Spring naar bijdragen

Persoonlijke cryptowallet Jackpot


JackPot

Aanbevolen berichten

Ik heb de afgelopen maand me wat meer ingelezen in Bitcoin terwijl ik lange tijd super sceptisch ben over de cryptocurrencies. Ik ben nog steeds helemaal niet overtuigd maar vind handelen en een beetje gokken wel leuk. Zo zie ik jee handelen in deze muntjes dan ook en heb dus wat dingen aangeschaft.

Ik heb samen met @FiftyFifty en @TheGreatOne een gezamenlijk potje opgestart waarbij we alledrie een Bitcoin hebben ingebracht (aankoop ca 2.500 euro per bitcoin). We hebben daar reeds wat muntjes voor gekocht en staan op een net verlies van zo'n 25-30%. Maar we wachten het af.

Zelf heb ik verschillende dingetjes gekocht, allemaal via Bitcoin als startpunt. Bedragen zijn nog klein, weet niet eens precies hoeveel ik gestart bent maar ga dat nu wat meer bijhouden hier.

Ik heb:

  • MyEtherWallet
    • 0.006 Ether
    • 1.000 Bet tokens
    • 1.669 Shit tokens
    • 3.528 Skincoin tokens
  • Ethereum wallet
    • 0.00 Ether (leeg dus)
  • Coinbase (restpostjes)
    • 0,00036656 Bitcoin
    • 0,00932992 Ether
  • Bittrex
    • 0.08933369 Bitcoin
    • 1.00308715 Ether
    • 75 Firstblood
    • 500 Gulden
    • 20 Steem
    • 1 Antshares
    • 175 Status Networks
  • Bitfinex

Totale waarde denk ik ongeveer 1.000 euro

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk lijstje! Mijn insteek is om iedere maand voor een paar tientjes wat cryptocoins te kopen en deze jaren te laten staan. In de praktijk kijk ik toch altijd wel hoe het ervoor staat.
Hopelijk stijgt de waarde alleen maar. Helaas de afgelopen weken flink afgenomen maar sta nog in de plus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


Waar heb je veel van[mention=437]bethdoth[/mention]?

Waar ik er veel van heb is niet echt relevant omdat de ene coin nog geen cent kost, en andere enkele honderden euros. Maar als je de coins bedoelt waarvan ik de meeste in waarde heb; Ripple en Bitcoin. Ik heb een flink vermindering op stellar Lumens gehad, STEEM (ahum..?!) en de laatste weken gaat alles weer omlaag helaas. Hopelijk herstelt het nog :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee dit topic @JackPot

Ik heb het grootste deel van mijn crypto vorige week verkocht omdat ik al een beetje bang was dat er een grote correctie aan zat te komen.

Vooralsnog kijk ik de kat nog even uit de boom maar zodra de markt weer enigszins gestabiliseerd is stap ik weer langzaam aan in.
Ook ik zal mijn stappen en portfolio in het forum 'Crypto Currency' op 'Onetime' gaan delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei TheGallant:

Steem nu lekker goedkoop

Steem zit qua BTC prijs nu in de buurt waar het na de eerste pump half mei stabiliseerde.
Ik verwacht zelf dat Steem ten opzichte van BTC niet heel sterk meer gaat dalen.

Wel verwacht ik dat BTC ten opzichte van de dollar nog een stukje terug moet.
Nou weet je het met crypto nooit en reken me er niet op af wanneer alles morgen weer als een raket omhoog gaat.
Maar ik zou nog heel even wachten met Steem kopen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo ik ben nieuw in deze wereld en wil mij er extra in verdiepen. Vandaar ik mij op dit leuke forum heb aangemeld. Zo te zien hebben jullie al enige ervaring met het kopen van crypte coins. Ik zal mijn ervaringen en vragen delen op dit forum. heb er zin in! 

Is een aardige daling na 7 juli te zien in het algemeen. Welke is nu interessant om te kopen? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Dollarsign:

Waarom heeft alles in juni zo verdomde hoog gestaan? En is het nu in verval of gaat het juist na een aantal dagen weer aan trekken? Wat denken jullie? 

 

als ik dat wist hoefde ik niet meer te werken ;)

Ik heb begin Juli wat gekocht, dus ik moet nog even wachten om weer in de + te komen. haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei pjong:

als ik dat wist hoefde ik niet meer te werken ;)

Ik heb begin Juli wat gekocht, dus ik moet nog even wachten om weer in de + te komen. haha

De extreme stijging kwam mijn inziens doordat er veel nieuw geld dat de markt in stroomde. De extreme dalingen onstaan in essentie door winstnemingen. Aangescherpt doordat veel 'speculanten' hun tokens dumpen in de hoop later meer terug te kunnen kopen. Dit terugkopen is de reden dat de koersen elke keer ook weer snel herstellen.

Het beste is kopen wanneer de boel zoals vandaag in elkaar stort en je verder niet te druk te maken om de koers van de dag. Vooralsnog is er namelijk geen elke reden om te aan te nemen dat in de toekomst geen nieuwe records meer bereikt zullen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gokje:

De extreme stijging kwam mijn inziens doordat er veel nieuw geld dat de markt in stroomde. De extreme dalingen onstaan in essentie door winstnemingen. Aangescherpt doordat veel 'speculanten' hun tokens dumpen in de hoop later meer terug te kunnen kopen. Dit terugkopen is de reden dat de koersen elke keer ook weer snel herstellen.

Het beste is kopen wanneer de boel zoals vandaag in elkaar stort en je verder niet te druk te maken om de koers van de dag. Vooralsnog is er namelijk geen elke reden om te aan te nemen dat in de toekomst geen nieuwe records meer bereikt zullen worden.

Kijk hier hebben we wat aan. Ik stel natuurlijk een vraag welke moeilijk te beantwoorden is. En dat doe ik expres. Ik denk dat onze kennis en macht ligt om er veel over en door te praten. de één leest wat waar de ander wellicht over heen heeft gelezen. Kennis is macht. Dus lekker veel delen waar we denken veel winst te kunnen behalen. Als we het lekker beperken tot dit clubje is het prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...