Spring naar bijdragen

Barmedewerker wordt vervangen door Robots in Las Vegas


TheGallant

Aanbevolen berichten

Zag zojuist een bericht voorbij komen dat er in  Las Vegas een bar wordt geopend waarbij robots in een razend tempo cocktails kunnen samenstellen. Er kunnen tot 120 drankjes per uur worden gemaakt. Het drankje wordt vervolgens geserveerd door een echte bediende. Ik vind het mooi om te zien dat de technologie tot steeds meer in staat is, maar geloof niet in een toekomst voor deze machine. Uiteraard ga ik een keer kijken om het mee te maken.

Check: https://futurism.com/videos/is-this-the-future-of-bartending/?utm_source=fd-now-nieuwsbrief&utm_medium=maillink&utm_content=artikel&utm_campaign=none&s_cid=557

Wat vinden jullie hiervan?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag zojuist een bericht voorbij komen dat er in  Las Vegas een bar wordt geopend waarbij robots in een razend tempo cocktails kunnen samenstellen. Er kunnen tot 120 drankjes per uur worden gemaakt. Het drankje wordt vervolgens geserveerd door een echte bediende. Ik vind het mooi om te zien dat de technologie tot steeds meer in staat is, maar geloof niet in een toekomst voor deze machine. Uiteraard ga ik een keer kijken om het mee te maken.
Check: https://futurism.com/videos/is-this-the-future-of-bartending/?utm_source=fd-now-nieuwsbrief&utm_medium=maillink&utm_content=artikel&utm_campaign=none&s_cid=557
Wat vinden jullie hiervan?
 


Onvermijdelijk......kijk maar naar file die gebaseerd zijn op de toekomst.
Wat mensen kunnen bedenken of over fantaseren gaat ooit werkelijkheid worden....
Zal uiteindelijk een mix worden en voor een ieder de keuze waar hij of zij een lulstaart gaat halen......

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee joh, niks onvermijdelijk. Dit is gewoon een gimmick en zal het ongetwijfeld een paar jaar leuk doen. Totdat de nieuwigheid eraf is en dan sluiten ze de boel en verzinnen ze weer wat nieuws. Typisch iets wat mensen 1x doen om het daarna van hun lijstje af te vinken. Interactie met echte mensen is toch leuker. Of het nou een dealer of een bartender is. De blackjack machines met virtuele dealers (hoe lekker ze ook zijn) zijn in Vegas ook nooit bezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei jordi22:

Ik weet niet meer wie die opdracht voor mij en @roulette had bedacht, maar ik schaamde me enorm. Vragen in een fast food restaurant of ze ook iets vegetarisch hebben. Is hetzelfde als je in een schoenenwinkel gaat vragen of ze ook brood hebben. 

 

 

Jordi heb je ook zoveel zin om lekker een Barcardi Cola te drenken op het hoekje bij de sportsbar in The Bellagio op vrijdagavond als alle mooiste dames van de wereld de club in willen en je ze ongestoord kan aankijken hoe mooi ze zijn? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.