te lezen:) 

 

maarrrrr over je hele gokleven winst of verlies? :P

Dit is best lastig om over te praten voor veel gokkers. @FopSmurf1  neemt geen blad voor zijn mond en verteld hoe het bij hem is gegaan . Hij had ook je vraag kunnen negeren. Dat zou ik hebben gedaan .

Waar het mijns inziens ook om gaat , is dat je je eigen leven kan inrichten op een manier die bij jou past . Dat is vaak nog veel belangrijker dan het geld . We laten ons zo vaak beïnvloeden door wat anderen denken . 

Je leven inrichten op een manier die bij je past is IMO de definitie van vrijheid . En dat proef ik wel in @FopSmurf1 zijn blog . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...