Spring naar bijdragen

Rechtstreekse vluchten Las Vegas


Gertjan_De_Meern

Aanbevolen berichten

Delta Airlines en KLM zijn een nieuwe joint venture aangegaan. Wellicht kunnen we in de toekomst rechtstreeks vanaf Schiphol vliegen naar Las Vegas. Ik kijk er nu al naar uit. Wat mij betreft zou het ook geen probleem zijn als de rickets duurder zijn dan met een tussenstop. Ik vind een overstap niet echt prettig. Zeker niet op de heenreis.

Zouden jullie meer willen betalen voor een rechtstreekse vlucht, en zo ja hoeveel meer? Wat is de grens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik ook GJ, rechtstreek vanuit Amsterdam naar Las Vegas. 250€ voor een retour zou ik absoluut bij lappen. Als het mooie vliegtuigen zijn (met oa wifi) wil ik graag 300€ bij betalen (extra). 

Grappig, ik zat ongeveer aan dezelfde bedragen te denken. Meer tijd in Vegas, geen stress met overstappen, minder kans op kwijtraken koffer, etc.

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei rhellevo:

Vind tussenstop eigenlijk wel fijn (niet als je meer als 4/5uur moet wachten)

maar je kan dan ff lekker je benen strekken , lekker hapje eten, normaal naar de wc. 

Dit is absoluut waar. Maar ben toch wel eens een vluchtje er en der gemist omdat ik een tussenstop had. Je bent veel langer onderweg en nu zou je in principe in 12 uur over kunnen vliegen. Instappen in Amsterdam en landen in Vegas en binnen een uur in je hotel zitten. Jaaa droom scenario. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei rhellevo:

Vind tussenstop eigenlijk wel fijn (niet als je meer als 4/5uur moet wachten)

maar je kan dan ff lekker je benen strekken , lekker hapje eten, normaal naar de wc. 

Afgelopen november moesten we 4 uur wachten in Chicago. Ik vond dat echt verschrikkelijk lang. De terugreis een uurtje in Toronto. Maar wel met stress of we de volgende vlucht wel zouden halen.

bewerkt door Gertjan_De_Meern (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei TheGreatOne:

Dit is absoluut waar. Maar ben toch wel eens een vluchtje er en der gemist omdat ik een tussenstop had. Je bent veel langer onderweg en nu zou je in principe in 12 uur over kunnen vliegen. Instappen in Amsterdam en landen in Vegas en binnen een uur in je hotel zitten. Jaaa droom scenario. 

Dat is ook waar, 12uur beetje online pokeren tegen elkaar (na de vlucht ff afrekenen) en dan VEGAS.

en wat GJ zegt kans op koffer kwijt te raken is ook minder.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei rhellevo:

Vind tussenstop eigenlijk wel fijn (niet als je meer als 4/5uur moet wachten)

maar je kan dan ff lekker je benen strekken , lekker hapje eten, normaal naar de wc. 

Eensgelijks.
Een tussenstop van anderhalf of 2 uurtjes breek zo lekker de week / reis.
Even wat water door je gezicht gooien, opfrissen en beentjes strekken.
Maar als het wachten een flink aantal uren is, dan zie ik dat ook als "gemiste vakantie tijd"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een keer een overstap van 8 uur gehad in Houston. Wij de bus gepakt naar Pauper Down Town. Daar naar een random McD, waar ik 1000 dollar contant bij me en we waren de enige twee blanken in de hele McDonalds. Ik ben nog nooit zo blij gehad dat ik mn frietjes buiten kon opeten. We hoorden niet echt thuis daar in da hood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn te weinig mensen die een vlucht naar LV willen nemen. TUI/ARKE heeft het geprobeerd, maar de vluchten moeten wel vol. Het zou misschien kunnen met een wekelijks vlucht, maar denk niet dat dit van de grond gaat komen. Hoeveel vluchten gaan er rechtstreeks naar LV? London, Keulen, Zurich, Munchen, Manchester, Frankfurt, Glasgow en Kopenhagen ken ik. Deze vluchten worden vooral uitgevoerd door chartermaatschappijen en vliegen 1/2 x per week.

 

Persoonlijk vind ik een overstap wel lekker ipv een lange zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Reno:

Er zijn te weinig mensen die een vlucht naar LV willen nemen. TUI/ARKE heeft het geprobeerd, maar de vluchten moeten wel vol. Het zou misschien kunnen met een wekelijks vlucht, maar denk niet dat dit van de grond gaat komen. Hoeveel vluchten gaan er rechtstreeks naar LV? London, Keulen, Zurich, Munchen, Manchester, Frankfurt, Glasgow en Kopenhagen ken ik. Deze vluchten worden vooral uitgevoerd door chartermaatschappijen en vliegen 1/2 x per week.

 

Persoonlijk vind ik een overstap wel lekker ipv een lange zit.

Nu je het zegt , ik had ook inderdaad Arke erover gehoord of ooit ergens gelezen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rmnd78:

Moet toch haalbaar zijn om maandelijks 1x minimaal kostendekkend rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Las Vegas te vliegen??

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

Dat denk ik dus niet. Want iedereen moet dan soecifiek die datum vliegen. Het vliegt vol heen en leeg terug?

Wie blijft er een maand in LV? Of het moeten toeristen zijn die na roadtrip terug naar NED Of EU willen. Er is m.i. Te weinig klanten die gebruik gaan maken van deze vlucht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenlandse vluchten in US heb ik als heerlijk ervaren. Waar ik in het KLM vliegtuig maar weinig ruimte had, veel lawaai etc. zat ik heerlijk ruim in het kleine vliegtuigje richting Vegas met wifi.
Op de terugweg een tussenstop in Atlanta gehad. Gelukkig duurde de reis met KLM daardoor korter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...