Spring naar bijdragen

Krasloten


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Er wordt al flink reclame gemaakt voor het Monopoly kraslot, op de reclame lijkt het leuker dan die in het echt is. Beetje hetzelfde, kras 2 of 4 geluksnummers open en check de andere nummers voor een match en dan kan je het prijsje eronder krassen. Wel nieuw is de herkansing en als je niks hit ga je naar de website krasloten.nl/tweedekans/monopoly en log je in op je Nederlandse Loterij account.

Zoals je kan zien loopt de eerste spelronde tot 30 september en is de kans natuurlijk groter dan je deze periode pakt dan later. Doen nog niet zoveel mensen aan mee. Ook gisteren aan mijn Primera man gevraagd of ze al verkocht werden. Antwoord was nee, mensen moeten eerst aan dit soort nieuwe loten wennen. Dus pak die Onetimer en bidden dat je geen prijs hebt zodat je de code(s) kan invoeren. Ik heb er net 5 ingevoerd en laat uiteraard horen of ik bij de extra winnaars zit.

IMG_5102.JPG

Schermafbeelding 2017-09-08 om 13.24.45.png

Schermafbeelding 2017-09-08 om 13.27.33.png

Schermafbeelding 2017-09-08 om 13.29.07.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.