Spring naar bijdragen

Persoonlijke cryptowallet Jackpot


JackPot

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei JackPot:

Heb je meer info@roelette

Si, als ik het goed begrijp is dit een systeem waarmee je nog maar 1 wallet voor alle exchange beurzen nodig hebt. Je alle exchange beurzen op 1 plek hebt en 10x zoveel transacties /unchainges doet. Waar er nu bijv. 4 eth per seconden getranseerd kan worden zijn dat met dit systeem er 40, en de btc zelfs tot 1000 per sec. 

Zie veel 'kenners' laaiend enthousiast zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Remco86:

SegWit is geen coin maar het versnellen van de transacties toch? Weet niet hoe of waar je deze 'coin' volgt...?

Klopt, het is idd geen coin maar een crypto... noem eigenlijk alle crypto's coins wat feitelijk niet klopt, maar t vaak wel wat begrijpelijker maakt voor mensen. Tenzij mensen er verstand van hebben ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, het is idd geen coin maar een crypto... noem eigenlijk alle crypto's coins wat feitelijk niet klopt, maar t vaak wel wat begrijpelijker maakt voor mensen. Tenzij mensen er verstand van hebben
Als je met crypto puur de versleuteling bedoelt, dan heb je gelijk!;) Ik word er steeds meer in thuis. Laatste weken pittig aan het handelen. Rendement tot nu toe nog in de rode cijfers, met name door de transactiekosten. Bijna allemaal longterm aankopen, dus maak me voorlopig niet druk. Als BTC klapt ben ik fucked, dat dam weer wel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wat ritjes via Plus 500 gemaakt met daling in Bitcoin. In Malta zei ik nog tegen @TheGreatOne ik wil short bij een Bitcoin van $5000. helaas was ik net te laat en nu staat de Bitcoin op $4325 en zijn de verschillende currencies hard dalende. 

Ik heb zojuist voor $100 aan (M)IOTA gekocht op $0.555 (180 stuks). 

Ook een order ingelegd om een beetje Ethereum te kopen op $250

Bij verdere daling koop ik plukjes bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei JackPot:

Ik heb wat ritjes via Plus 500 gemaakt met daling in Bitcoin. In Malta zei ik nog tegen @TheGreatOne ik wil short bij een Bitcoin van $5000. helaas was ik net te laat en nu staat de bitcoin op $4325 en zijn de verschillende currencies hard dalende. 

Ik heb zojuist voor $100 aan (M)IOTA gekocht op $0.555 (180 stuks). 

Ook een order ingelegd om een beetje Ethereum te kopen op $250

Bij verdere daling koop ik plukjes bij.

Is dat slim om bij een daling te kopen ? Ik snap er niks van dus is misschien een domme opmerkingen, maar als het blijft dalen en niet meer stijgt ? Dan blijf jij ermee zitten, of zie ik dit verkeerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb vandaag weer een 'bureaudienst' dus ben weer redelijk aan het uitzoeken gegaan. 

 

Voor de zekerheid gezorgd dat ik wat BTC achter de hand heb, mocht het echt zo zijn dat deze maximaal gaat knallen dan kan ik een beetje mee profiteren. Ik geloof er nog steeds niet maximaal in, wel in de Ripple. De Ripple wordt tenslotte al omarmt door diverse banken in het buitenland. Op de frontpage van OT is hier meer over te lezen.

Ik heb de NEO aangeschaft, volgens diverse sites KAN dit een topper worden. Meer info: bestebank.org/neo

Daarnaast heb ik mijn STEEM verkocht, ik verwacht daarin niet zo veel groei meer. 

 

Zelf werk ik via Blockchain(wallet), BTCdirect (om te kopen) en Bittrex. Het liefste zou ik ook bitquence willen kopen, maar dat werkt via ETH. Nu op dit moment nog weinig zin om mij hierin te verdiepen, daarnaast maakt het ook wat lastiger. Een collega van mij had dit wel gedaan, maar hij had zijn 75€ aan ETH verzonden naar zijn BTC wallet, dus alle ETH was verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei TheGallant:

Zoals ik het lees heb jij jouw muntjes gestationeerd bij een exchange, klopt dat? Ik heb ze daar (nog) wel staan. Heb ook Neo, maar nu nog flink in de min. Volgende aankoop wordt ook ripple. Verder nog weinig verstand van, maar puur om te proberen.

 

Jups, ik laat ze op Bittrex staan. Puur voor de snelheid, als ik ze op Blockchain zet en ze elke keer moet omzetten dan kost dat een uurtje... als ik een mooie tip hoor wil ik gelijk de daad bij het woord voegen en knallen. Mocht ik hier ooit het schip mee in gaan dan zie ik dat dan wel weer :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer even wat verder gezocht. Blijkt dat de Bitquence waar ik eerder al over sprak te koop is op coinexchange.io. Hier is het heel makkelijk een account aanmaken en gewoon wat BTC naar te sturen. Als je dit gedaan hebt kun je bitquence kopen, ik heb er zojuist iets meer dan 300 gekocht. Nu zijn ze nog 0.80€ per stuk, maar mochten ze binnenkort(wat mijn verwachting is) ook naar de Bittrex gaan dan zal de prijs richting de 2-3 eurie per stuk gaan en wellicht zelfs meer. Vanmorgen zijn ze ook al naar een grotere australische handelssite gegaan, daardoor steeg de waarde van 0,7 naar 0.9 en toen weer wat terug.

Ik zeg koopt en zij zult oogsten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga maar vast klaar zitten.

2 uur geleden zei JackPot:

Afgelopen dagen hebben we enorme dalingen mogen zien in de cryptocurrency markten, mede gedreven door de sluiting van enkele exchanges in China, en waar er meerdere zullen volgen. Ik heb een klein beetje Ethereum toegevoegd aan de portefeuille en zal een eerste plukje bitcoin kopen bij een koers van $3000

Ga maar vast klaar zitten hij tikt zo denk ik de 3.000 dollar aan. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...