Spring naar bijdragen

Gokken in Vegas - ook jij kan het in sept.!


Hillichance

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Hillichance:


Hoe kan het ook anders... Een crapsbet! Na 3x lezen duizelt het nog steeds. Mag ie op een automatische tafel? Kunnen we een stap-voor-stap what if handleiding maken die hufterproof is. We doen em met bier in de mik en dit gaat niet lukken vrees ik!

Stuur me even PB aub, dan leg ik het uit ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn flink wat bets geplaatst, niet allemaal even succesvol helaas. Er zijn nog wat Onetimers in de race...

[mention=61]Gertjan_de_Meern[/mention] heeft nog zijn 25 dollar bet in Golden Gate voor ons openstaan.

[mention=26]Gebruiker[/mention] heeft nog 22,50 dollar overgehouden aan zijn roulette-spin (en krijgt deze terug, naast het restantbudget wat door hem van ons wordt overgenomen voor zijn eigen trip).

[mention=4]TheGreatOne[/mention] heeft nog 6 dollar openstaan voor zijn bet in Bellagio op de paardjes.

[mention=88]Goodfellas[/mention] krijgt zijn 20 dollar spin op een fysieke wheel of fortune nog van ons!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minutes ago, TheGreatOne said:

Er zijn 4 nieuwe verzoeken (en betalingen) binnengekomen en geverifieerd. In jullie app groep deze vermeldt en kunnen jullie weer mee los aankomende dagen :-)

hmmmm, eigenlijk zou ik de grote serie ook in Vegas moeten doen......maar dan wel graag met een extra inzet op die 00

bewerkt door Gokholtante (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, Hillichance said:

62 dollar over voor de @gokhaltante! Laat ons weten what to do!!

 

Dank voor het tientje van de winst!! emoji8.png

Betaal het me maar uit. Ik heb nooit zo'n geluk met gokkasten en nummer 29, mijn geluksnummer op de roulette, is gevallen. Hoop dat jullie zelf met mijn tientje nog iets hebben kunnen winnen.

Bedankt voor de bet! Nog veel plezier in Vegas! Moet er zelf ook 's naar toe!

Geweldige foto's, teveel tijd besteed aan het kijken van de filmpjes.....

bewerkt door Gokholtante (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betaal het me maar uit. Ik heb nooit zo'n geluk met gokkasten en nummer 29, mijn geluksnummer op de roulette, is gevallen. Hoop dat jullie zelf met mijn tientje nog iets hebben kunnen winnen.

Bedankt voor de bet! Nog veel plezier in Vegas! Moet er zelf ook 's naar toe!

Geweldige foto's, teveel tijd besteed aan het kijken van de filmpjes.....

53 euro terug!! Lekker gespeeld@gokholtante! Vegas is dus door jou verslagen in sept. 2017! DM me even je bankrekeninggegevens en ik maak het naar je over!

 

De 10 dollar die we van je kregen, gaat ons vanavond miljonair maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.