Spring naar bijdragen

Gokken in Vegas - ook jij kan het in sept.!


Hillichance

Aanbevolen berichten

Wanneer zit je er precies ? dan weet ik wanneer ik op het forum moet kijken. soms heb ik alle tijd... Soms helemaal geen.

 

 

Ik kan wel een app-groepje aanmaken met alle deelnemers. Kunnen we ff afstemmen wanneer we live gaan op de stream van Facebook Onetime. Kun je op dat moment meebeslissen what to do in geval van (big)wins!

 

Tot nu toe:

100 dollar [mention=10]Dennmann[/mention]

100 dollar @Ponkaaat

50 dollar [mention=61]Gertjan_De_Meern[/mention] - geld gehad

25 dollar [mention=597]SamohT[/mention] - geld gehad

20 dollar [mention=26]Gebruiker[/mention] - geld gehad

[mention=5]Jackpot[/mention] nog niet concreet en mogelijk wilde hij nog iets ludiekers dan de 1ct spins op 1 line...[mention=4]TheGreatOne[/mention] ging ook nog wat inzetten...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hillichance:

Ik kan wel een app-groepje aanmaken met alle deelnemers. Kunnen we ff afstemmen wanneer we live gaan op de stream van Facebook Onetime. Kun je op dat moment meebeslissen what to do in geval van (big)wins!

 

Tot nu toe:

100 dollar [mention=10]Dennmann[/mention]

100 dollar @Ponkaat

50 dollar @Gertjan_De_Meern - geld gehad

25 dollar [mention=597]SamohT[/mention] - geld gehad

20 dollar [mention=26]Gebruiker[/mention] - geld gehad

[mention=5]Jackpot[/mention] nog niet concreet en mogelijk wilde hij nog iets ludiekers dan de 1ct spins op 1 line...[mention=4]TheGreatOne[/mention] ging ook nog wat inzetten...

Een app groep is prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil heel graag in de app groep :-) En natuurlijk gaan we beuken. Mijn laatste dollars (26$) in en geef  ik volgende week aan de andere Vegas bro. Ik wil dat jullie 20$ inzetten op de roulette op de 1 met de buren a 4$ per nummer. (moet je zelf in zetten omdat er geen buren print is op een Amerikaanse roulette. en de andere 6$ op paardje 1 in een willekeurige race (vol op win) liefst bij het Bellagio (maar maakt verder niks uit). We delen de helft van de omzet, dus gogoogo heren. En ik ga reis zonder fysieke dollars af naar Vegas een weekje later. Maar wel met mijn dollar Skrill pasje. Volgens mij doet @JackPot ook mee in deze dollars omdat die nog van onze laatste vegas reis waren (dus ik en henk 1/4) en jullie de andere helft.

 

IMG_5097.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Duisburg staan 3 van die GO T's, heel mooi in een rondje links van de kassa's. Maar die passen daar prima, daar is het namelijk ook net Las Vegas style, alleen in miniscule versie dan. Ook maar ns n keer op gespeeld. Mooie effecten, snap alleen niet wanneer je wat krijgt. Het is gewoon lekker spelen en afwachten wat de verassing is en of er überhaupt iets gebeurd. Wel grappig dat n tientje een nul meer werd na een zo'n kast uitgeprobeerd te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een ook voorkeur voor een tijdstip dat iedereen mee kan kijken? Dan kunnen we de roulette eventueel namelijk live via Onetime Facebook uitzenden :) als iedereen online is is dat wellicht leuk voor iedereen? Hou wel ff een beetje rekening met het tijdstip ;)

bewerkt door ROELETTE (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, ROELETTE said:

Is er een ook voorkeur voor een tijdstip dat iedereen mee kan kijken? Dan kunnen we de roulette eventueel namelijk live via Onetime Facebook uitzenden :) als iedereen online is is dat wellicht leuk voor iedereen? Hou wel ff een beetje rekening met het tijdstip ;)

uurtje of negen 's avonds? dat is lunchtijd in Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ROELETTE:

Is er een ook voorkeur voor een tijdstip dat iedereen mee kan kijken? Dan kunnen we de roulette eventueel namelijk live via Onetime Facebook uitzenden :) als iedereen online is is dat wellicht leuk voor iedereen? Hou wel ff een beetje rekening met het tijdstip ;)

Ik denk dat voor mij de avonduren het beste uitkomen. Dat is rond de lunch voor jullie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...