Spring naar bijdragen

Gokken in Vegas - ook jij kan het in sept.!


Hillichance

Aanbevolen berichten

53 euro terug!! Lekker gespeeld[mention=812]gokholtante[/mention]! Vegas is dus door jou verslagen in sept. 2017! DM me even je bankrekeninggegevens en ik maak het naar je over!

 

De 10 dollar die we van je kregen, gaat ons vanavond miljonair maken!

Ik heb de 53 euro aan Armijn overgemaakt, hij maakt ze weer aan jou over [mention=812]gokholtante[/mention]!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een $20 bet op een Wheels of Fortune van jullie keuze. En dan plaatsen op de bet met hoogst mogelijke uitkering  (in HC is dit 45x, ben benieuwd welke jullie kunnen vinden die misschien nog een hogere uitkering heeft)
stuur me even een pm met de gegevens en het aantal € dat ik moet overmaken dan doe ik dat vanavond nog.


20 dollar op 50x inzet geplaatst in 2e livevideo van woensdag... Helaas geen hit op de x50 inzet @Goodfellas Heb je em terug-/meegekeken op het facebookkanaal van Onetime?!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hillichance:

 


20 dollar op 50x inzet geplaatst in 2e livevideo van woensdag... Helaas geen hit op de x50 inzet @Goodfellas emoji27.png Heb je em terug-/meegekeken op het facebookkanaal van Onetime?!

 

Neen helaas! Is dat nog terug te zien? Dan kijk ik het vanavond alsnog even.

Zijn jullie vanavond ook weer live eigenlijk? Eerste keer dat ik thuis ben rond die tijd om het live mee te maken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Goodfellas:

Neen helaas! Is dat nog terug te zien? Dan kijk ik het vanavond alsnog even.

Zijn jullie vanavond ook weer live eigenlijk? Eerste keer dat ik thuis ben rond die tijd om het live mee te maken.

 

facebook.com/onetimeNL/ Absoluut terug te zien en wat een show hebben de Vegas Bro's neergezet.  Vanavond zitten de mannen al helaas in het vliegtuig terug en neem ik het stokje over om Vegas veilig te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.