Spring naar bijdragen

Las Vegas OneTime ! 18 - 25 maart 2018


jordi-414

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei LMGB024:

Mochten jullie nog met dollars thuiskomen dan laat maar weten. Ik ga met een clubje in augustus en hebt evt. interesse om dollars over te kopen. Laatst ook een deel van de pokerwinst dollars van onze Vegas Avonturier overgenomen! 

Ik ben bang dat we alles achter laten aan de craps tafels in Vegas ;-) .  God wat heb ik zin erin zeg. Viva Las Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei LMGB024:

Mochten jullie nog met dollars thuiskomen dan laat maar weten. Ik ga met een clubje in augustus en hebt evt. interesse om dollars over te kopen. Laatst ook een deel van de pokerwinst dollars van onze Vegas Avonturier overgenomen! 

dollars overhouden na een trip las vegas,ja dat zal leuk zijn

mocht dat lukken dan zal ik aan je denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei LMGB024:

Haha ik ken jullie gevoel na het eerste Las Vegas reisje waarbij mijn gokbudget ook tot op de dollar opging aan drank/gokken/eten ;) 

maar wel een onbetaalbare ervaring rijker.....?

de eerste keer in Vegas moet volgens mij wel heel bijzonder wezen

als je er vaker bent geweest word het volgens mij wat gewoner...dat denk ik

maar we gaan het meemaken in maart , ik heb er zin in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bsn nummer is 9 cijfers. Staat ook op je loonstrook bijvoorbeeld. Of inloggen bij belastingdienst


Dat weet ik, staat achterop je paspoort. Maar op het plaatje bij het paspoort op het aanvraagformulier staat die 6 er ook tussen. De gemeente weet het niet en de Ambassade geeft er telefonisch geen antwoord op
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...