Spring naar bijdragen

Rewards in Viva las Vegas


Mariëtte

Aanbevolen berichten

Oké, ik beken, verliefd  ? op de stad Las Vegas en alles wat het te bieden heeft. Vandaag twee tickets geboekt om in oktober voor de 7e keer samen met mijn moeder een week te genieten van deze geweldige stad. Samen met mijn moeder ja, onbetaalbaar om dat samen met haar te mogen doen.

Pas vorig jaar (toen wij onze 6e trip maakten) hebben wij ontdekt dat we via myvegas punten konden sparen voor gratis rewards. Dat hebben wij het afgelopen jaar dus volop gedaan maar hoe gaan we hier nu vervolgens mee om. We hadden ons al verheugd op een week gratis eten :), maar heb inmiddels begrepen dat we slechts 3 rewards mogen inwisselen tijdens ons verblijf. Het blijft voor mij onduidelijk hoe het boeken van hotelovernachtingen en/of shows nu gaat. Je koopt het aan, moet vervolgens contact opnemen en als ik het goed begrijp is het met een beetje pech niet beschikbaar??? Dan misschien een hele simpele gedachte, als ik nou vooraf een hotel of showticket aankoop en telefonisch reserveer en dus inwissel, dan valt deze redemption toch buiten de 30 dagen van mijn verblijf? Houd ik dan alsnog 3 rewards over voor die periode? Heerlijk dat je kunt sparen maar tegelijkertijd ook heel ingewikkeld allemaal, althans voor ons ;) 

Heel graag hoor ik jullie tips, tricks en ervaringen met betrekking tot de rewards. Ook andere tips zijn uiteraard welkom. Alvast bedankt!!!!

Groetjes, Mariëtte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SubAqua:

Hallo @Mariëtte, kijk eens hier: MyVegas rewards

Dit is een andere topic op OneTime wat helemaal over de rewards gaat, daar staat ook veel info betreffende de vragen die jij hebt.

Ja klopt, heb ik ook al heel veel op gelezen. Enige wat me echt nog niet duidelijk is, is die 3 rewards per 30 dagen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Mariëtte:

Ja klopt, heb ik ook al heel veel op gelezen. Enige wat me echt nog niet duidelijk is, is die 3 rewards per 30 dagen. 

;

@Mariëtte, bij deze dan eea in het kort:

 

Ok, van de rewards van de properties van Mlife mag je er 3 gebruiken binnen 30 dagen, en daarnaast nog rewards van dingen die niet van Mlife zijn (zoals bijv van het treintje). Je blijft bijvoorbeeld van 1-14 oktober in Vegas. Dan kun je nu al je rewards "kopen'  bij Myvegas, want je moet ze binnen 90 dagen gebruiken en je verblijf ligt binnen 90 dagen.

Een hotelovernachting kun je kopen, maar moet je boeken binnen die 90 dagen, alleen de datum waarop je de kamer boekt (dus er verblijft) hoeft niet binnen die 90 dagen te liggen, je kunt bij wijze van spreken nu een kamerreward kopen, die moet je dan boeken binnen de komende 90 dagen, maar je mag zelf bepalen op welke datum je er wilt verblijven. in de 30 dagen rondom je verblijf op de kamer, heb je dus al 1 reward gebruikt (je kamer) en kun je nog 2 Mlife rewards gebruiken.

Hetzelfde geldt voor een show, op dezelfde manier als de kamerreward.

Kamer en show boeken gaat via internet, hoef je tegenwoordig niet voor te bellen. Staat uitgelegd in de bevestigingsmail na je aankoop van de reward.

Dus heb je een Mlife kamer geboekt van MyVegas in je verblijf van 1-14 oktober dan kun je nog 2 andere rewards gebruiken, zoals bijv een show en een buffet.

Ben je met twee personen en heeft ieder een MVegas account, dan geldt dit per persoon. Je zou dan 2 kamerrewards kunnen gebruiken en deze op twee opeenvolgende nachten kunnen boeken. Wel per kamer op een andere naam geboekt.

Voor de show hetzelfde. Ieder voor zich de show boeken, tip: boek tegelijkertijd op 2 pc's/laptops oid. Je kunt dan voordezelfde show twee stoelen naast elkaar pakken. Zit je tenminste naast elkaar tijdens de show.

Voor de shows, kamers, goed kijken naar blackout dates, daarnaast kun je er tijdens het boeken achter komen dat ze niet meer beschikbaar zijn op bepaalde dagen/tijden.

Voor de buffetten goed kijken naar blackout dates en op welke dagen/tijden, je ze wel/niet kunt gebruiken.

 

O ja, kijk goed bij de kleine lettertjes van de rewards hoeveel je er van mag gebruiken, pp en in totaal gebruik van MyVegas.

 

Succes met alles regelen.

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei TheMikeyx:

@subaqua thanks voor deze toffe post! Heb nog 1 vraagje, en ga ervanuit dat jij dit weet: moet de naam op mijn facebook hetzelfde zijn als op mijn ID? Aangezien ik aanneem dat ze die vergelijkem?

@TheMikeyx, nee je facebook naam hoeft niet hetzelfde te zijn. Echter je moet een Mlife account aanmaken en het emailadres dat je daaraan koppelt moet wel gelijk zijn aan het emailadres dat je gebruikt voor facebook.

Verder moet je naam gekoppeld aan je Mlife account overeenkomen met je ID. En deze naam moet je ook invullen als je een reward aankoopt!

 

Ze vergelijken dus je naam en emailadres dat je invult bij het aanschaffen van de rewards en dat moet gelijk zijn aan je Mlife account. En het emailadres moet ook gelijk zijn aan die van je facebook account.

 

Snap je hem nog...? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Mariëtte:

Nou @SubAqua dankzij je duidelijke uitleg heb ik het aangedurfd. Een complimentary ticket voor KA, samen met mijn moeder en naast elkaar! Daarnaast vandaag ook beiden een complimentary night in MGM Grand aangekocht. Super!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Graag gedaan @Mariëtte. En nu zsm (in ieder geval binnen 90 dagen na aanschaf) de kamer gaan boeken!! Voordat ze niet meer beschikbaar zijn op je gewenste datum! Als je twee op eenvolgende nachten kiest of zelf nog meer nachten boekt in het zelfde hotel. Geef dan aan bij het inchecken dat ze de kamers voor je linken, anders moet je iedere keer een andere roomkey halen. Helaas lukt het linken niet altijd even goed.

Mocht een aangeschafte reward niet bevallen of toch niet uitkomen of overblijven, je mag een x aantal rewards weer terugdoen, refunden. Maar dan mag je ze niet geboekt, op je Mlifekaart of zo hebben laten zetten. Ik weet zo even niet hoeveel per hoeveel dagen, maar dat kun je op MyVegas zien als je een reward terug doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei SubAqua:

Graag gedaan @Mariëtte. En nu zsm (in ieder geval binnen 90 dagen na aanschaf) de kamer gaan boeken!! Voordat ze niet meer beschikbaar zijn op je gewenste datum! Als je twee op eenvolgende nachten kiest of zelf nog meer nachten boekt in het zelfde hotel. Geef dan aan bij het inchecken dat ze de kamers voor je linken, anders moet je iedere keer een andere roomkey halen. Helaas lukt het linken niet altijd even goed.

Mocht een aangeschafte reward niet bevallen of toch niet uitkomen of overblijven, je mag een x aantal rewards weer terugdoen, refunden. Maar dan mag je ze niet geboekt, op je Mlifekaart of zo hebben laten zetten. Ik weet zo even niet hoeveel per hoeveel dagen, maar dat kun je op MyVegas zien als je een reward terug doet.

Thanks @SubAqua boeken is ook gelukt, of het linken in oktober gaat lukken is dan nog maar de vraag, maar voor nu superblij!!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei SubAqua:

@TheMikeyx, nee je facebook naam hoeft niet hetzelfde te zijn. Echter je moet een Mlife account aanmaken en het emailadres dat je daaraan koppelt moet wel gelijk zijn aan het emailadres dat je gebruikt voor facebook.

Verder moet je naam gekoppeld aan je Mlife account overeenkomen met je ID. En deze naam moet je ook invullen als je een reward aankoopt!

 

Ze vergelijken dus je naam en emailadres dat je invult bij het aanschaffen van de rewards en dat moet gelijk zijn aan je Mlife account. En het emailadres moet ook gelijk zijn aan die van je facebook account.

 

Snap je hem nog...? ;)

Hier bleek bij mij iets mis gegaan te zijn maar een mailtje gestuurd en ze hebben het allemaal voor me gefixed! Goede service!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mariëtteheel veel plezier in Vegas. Er staat veel Vegas wetenswaardigheden in dit forum en op deze site. Mocht je behoefte hebben aan meer kijk dan even op mijn sites www.ilovelasvegas.nl en www.gokkeninlasvegas.nl. Of stel hier je vraag.

Erg leuk dat je met je moeder gaat en zo'n ervaring is inderdaad onbetaalbaar. Daar moet je samen van genieten. Heb je al een globale planning wat je wilt zien en doen. Oktober is een mooie maand om te gaan, niet te heet en redelijk warm. Je kunt in die periode nog lekker gaan zwemmen. Veel plezier met de verdere voorbereidingen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...