Spring naar bijdragen

Hyperturbo's (koop % en profiteer)


DennMann

Aanbevolen berichten

Onetimers!

Tijdens de afgelopen OneTime meeting ging het ook uiteraard over poker, en nu wil ik weer eens wat meer gaan spelen. Sit and Go's gingen me altijd prima af, met name (hyper)turbo's. Ik speelde vroeger vooral veel sats naar bijvoorbeeld de Sunday Storm (3,75) en behaalde een prima ROI.

Omdat ik me weer wat meer hier op toe wil leggen, wil ik wat procenten verkopen. Simpelweg zodat ik verder geen geld wegspeel met domme toernooien of andere gokshit;)

Ik wil beginnen met een startroll van $250 en verkoop hier maximaal 30% van. Pakketjes van 5% of 10%. Simpelweg zodat wat meer mensen mee kunnen doen.

Wat ga ik spelen?

  • 6max $1 hyperturbo KnockOut
  • 6 max $1,50 Hyperturbo 
  • Dus minimaal 250 games en maximaal 166.

Gewoon lekker laag beginnen om weer even feeling te krijgen, daarna kijken of we hiermee doorgaan.

Profiteer nu!
Als je besluit om in te stappen, dan krijg je dit percentage ook in een van de toernooien die ik in Vegas ga spelen in maart volgend jaar (bijna 100% zeker dat ik ga). Dus deze backing is niet voor de funds, maar voor de motivatie. Wie o Wie doet er mee? Geld liefst via Stars/Neteller, maar euro via bank is ook goed.

HYPER HYPER!

Procenthouders:

  • Remco86 (10%)
  • LasVegasNic (5%)
  • Sinister (10%)
  • JackPot (10%)

 

SOLD 35%

 

 

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

SOLD 35%!

Ik PM straks de gegevens wel even.

De eerst is al binnen: 

Dear DennMann,

You finished the tournament in 1st place. A USD 1.38 award has been credited to your Stars Account.


You have also received USD 1.84 in Knockout Bounties for this tournament. You won bounties for the following players: nvucea96, Roman162, MAYER9993, DennMann
Note: As you won the tournament, you also won your own bounty.

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes! Maar die games zijn toch allang dood?

Waren altijd al ''rakegrinders'' en nu Amaya het hele rakesysteem vakkundig verziekt heeft voor de regs lijkt het mij knap lastig.

Wat voor software gebruik je?

Ik begrijp wel dat dit gewoon een shotje/leuke challenge is, maar ik ben benieuwd waarom je voor dit format gegaan ben (buiten je geschiedenis met het format nog andere redenen?)

 

Nogmaals Succes natuurlijk :D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaliter speelde ik altijd met HM en TableNinja. Daarnaast speel ik dit vanwege de korte tijdsduur, ik vind er niks aan om SNG's met 10 minuten blindlevels te spelen;)

Speel nu op een andere laptop, 4 tafels max. Moet nog even een verloopstukje kopen voor naar mijn 27" scherm, dan kan ik er wat meer kwijt.

De eerste 25 $1 hypers zijn gespeeld:

$25 er in en $30,36 er uit. Pas één keer alle spelers er uit geschopt.

 

bewerkt door DennMann (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
2 stuks gespeeld en niet gecashed  
Dit weekend is de vrouw op stap dus heb ik tijd. Neem een verloopstukje mee voor mijn scherm dus kan gewoon lekker multitabelen.
Und? Het weekend is naar mijn idee al even voorbij. Ik heb het idee dat het verkopen van procenten achteraf toch relatief weinig bijdraagt aan je motivatie, of zit ik er naast? Wat meer updates zou sowieso relaxt zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Remco86:
Op 8-9-2017 om 11:26 zei DennMann:
2 stuks gespeeld en niet gecashed emoji3.png 
Dit weekend is de vrouw op stap dus heb ik tijd. Neem een verloopstukje mee voor mijn scherm dus kan gewoon lekker multitabelen.

Und? Het weekend is naar mijn idee al even voorbij. Ik heb het idee dat het verkopen van procenten achteraf toch relatief weinig bijdraagt aan je motivatie, of zit ik er naast? Wat meer updates zou sowieso relaxt zijn.

Ai, hier raak je de gevoelige snaar ? Nee even zonder gein, ik heb er een groot project bijgekregen voor werk, waar veel tijd in gaat zitten. Van het weekend nog wel wat gespeeld.

Ik stel voor: deze maand de backing afronden.

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.