Spring naar bijdragen

Krasloten


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

haha, coca cola zero is puur een marketingtruc: cola light maar dan speciaal voor mannen. Omdat cola light al op vrouwen gericht was. Nooit begrepen dat mannen daar dan weer intrappen :)

Ik maar drinken en hopen dat ik een echte vent begeerlijke vent zou worden. Een beetje a la Axe :-)

Ach misschien heb ik dat helemaal niet nodig =))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Lol, een video item over krasloten (waaronder het bekende Klavertje 4 kraslot) in het programma EditieNL van RTL.

"Lotto laat in een reactie weten dat je nu al per keer niet meer dan 50 euro aan krasloten kan kopen en bovendien trainen zij hun verkopers hoe een dreigende verslaving kan worden herkend"

Hier nog een leuk filmpje van @TheGreatOne over krasloten:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Krasloten lonen opzich wel als je er op tijd mee stopt, ik heb tot nu toe 4 x €50 met de 24 KRT Cash gewonnen (telkens door het symbool te krassen, zodat je alle prijzen bij elkaar opgeteld wint, en natuurlijk zijn dit dan allemaal lage bedragen..) en met de Diamant & goud tot nu toe rond de €350 winst, door 2 x €100 te hebben gewonnen. Echter is de verleiding vaak erg groot als ik in de winkel sta om een groot lot te kopen, maar na 5 x niks te winnen ben je ook al weer €50 armer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heb ik even een aantal krasloten gekocht. Ik had gekozen voor 3 maal Flappen krassen (à € 2,00) en tevens 4 Zevenklapper Krasloten (à € 1,50). In totaal was de aanschafprijs dus € 12,00.

Ik begon met het krassen van Flappen krassen. Daarmee had ik 3 maal geen prijs gewonnen. Van de Zevenklapper Krasloten bleek één lot wel een winnend lot te zijn. Onder de kraslaag ontdekte ik dat ik er € 3,00 mee gewonnen had.

Het uiteindelijke resultaat waarvoor deze krasloten gezorgd hebben kwam uit op -€ 9,00.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik gisteren op het station nog een tijdje moest wachten voordat mijn bus daar zou arriveren, had ik even twee krasloten (Flappen krassen) gekocht. Ik heb met dat spel eigenlijk nog nooit een behoorlijke prijs gewonnen. Als ik al een keer wel gewonnen heb, dan waren dat geen ‘flappen’, maar munten. Ik denk daarom ook dat ik ‘Koper krassen’ een toepasselijkere naam zou vinden.

Ook deze keer won ik met de twee loten geen prijs, zelfs geen nieuw kraslot.

Wanneer dat ik op reis ga (later in deze maand) dan neem ik ook zeker wel zo'n 10-13 krasloten mee voor onderweg. Ik zal op rondreis gaan, en er zijn dan altijd wel eens momenten dat je moet wachten op een bus (of een ander vervoersmiddel). Het is soms erg leuk om voor dat soort ochtenden nog wat krasloten in je tas te hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...