Spring naar bijdragen

Travian spelen met Onetime!


Aanbevolen berichten

http://www.travian.nl/?uc=nl2_6866 (via deze link en we krijgen extra goud (kan je veel mee in Travian) Papa blij en jullie ook :-)

 

 

Ga naar Travian.nl maak een account aan en ga met Onetime de strijd aan tegen andere spelers! Een super spel wat we in het verleden (te) vaak gespeeld hebben. Het zal je verrassen wat een lol we samen gaan krijgen. Het wijst voor zich als je even goed de stappen doorloopt. (en tips die gegevens worden).


We bevinden ons als je een volk aanmaakt in het Zuid Westen gebied (die kan je aanklikken zodat je bij ons in de buurt zit).

 

Vragen, stel ze @DennMann :-) of aan @Reno

Schermafbeelding 2017-08-02 om 15.28.03.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht, het moet maar weer!

Vroeger met PI (pokerinfo) heel wat kinderen aan het huilen gemaakt. We speelden niet voor de winst, we speelden voor het slopen en het terroriseren van alles en iedereen. Travian is geen vriendschappelijk spel, maar gaat om keiharde oorlogsvoering!

Ik ga Duallen met @JkSSn, dat weet hij zelf nog niet. Ik heb alweer een sloot goud gekocht en al mijn velden staan al op 1... Ik ga voor een top 10 plek van snelste groeiers deze week;).

JOIN THE FIGHT!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Hotrunner:

Kun je dit ook makkelijk op de telefoon spelen ?

Yes.

 

Kreeg net een mail van Support.

 

 

Hallo TGO,



Travian is een spel van dominantie door middel van strategie en diplomatie. waar het om gaat, is om stand te houden tegen andere spelers. Ga op zoek naar vrienden om je doelen te bereiken; zelfs de sterkste spelers hebben hulp nodig van anderen.

De primaire taak is om te alle tijden te overleven en te groeien. Om een goeie start te maken, hoef je enkel te doen wat ik van je vraag. Verdedig je grondstoffen en dorpen tegen hebberige buren. Mocht je tegen problemen aanlopen kun je hier wat hulp vinden: Help ik ben een farm!: Help ik ben een farm!



Bij de start kun je aanvallen vaak ontwijken, maar je moet je wel verdedigen tegen overnames. Zonder troepen kun je jezelf als ook je vrienden niet helpen. Meer info vind je hier: Troepen



Nadat de eerste stof is gedaald, zullen de sterkere allianties gaan vechten voor controle over grotere gebieden. Ze zullen bedreigingen en concurrenten vernietigen en nieuwe allianties zullen worden gevormd. De sterkere allianties zullen later zware gevechten houden om de artefacten, om hun sterkte te laten zien en later de eerste te zien die het Wereld Wonder zullen laten verrijzen.



Pas je persoonlijke doelen aan voor de tijd die je hebt om te spelen, hoe ambitieuzer je doelen hoe meer tijd je erin moet steken om te bouwen, onderhandelen en te vechten.



Maar genoeg woorden nu! Voeg je samen met oude en nieuwe vrienden en neem het op tegen je vijanden. Heel veel plezier samen!



Groeten,

Jouw TRAVIAN Team
 
Markeer als ongelezen
 
Antwoord
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn lekker bezig Dennmann, nog een paar dagen en dan ga ik al los met mijn knuppels :-)

 


Gegroet TGO,

Jouw heldendaden in Travian zijn niet onopgemerkt gebleven. 

In de loop van de voorbije rondes in Travian heb je meer en meer ervaring opgedaan, heb je jouw tegenstanders verslagen en heb je de geest en de harten van jouw burgers voor je gewonnen!

Word een ware legende, in deze nieuwe speelwereld van Travian, dat is uitgegroeid tot één van de meest ontwikkelde strategiespellen op de markt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn broer doet ook mee @DennMann

Morgen kan ik los en gaat mijn beginnersbescherming eraf en zal ik 200 knuppels in de wijde omgeving laten roven als nooit te voren en komen ongetwijfeld snel de berichten, die ik graag met jullie deel (quotes).

 

Kreeg net al een leuk bericht 

Citaat

Ouwe baas :D

Gezellig. Ben zeker oud PIA lid en PI member. 
We zijn al aan het knallen deze server. 
 

 

Schermafbeelding 2017-08-07 om 15.27.15.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 4 jaren later...

Inmiddels weer aan de travian, dit keer vol in the end game, 18 dorpen, defence waar je u tegen zegt: Staan in de top 20 van meest defensieve troepen. Wel al lang geleden dat er iemand op ons dood is gelopen. Snel weer @TheGreatOne @Springvloed??

image.png.4c795226526d3f9183e90a1ec176e9ad.png

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei DennMann:

Inmiddels weer aan de travian, dit keer vol in the end game, 18 dorpen, defence waar je u tegen zegt: Staan in de top 20 van meest defensieve troepen. Wel al lang geleden dat er iemand op ons dood is gelopen. Snel weer @TheGreatOne @Springvloed??

image.png.4c795226526d3f9183e90a1ec176e9ad.png

Als Dajo @CashCow mee doet :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Never ever ever again dat Travian, man man man wat was dat verslavend 😳

In theorie zou je het waarschijnlijk ‘voor de lol’ een paar minuten per dag kunnen doen maar daar ben ik te competitief voor. Heb net na jaren me de pleuris werken mijn weekenden terug en dat wil ik graag zo houden! 😉

Maar heel veel plezier @DennMann !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.