Spring naar bijdragen

Inzet gedrag


Rmnd78

Aanbevolen berichten

Weet niet of het boeiend is een blog van iemand die je eigenlijk niet kent.

Maar ik krabbel zo nu en dan wel wat weg....dus waarom hier niet.

Volgend jaar tik ik de 40 jaar aan.......dat geeft mij een getal van 25!

Tja zo lang ben ik eigenlijk wel al met de gokwereld bezig.

Begon het als 14/15 jarige bij de plaatselijke snackbar stiekem op de fruitmachine met een gulden of met een knaak.

Toen de leeftijd van het legitiem mogen gokken bereikt was zat ik regelmatig in Almere/AlmereBuiten waar 3 grote "amusementshallen" waren.

Vooral in Buiten waar een paardenrace stond en 2 meter ernaast de eerste roulette's machines.....

Heerlijk als je met die paarden vol inzette en de jackpot hitte...Wat een heerlijk geluid want iedereen keek gelijk of kwam gelijk kijken wat er voor combinatie gevallen was.

waar ik wel steeds meer aversie tegen kreeg waren de Chinezen/marokkanen.

In combinatie met een eerste serieuze relatie en die groep hierboven vond ik het gewoon niet meer leuk.

 

poker kwam opzetten en Pokerstars was booming.......op mijn eigen manier daar heel wat tijd opweg zitten tikken., met soms een leuk resultaat.

Maar mijn voorkeur bleef toch de fruitmachine hebben.....

 

Sinds ik Onetime lid ben geworden en de twitch uitzendingen is het vuur bij mij toch ook weer aangegaan.

Het verschil alleen met nu is........Hypotheek, vrouw, 2 dochters.....Veel meer verantwoordelijkheid en verstand.

Het losgaan zit er dus niet meer in....alhoewel.....als je jezelf een budget geeft is het daar gewoon mee losgaan.

Naast de gokkasten is roulette toch ook wel een favoriet geworden.

Ik speel niet echt met plan of patronen. Ik heb zeker wel mijn favoriete getallen maar ben meer een gevoelspeler.

Dat is soms lastig want daardoor wil ik weleens mijn budget oprekken, maar wel met verantwoordelijkheid.

Know your limits and when to quit!!

 

Of het bekend is of niet maar afgelopen Maart een enorme uphill swing gehad.

Wat in Vegas niet lukte, lukte thuis online wel.

@Leo: Double Ball en SuperNudge 6000 en Book of Dead made my week!!

Ik heb het uitgecashed en daar heb ik nog geen moment spijt van gekregen....ok op de 29% na die ik betaald heb aan (t)Rutten &Co dan.

Zat toevallig afgelopen week mijn betting history te bekijken ...................werd ik zelf ff stil van.

Ga niet met bedragen lopen pochen, geen meerwaarde aan mijn verhaal, maar dat gaf wel weer een helder beeld hoe online gokken verradelijk is.

Daarom hoop ik oprecht dat het echt heel snel gereguleerd gaat worden.

Was ik 20 jaar jonger geweest dan had het op zeker anders gelopen.

 

 Greetz Rmnd ?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Volgend jaar ben je Vegas verslaafd, misschien wel de beste verslaving die je kan hebben en het gelukkig niet om de hoek is.

 

Dank voor een inkijk in je (gok) leven en daar leren we met ze allen weer van.

Volgend jaar?

Maart 2018 gaat mijn 6e Vegas trip worden.

Daar was ik al vroeg door geobsedeerd, door mijn vader.

Die is eind jaren 80 1x in Vegas geweest. verbleef toen in Bally's

Zijn verhalen en foto's waren het begin van mijn Vegas verslaving.

Aangezien je toch het advies van je vader volgt met een tiener verstand duurde het voor mij uiteindelijk tot 2003 voor het zover was.

Mijn verhaal hier boven is een notendop maar zou nog veel uitgebreider kunnen wegtikken.

Maar internet he.......Iedereen leest mee :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...