Spring naar bijdragen

Unibet betaalt niet uit


Aanbevolen berichten

Ik zie in dit forum soortgelijke problemen langskomen, dus maar even lang verhaal kort: Jarenlang geen problemen. Gisteren grote prijs gewonnen, withdrawel gedaan van 5000 euro. Unibet wil niet uitbetalen omdat er via een ander rekeningnummer geld gestort zou zijn. Ik weet zeker dat dit niet waar is. Alle stortingen kwamen van dezelfde rekening. Nu wil Unibet een bankafschrift van die andere, voor mij onbekende, rekening die ik niet ken en dus ook niet heb. Kan dit zomaar en wat nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je withdraw request moet naar de rekening zijn waar de meeste depo's van betaald is ( overgemaakt is ) .

Dit i.v.m. AML regulations  ( het gaat om een bedrag hoger dan 2200 euro dus zo en zo een extra controle van casino kan je verwachten ) . 

Kan je aantonen dat je niks met dat  rekening te maken hebt ? 

Niet dat ik je niet geloof , maar het is belangrijk voor het eventuele verdere stappen die jij zou kunnen ondernemen . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Keesjan:

Ik zie in dit forum soortgelijke problemen langskomen, dus maar even lang verhaal kort: Jarenlang geen problemen. Gisteren grote prijs gewonnen, withdrawel gedaan van 5000 euro. Unibet wil niet uitbetalen omdat er via een ander rekeningnummer geld gestort zou zijn. Ik weet zeker dat dit niet waar is. Alle stortingen kwamen van dezelfde rekening. Nu wil Unibet een bankafschrift van die andere, voor mij onbekende, rekening die ik niet ken en dus ook niet heb. Kan dit zomaar en wat nu?

Ga in de chat. ( morgen kan dat weer) Meestal werkt dat zeer goed en kunnen die je in het kort zeggen wat je moet doen om het geld te krijgen.

 

Jij kan dan ook zeggen dat het andere bankrekingnummer je totaal niet bekend voorkomt, en of ze enige bewijs hebben van ID in combi met dat bankrekeningnummer.

 

Als het goed is heb je allerlei formulieren moeten invullen met naam , ID, plus iets waar je adres opstaat .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Pat:

Kan je aantonen dat je niks met dat  rekening te maken hebt ?

Alle deposits en withdraws gingen van en naar hetzelfde rekeningnummer. De deposits allemaal via iDeal, dat is via afschriften te bewijzen.

20 minuten geleden zei Hotrunner:

Ga in de chat. ( morgen kan dat weer) Meestal werkt dat zeer goed en kunnen die je in het kort zeggen wat je moet doen om het geld te krijgen.

Dat heb ik vanavond gedaan. In de chat wordt simpelweg gezegd dat ze een afschrift willen van dat andere rekeningnummer. Datum/tijd van de storting weten ze niet en verder krijg ik ook geen informatie. Via e-mail kreeg ik hetzelfde verzoek. Ik heb ze nu mijn ID en een afschrift van mijn rekening die ik altijd gebruikt heb gezonden.

9 minuten geleden zei Dopey:

Waar heb je het mee gewonnen?

In dit geval een lucky shot bij een sportwedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de World Match Play darts begon, anderhalf week geleden, heb ik gewed dat Phil Taylor in de finale zou komen tegen een odd van 9 keer de inzet. Als je dat doet met enkele honderden euro's, win je een paar duizend.

Ik speel overigens al jaren zonder problemen bij Unibet en heb ook al vaker withdraws van een paar duizend gedaan. (En daarna ook weer verloren, dat dan weer wel.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Keesjan:

De odd was zo hoog omdat hij 5 wedstrijden moest winnen, tegen de wereldkampioen moest en hij al jarenlang niet gewonnen had. Erg mooie bet inderdaad, maar nu vrees ik dat ik alles kwijt ben.

Nou dat lijkt mij sterk. Als je al meerdere malen een succesvolle uitbetaling hebt gedaan moeten ze nu wel met sterke argumenten komen waarom ze nu niet willen uitbetalen en bv vorige week wel.

 

Succes met je 'strijd' .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei TheGreatOne:

@Keesjan  Als het zo is wat je zegt moet dit probleem natuurlijk gewoon de wereld uit. Is er niet een keer toevallig iets over gemaakt met een storting vanuit een ander account (partner/vriend?)

Nee, dat kan ik uitsluiten. Niemand kent mijn account. Alle betalingen heb ik zelf gedaan via iDeal.

Wel zie ik bij "Deposits" de ene keer "Instant bank transfer" staan en de andere keer "Entercash". Op mijn bankafschriften staan bij de tegenrekeningen de laatste keren "Worldpay AP Limited", maar er stond ook wel eens "PPRO Financial Ltd".

Blijkbaar wisselt Unibet zelf wel eens van bank bij iDealbetalingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Keesjan:

Nee, dat kan ik uitsluiten. Niemand kent mijn account. Alle betalingen heb ik zelf gedaan via iDeal.

Wel zie ik bij "Deposits" de ene keer "Instant bank transfer" staan en de andere keer "Entercash". Op mijn bankafschriften staan bij de tegenrekeningen de laatste keren "Worldpay AP Limited", maar er stond ook wel eens "PPRO Financial Ltd".

Blijkbaar wisselt Unibet zelf wel eens van bank bij iDealbetalingen.

Helder, zou je morgen ook nog even in de chat dit willen vertellen. Ik zal het door sturen naar Unibet en kijken wat ze gaan doen (mocht het zo zijn dat er onvolkomenheden in je verhaal zitten dan komt dat ook gewoon hier te staan ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei TheGreatOne:

Helder, zou je morgen ook nog even in de chat dit willen vertellen. Ik zal het door sturen naar Unibet en kijken wat ze gaan doen (mocht het zo zijn dat er onvolkomenheden in je verhaal zitten dan komt dat ook gewoon hier te staan ;-)

Bedankt voor de hulp. Heeft u voor contact met Unibet iets aan het "Reference ID" waaronder deze zaak bij hun bekend staat? Op dit openbare forum heb ik een andere naam.

Hoe kan ik dit het beste in de chat kort en bondig formuleren? Ik merk dat ik daar moeite mee heb omdat ik tijdens de eerste chat het gevoel had niet begrepen te worden. Ik heb gister na die chat meteen mijn ID en bankafschrift naar ze verstuurd ter beoordeling. Moet ik daar niet eerst op wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.