Spring naar bijdragen

Lyft/Uber en 4g


Hillichance

Aanbevolen berichten

Hai!
 
Komende trip willen [mention=213]Roelette[/mention] en ik Lyft en Uber eens testen... geen longhauling of te dure taxi's, maar gewoon dé hit op taxigebied inzetten.
 
Hoe werkt dit? Heb je 4g nodig of kun je via wifi op McCarran alles fixen (anders wordt het alsnog een duur verhaal)? Wie heeft er al positieve ervaringen, specifiek in Vegas?
 
Dank alvast!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij kun je hem gewoon bestellen met de WiFi verbinding op mccarran of dergelijks en na de rit word het automatisch van je creditcard afgeschreven , ik ben er zelf ook benieuwd naar hoe dit werkt , want als je 4g nodig hebt om te betalen in de taxi dan word het een duur grapje

bewerkt door KevkeHMD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel scheelt het nou eigenlijk echt met een traditionele taxi?

wij hebben meestal een huurauto, kosten zijn dan meestal rond de 200€ voor tien dagen, daar kun je met uber of taxi al bijna niet tegenop. 

Persoonlijk was ik niet van plan om voor een besparing van vijf dollar per ritje met wifi enzovoorts te gaan klooien, maar als het verschil groter is, wie weet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Gebruiker:

Hoeveel scheelt het nou eigenlijk echt met een traditionele taxi?

wij hebben meestal een huurauto, kosten zijn dan meestal rond de 200€ voor tien dagen, daar kun je met uber of taxi al bijna niet tegenop. 

Persoonlijk was ik niet van plan om voor een besparing van vijf dollar per ritje met wifi enzovoorts te gaan klooien, maar als het verschil groter is, wie weet....

Heb je dan voor €200 een beetje een normale auto of echt een stoere bak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus vooraf de prijs afspreken met de chauffeur,voordat je de taxi instap,kan je dus veel geld besparen
hoelang is het rijden van vliegveld naar de strip met taxi?

Goed idee, maar gaan ze niet in mee ;-)

Eerste keer zijn @Roelette en ik ge-longhauled... genaaid kort gezegd! "First time Vegas guys?!" "Yessss!!" Die vraag altijd met nee beantwoorden en zeggen dat je geen genaai en tunnels wilt. Deze chauffeur wist dat ie de langste route kon nemen door ons antwoord. De oorspronkelijke 5km werden 15km incl. een lang stuk Strip. Totaal onnodig! 15 dollar terug, maar heen dus 26 dollar mogen aftikken voor NYNY (een van de hotels die het dichtst bij de Strip te vinden zijn...)! Eerste 10 dollar dus al verdiend @Hotshot123!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste keer Las Vegas waren de kosten 35 dollar (vliegveld naar Trump) met een gewone taxi. Hetzelfde jaar Uber ontdekt en voor 11 dollar naar het vliegveld.
 
Alles met behulp van wifi (app met veel wachtwoorden) en anders even de 4g aan.
 

"Even" 4g aan kan heeeeel duur uitpakken in de states! Per mb tik je zo een paar euro af!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uber werkt fantastisch. Je koppelt je CC aan je account, na de rit wordt het bedrag vanzelf afgeschreven.
Dus op het vliegveld stel je je ophaallocatie in (middels GPS, maar kan ook zelf aangeven). Vervolgens geef je in de app aan waar je naartoe wilt. Er wordt dan een route berekend en een geschatte prijsrange weergegeven. Zodra je op Bevestigen drukt komt er een Uber chauffeur naar je toe.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...