Spring naar bijdragen

Las Vegas OneTime ! 18 - 25 maart 2018


jordi-414

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei jordi22:

En nu niet meer lullen maar vegas boeken. Of op naar hc en dubbelen op de roulette?

Ik zeg naar Vegas @TheMikeyx, een bijzonder mooie gokstad met uitdagingen. Gedisciplineerd gokken. Je wilt niet je gokbudget op dag 1 er al doorheen gejaagd hebben. Geldt voor iedereen, ook voor mij.  :-) In welke hotels slapen jullie eigenlijk?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei JackPot:

1 hotel, Planet Hollywood!

Zit iedereen in hetzelfde hotel? Ik ben kwijt hoeveel OneTimers nu al definitief meegaan. Het is wel leuk voor Vegas Virgins om aan te sluiten. Vooral als je alleen gaat. Samen heb je sowieso veel meer plezier. LasVegasNic weet nog niet wat hij doet,. Ik hoop in 2018 Las Vegas ook te bezoeken maar weet nog niet wanneer en met wie. Misschien deze keer wel met mijn gezien maar dan wordt het een rondreis en in de voorjaarsvakantie. Ik wacht af. Ticket is zo geboekt, hotel ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheMikeyx:

Vivaaaaaa..... VIVAAAAAAA.....

84277dead09bda7911a701e5425bba80.jpg

Gratis naar las vegaaaaaaaaas!

€16 euro erin, hitte 7-wild 2x-7-7 voor 8000 punten plus deze 1200 pnt hit :P hopla :)

Ok mikey, ik mocht niet negatief doen tegen je, dus ff een kleine poll. Wie gelooft deze post exact zoals deze er staat, die citeert dit bericht, iedereen die t niet gelooft liked deze post! 

Hopa 1800€ vanuit t niets, want je ging minderen met gokken, dus nu heeeel snel boeken dat vegas en niet janken... als je nu t geld naar @TheGreatOne overmaakt weet ik zeker dat hij het voor je boekt heb je ook geen gezeik met je creditcard. En dan doet die je esta er vast ook nog voor je bij;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Hotrunner:

Ik speel nooit op gokkasten.

 

Enige wat ik doe is pokeren.

En als je daar goed in bent , kan je naar mijn mening vaker winst maken . ( in vergelijking met gokkasten ) . 

poker is een van weinig games waar je strategie en ervaring , een belangrijk rol kunnen spelen .

In tegenstelling tot gokkasten . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...