Spring naar bijdragen

Krasloten


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Kom mij net niet beheersen toen ik langs de Primera ging om naar de Albert Heyn te gaan. Ik heb 3 krasloten gekocht, de 24 karaat cash voor 5 euro, het nummertje voor 3 euro en een whooping Diamant & Goud kraslot ter waarde van 10 euro. Voor een totaal van 18,00 euro aan krasloten gekocht!

De Diamant & Goud, en 24 karaat Cash krasloten zien er van de buitenkant zeer spectaculair uit en kan je behoorlijk wat krassen en heb je 20 en 16 winkansen. Wel een enorm bedrag 10 euro voor 1 kraslot maar kon de verleiding toch niet weerstaan.

Hoeveel zal ik vanavond krassen 🙂 Wie het dichtstbij zit stuur ik ook een kraslotje op 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Ik ga over een uurtje krassen en uiteraard op de foto zetten. Als je meer wilt weten over krasloten (wat ze bijvoorbeeld uitbetalen) dan raad ik je mijn artikel aan op OneTime: https://onetime.nl/geld/loterij/is-het-slim-om-krasloten-te-kopen En daar zie je ook hoe ik misschien de hoofdprijs van 50.000e gekrast hebt ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, 3 ligt toch dichter bij 5 dan bij 0, lol?

Hahaha ik was zo over de zeik, je weet dat krasloten dramatisch uitbetalen (50%) en toch trapte ik er weer met grote ogen in. De krasloten zagen er van de buitenkant zo mooi uit maar op 18 euro investering, 3 euro terug krijgen is echt dramatisch!

Ik neem je hopelijke winnende lot mee naar de BBQ :-) en krijgt Simon er ook een.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmm, 3 ligt toch dichter bij 5 dan bij 0, lol?

Hahaha ik was zo over de zeik, je weet dat krasloten dramatisch uitbetalen (50%) en toch trapte ik er weer met grote ogen in. De krasloten zagen er van de buitenkant zo mooi uit maar op 18 euro investering, 3 euro terug krijgen is echt dramatisch!

Ik neem je hopelijke winnende lot mee naar de BBQ :-) en krijgt Simon er ook een.

Helemaal goed hoor @TheGreatOne, dan heb ik nog iets om naar uit te kijken, lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...